וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביל החלב: Sodexo מרחיבה את מותג הקפטריה החלבי eat

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 13:36

המותג החלבי החדש "eat" הושק ביולי האחרון וכבר נמצא בקרב מספר לקוחות של החברה, כמו מגדל, אלביט חיפה, ווישי באר שבע ועוד. כעת יתרחב לשני סניפים נוספים: מטה לובינסקי (ראשל"צ) ופלקסטרוניקס מגדל העמק

המותג החלבי החדש "eat" של Sodexo הושק ביולי האחרון וכבר משרת מספר לקוחות של החברה, כמו מגדל, אלביט חיפה, ווישי באר שבע ועוד. כעת יתרחב לשני סניפים נוספים: מטה לובינסקי (ראשל"צ) ופלקסטרוניקס מגדל העמק. המותג החדש כולל קפטריה חלבית בעלת תפריט עשיר. כעת, לאור ההצלחה בהשקת המותג, מתרחבת eat לסניפים נוספים.

קפטריה EAT. יחצ,
קפטריה eat. הושקה ביולי/יחצ

חברת Sodexo On Site מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services). החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו, וכדומה. Sodexo ישראל הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ-470,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.

גלית ברששת סמנכ"לית השיווק והמכירות של Sodexo On Site: "לפני מספר חודשים השקנו את המותג החלבי החדש שלנוeat ולאור ההצלחה המותג כעת מתרחב משמעותית. אני גאה על ההשקה וההטמעה המוצלחת ובעיקר על כך שקהל לקוחותינו מרוצה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • חלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully