וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווקות המבוקשות מחפשות את האחד: פרסומת מפתיעה להולמס פלייס

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 15:48

אורטל עמר והדר ברייר הצטלמו לקמפיין חדש עבור קבוצת הולמס פלייס. בקמפיין החדש הרווקות המבוקשות יוצאות בקריאה נרגשת ומכריזות שהן "מחפשות את האחד", רק שהפעם לא מדובר בזוגיות... הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה כספית של כ-1.5 מיליון שקל

בקמפיין החדש, שהצטלם במועדון הולמס פלייס פרימיום בראשון לציון, הרווקות המבוקשות אורטל עמר והדר ברייר יצאו בקריאה נרגשת והכריזו שהן "מחפשות את האחד" אלא באחד שיצטרף אליהן למבצע החדש של הומלס פלייס 1+1 מתנה.

במסגרת הצילומים, אורטל והדר חיפשו את הפלוס אחד שמתאים להן במתחמים השונים בחדר הכושר - ספינינג, משקולות, הליכונים, בריכה וסאונה. רק שהפעם לא מדובר בזוגיות אלא באחד שיצטרף אליהן למבצע החדש 1+1 מתנה של הומלס פלייס וגו אקטיב.

אורטל עמר בקמפיין לקבוצת הולמס פלייס. עירד נצר,
אורטל עמר מחפשת את האחד שלה, בקמפיין לקבוצת הולמס פלייס/עירד נצר

אורטל והדר סיכמו את עניין החיפוש אחר האחד ואמרו: הוא יכול להיות גבוה או נמוך, מפורסם או אנונימי, שחיין, רקדן, זמר, הוא יכול להיות קליל, כבד, זה באמת לא משנה העיקר שיהיה הפלוס אחד שלי. למבצע 1+1 מתנה של הולמס פלייס וגו אקטיב כמובן".

הקמפיין החדש של קבוצת הולמס פלייס, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה כספית כוללת של כ-1.5 מיליון שקל

הדר ברייר בקמפיין לקבוצת הולמס פלייס. עירד נצר,
הדר ברייר בקמפיין לקבוצת הולמס פלייס/עירד נצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully