וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הרווקים הסיני: איך לשלם רק את המחיר הזול ביותר?

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 11:34

לכבוד "יום הרווקים הסיני" יצאו מיליארדים ברחבי העולם לקניות מתוך אמונה שהמחירים הם חד פעמיים, אלא שלא פעם נוכל למצוא חלק מהפריטים במחיר נמוך יותר במהלך השנה. האם אפשר לדעת בקליק אחד, האם מדובר בהנחה אמיתית? כל התשובות בפנים

בימי הקניות המיוחדים, אלו שמתקיימים אחת לשנה, עושה רושם שנוכל להשיג את המוצרים שאנחנו מעוניינים לקנות במחיר אטרקטיבי - זול בהרבה מזה שמוצע בימים של שיגרה, אחרת מה הטעם לחכות שנה שלמה?

"יום הרווקים הסיני" הוא אחד מאירועי הקניות הבינלאומיים הגדולים ביותר שזכו לכינוי השנוי במחלוקת "חג הקניות", הוא מוכר מאד בקרב צרכנים בכל העולם שמחכים בכמיהה לתאריך הקבוע בו הוא מתקיים (11.11 כאשר הספרה 1 מסמלת סינגל/יחיד).

"יום הרווקים הסיני" מבטיח הנחות ייחודיות וחד פעמיות אך האם בדקתם פעם שהמחיר המוצע ביום הזה הוא האטרקטיבי ביותר שתוכלו למצוא במהלך השנה?

לאחר גלישה קצרה באתרי הסחר בימי הקניות, סביר שנתפתה לרכוש מוצרים מתוך החשש שהמחיר שמוצע "רק היום" לא יחזור והוא אכן מצדיק רכישה מהירה. מודעות אדומות ובולטות מבטיחות לנו את המחיר הנמוך ביותר, אלא שלעיתים מדובר בלא יותר מאשר "תעלול שיווקי".

איך נדע שאכן מדובר בירידת מחיר אמיתית? מעיין פרילוק, מייסדת אתר וקבוצת הפייסבוק "ליידי חיסכון" המעדכנת על ירידות מחיר של מוצרים וקניות מסבירה לנו:

תרגיל שיווקי ידוע של סוחרים

"פעמים רבות הסוחרים מעלים את המחיר כחודש לפני יום הרווקים ומורידים ביום הרווקים עצמו, זה תרגיל ידוע והוא קורה כל שנה, אני משתמשת באלגוריתמים שעוקבים אחר המחיר ומעדכנים על כל שינוי במחיר. באמצעות תוספים טכנולוגים שאני משתמשת בהם ניתן לראות באופן חד וברור את מחיר המוצר בשלושת החודשים האחרונים ואפילו בטווח של שנה אחורה".

התקנת התוספים שאני מתכוונת אליהם היא פשוטה למדי ובכמה צעדים פשוטים תוכלו להוריד אותם למחשב ולקבל תמונת מצב אמיתית ומלאה על המחיר השתנה של המוצר לאורך תקופה ולא להיגרר למבצעים פיקטיביים".

אלו התוספים שיעזרו לכם לבדוק במהירות האם מדובר במחיר אטרקטיבי באמת או אלי רק באקט שיווקי:

up. צילום מסך מתוך האפליקציה,
בדיקת מוצר במחירו הנוכחי, לפני בדיקה באמצעות התוסף allprice/צילום מסך מתוך האפליקציה

שלא יעבדו עליכם

באמצעות התוסף ALIPRICE ניתן לראות את מחיר המוצר באתר עליאקספרס. קיימת גם אפליקציה שאותה ניתן להוריד לנייד, לאחר שהורדנו את האפליקציה, פשוט מעתיקים את הלינק של המוצר שאנחנו רוצים ומדביקים באפליקציה ואז אפשר לקבל מידע היסטורי על המחיר שלו.

ניקח לדוגמא מוצר, בחרנו לבדוק את הלגו של הסרט UP - אנחנו יכולים לראות את המחיר שלו כיום, 19$ ומצוין כי ביום הרווקים הסיני מחירו ירד ל 18.2$.

הבדיקה שלנו הראתה כי אותו מוצר בדיוק כבר נמכר לאחרונה ב-13$ מה שאומר לנו שזו כנראה זו לא הנחה "מיוחדת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
allprice. צילום מסך מתוך האפליקציה,
התוסף ALIPRICE לבדיקת היסטוריית המחיר באתר עליאקספרס/צילום מסך מתוך האפליקציה

מסמנים מחיר מטרה למוצר

התוסף HONEY "מתלבש" על אתר AMAZON.COM. בהורדה חד פעמית שלו למחשב הוא יהיה נוכח ברקע ויסייע לנו לנטר מחירים באמזון לאורך תקופה אחורה".

יתרה מכך, נוכל לסמן מוצרים נבחרים שאנחנו מעוניינים בהם, לציין את "מחיר המטרה" שלנו שאותו אנחנו מוכנים לשלם עבורו וכשמוצר יגיע למחיר המטרה נקבל הודעה למייל.

בכל שימוש שלנו באתר אמזון, יופיע סימן קטן של התוסף, אם נלחץ עליו נוכל לראות את היסטוריית המחיר של המוצר וכך להבין שוב, האם מדובר בהנחה משתלמת.

תוסף honey מתלבש על אמזון. צילום מסך מתוך האפליקציה,
תוסף honey "מתלבש" על אמזון ויתריע על הגעה למחיר המטרה/צילום מסך מתוך האפליקציה

השוואת מחיר המוצר במדינות שונות

אמצעי נוסף שנוכל להשתמש בו הוא אתר KEPPA שיודע לנתח את המידע על המוצרים בחנויות אמזון ברחבי העולם.

כדי לקבל את המידע המבוקש, נעתיק את הלינק של המוצר ונקבל מידע מקיף לגביו, ניתן לקבל גם מידע גם על מחירי מוצרים באמזון בריטניה/איטליה ועוד.

במקרה הזה, אין צורך להוריד תוסף, האתר זמין חינם לכולם וקיימות לו גרסאות ושירותים נוספים בתשלום המספקים מידע נוסף על הבסיסי שניתן ללא תשלום.

השימוש באתר קצת מסורבל יותר והוא פחות נוח לשימוש אולם המידע שהוא מספק לצרכן מקיף ורחב הרבה יותר, ולמשל, הוא יוכל להציג לנו את המוצר שאנחנו מבקשים לקנות במצב משומש, מוצר זהה אבל לא חדש מה שיאפשר חיסכון במחיר למי שמעוניין.

"בקיצור, אל תהיו פראיירים ואל תתפתו להבטחות הגדולות של האתרים על מחירים חד פעמיים", מסכמת פרילוק.

אתר keppa. צילום מסך מתוך האפליקציה,
אתר KEPPA - יודע לנתח מידע ולהשוות מחירים על המוצרים מחנויות אמזון ברחבי העולם/צילום מסך מתוך האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully