וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרשויות המקומיות תפקיד מרכזי בכלכלה הישראלית"

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 10:14

מנכ"ל בנק מרכנתיל שוקי בורשטיין דיבר בוועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO. ציון בקר, ראש החטיבה לבנקאות מסחרית בבנק: "הגיעה העת שרשויות מקומיות יצעדו צעד נוסף ויעצימו את פעילותן כגוף עסקי-יזמי"

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, ציין בוועידת השלטון המקומי לחדשותMUNI-EXPO 2021 שהתקיימה באקספו תל אביב בגני התערוכה בהשתתפות בכירים במשק, בהם גם ראש הממשלה נפתלי בנט: "לרשויות המקומיות תפקיד מרכזי בכלכלה הישראלית והן מהוות מנוע צמיחה משמעותי במשק. הוועידה הינה אירוע חשוב ומרכזי של השלטון המקומי המאגד יחד את הרשויות המקומיות, התאגידים העירוניים, ספקי הסקטור, נציגים של משרדי ממשלה ועוד. תפישה זו, הרואה את העולם המוניציפלי הרחב כמכלול אחד, היא התפישה שמובילה אותנו במרכנתיל. אנו מאמינים שהרשויות המקומיות הן גורם מרכזי שמשפיע על מעגלים רחבים בפעילות הכלכלית במדינה, ובל נשכח כי הרשויות המקומיות הן הגורם הראשוני המשפיע על העסקים הפועלים ברשויות ועל איכות החיים של כל אזרח ותושב במדינת ישראל".

פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל, חייים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי, שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל. מורג ביטן,
פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל, חייים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל/מורג ביטן

בורשטיין התחייב ואמר: "מרכנתיל שמח על המיזוג בין הבנקים וברוח אירוע MUNI ECXPO המקדם את החדשנות והיוזמה ברשויות המקומיות, בנק מרכנתיל, כבנק הבית של הרשויות המקומיות, מתחייב לעמוד לצד הרשויות וכלל ספקי הסקטור ולתמוך בכל פעילות חדשנית ובכל פרויקט שיקדם את הרשויות המקומיות ומדינת ישראל בכללותה".

ציון בקר, סמנכ"ל, ראש החטיבה לבנקאות מסחרית בבנק מרכנתיל ציין בפני משתתפי הפאנל 'כיצד יכולות הרשויות בישראל להפוך ליזמיות כלכליות משמעותיות': "הגיעה העת שרשויות מקומיות יצעדו צעד נוסף ויעצימו את פעילותן כגוף עסקי-יזמי. רשות מקומית מחזיקה נכסים שניתן למנף למטרות עסקיות נוספות ובכך היא יכולה ליצור לעצמה מקורות הכנסה נוספים. דרוש שינוי תודעתי, להבין כי הכלכלה וקידום פרויקטים ברשות קודמים לתקציב מאוזן, וחשוב שתהיה ערנות לפוטנציאל. המטרה היא שגזבר הרשות יבין למשל כי פרויקט הקמת בית ספר אינו שלם אם נושא אנרגיה סולארית על גג המבנה לא נבחן. אנו בבנק מרכנתיל נשמח לסייע לכל רשות מקומית אשר תציג בפנינו פרויקטים שבבסיסם חיזוק הרשות המקומית ויצירת תשואה חיובית להשקעה".

מירב בן בסט – מנהלת סניף טירת הכרמל בנק מרכנתיל, אינה כץ – בנקאית עסקית סניף טירת הכרמל. יחצ,
מירב בן בסט – מנהלת סניף טירת הכרמל בנק מרכנתיל, אינה כץ – בנקאית עסקית סניף טירת הכרמל/יחצ

בנושא אחר: בנק מרכנתיל העניק חסות, בחודש המודעות לסרטן השד, למרתון "גמאני רצה". כ - 230 נשות חוף הכרמל רצו לאורך טיילת הרכס בעתלית. האירוע התקיים במשותף עם וועד תרבות עתלית - מחלקת הספורט של המועצה האזורית חוף הכרמל ומועצת נשים חוף הכרמל. איתמר שורקי, מנכ"ל הישוב עתלית, השתתף באירוע.

מטעם בנק מרכנתיל, תמכו במשתתפות מנהלת סניף טירת כרמל מירב בן בסט ועובדי סניף נוספים, וחילקו בקבוקי שתיה ממותגים למשתתפות "את חשובה לנו רוצי להיבדק", ואף נטלו חלק בריצה.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully