וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלומה" הופכת לציבורית: הנפיקה בשווי של 256 מיליון שקל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 10:49

הקרן הציגה בדוחות שצורפו לתשקיף תשואה של כ-20% על הנכסים המושקעים ושווי נכסי כולל של 210 מיליון שקל לפני ההנפקה. המנכ"ל, ינון יוגב: "הצלחת ההנפקה הינה הבעת אמון של הגופים המוסדיים באסטרטגיה הייחודית שלנו, הנותנת עדיפות להשקעה בחברות בתחום התשתיות"

קרן אלומה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור בהיקף של 80 מיליון שקל לפי שווי של יותר מ-256 מיליון שקל אחרי הכסף. ההנפקה התנהלה במתכונת של הצעה לא אחידה, לגופים מוסדיים בלבד. המשקיעים שהובילו את ההנפקה והם בעלי עניין בקרן הם מור וגילעד פנסיה.

הנפקת אלומה הינה ההנפקה הגדולה ביותר ברבעון הנוכחי ובולטת על רקע הירידה המשמעותית בכמות ובהיקף ההנפקות הראשוניות בחודשים האחרונים בבורסה בישראל.

מנכ"ל קרן אלומה, ינון יוגב, אומר כי ההנפקה מעידה על אמון השוק בקרן ובאסטרטגיה שלה. "הצלחת ההנפקה הינה הבעת אמון של הגופים המוסדיים באסטרטגיה הייחודית שלנו, הנותנת עדיפות להשקעה בחברות בתחום התשתיות על פני השקעה בפרויקטי תשתיות, תוך התמקדות בענפי התשתיות הצומחים ביותר".

מהדוחות הכספיים שצירפה הקרן לתשקיף מוצגת תשואה של כ-20% על הנכסים המושקעים בתוך שנה, ושווי נכסי כולל של 210 מיליון שקל.

מימין: מולי רבינא, ינון יוגב ואורי יוגב, קרן אלומה. יח"צ,
קרן אלומה, מימין: מולי רבינא (מנהל ועדת ההשקעות), ינון יוגב (מנכ״ל) ואורי יוגב (יו״ר)/יח"צ

תרכוש מחצית מאגד?

הקרן, בראשות ינון יוגב (מנכ"ל), אורי יוגב (יו"ר) ומולי רבינא (מנהל ועדת ההשקעות), החלה את דרכה לפני כשנה וחצי כקרן השקעות בתשתית הפועלת בהתאם להמלצות והנחיות הועדה לקידום הקמת קרנות נסחרות להשקעה בתשתית ועד כה ביצעה השקעות בשלוש חברות, כאשר שתיים מתוכן בתחום תשתיות התקשורת - 'מגדלי תקשורת' ו'טמרס טלקום' והנוספת בתחום ההתייעלות האנרגטית - 'אסקו ישראל'. בנוסף, הקרן הגישה בשבוע שעבר הצעה לרכישת 50% ממניות "אגד" יחד עם קרסו ומגדל.

השלושה, יחד עם מיקי זכריה ונתנאל שחור מגורן פמילי אופיס, הם בעלי השליטה בחברת הניהול של קרן אלומה ונחשבים לבעלי השליטה בקרן.

עורכי דין: שרון ורקר ואיתמר בן יהודה; חתמים: רוסריו ואוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully