וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אלעד מערכות מגייסת עשרות עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:53

המגפה העולמית שינתה את סדרי העדיפויות ועובדים רבים בחרו לחשב מסלול מחדש ולא לחזור למקום בו היו. חברת אלעד מתאימה עצמה לדרישות החדשות של מחפשי העבודה ומציעה משרות בחברה יציבה שמגדילה את הביקוש לעובדים תוך גמישות לצרכי השוק

על־פי דו"ח "הייטק בזמן קורונה" של רשות החדשנות, חסרות כ־13 אלף משרות פנויות - ממתכנתים מנוסים ועד עובדים במחלקות שאינן דורשות תארים אקדמיים במדעי המחשב או הנדסת תוכנה.

המגפה העולמית שינתה את סדרי העדיפויות ועובדים רבים בחרו לחשב מסלול מחדש ולא לחזור למקום בו היו. חברת אלעד מתאימה עצמה לדרישות החדשות של מחפשי העבודה ומציעה משרות בחברה יציבה שמגדילה את הביקוש לעובדים תוך גמישות לצרכי השוק.

בימים אלה החברה מבקשת לאייש 40 משרות בתפקידים שונים של פיתוח, יישום, אינטגרציה, MA, ניהול פרויקטים ו - QA.

דרושים עובדים מנוסים וגם חסרי ניסיון שמחפשים את דריסת הרגל בעולם הפיתוח. פעילותה של אלעד, החברה הגדולה בישראל לשירותי CRM, הפועלת בשלושת הפלטפורמות הגדולות - פגה, מייקרוסופט דיינמיקס וסיילספורס, גדלה.

בנין אלעד מערכות. ויקטור לוי,
בנין אלעד מערכות/ויקטור לוי

תומר דרורי מנהל חטיבת CRM אלעד: "שוק ה-CRM עובר מהפכה בשנים האחרונות, מערכות ה-CRM מנהלות ומנטרות את המידע המכריע ביותר על הלקוח ופעולותיו. ניהול נכון של מידע זה יכול ליצור תובנות בתחומים רבים : שיפור הלידים, תהליכי המכירה, קיצור זמן לסגירת המכירה, NBO (NEXT BEST OFFER) ושימור הלקוחות.

המערכות עוזרות לארגונים להפוך תהליכים סבוכים לאוטומטיים ויעילים יותר, תוך פיקוח ובקרה. גם הגידול המשמעותי בעבודה מהבית בשנתיים האחרונות גרם לביקוש גובר למערכות ה-CRM במודל התוכנה כשירות (SaaS) וצורך להשתמש בערוצים דיגיטליים".

הגידול יוצר ביקושים לעובדים בתחום. המשרות המוצעות הן לתפקידים הדורשים ניסיון קודם, אך גם לתפקידי ג'וניור. חברת אלעד פותחת קורסי מיישמי CRM בכל הפלטפורמות, ומסלולי הרשמה לעובדים ללא ניסיון קודם מהתחום או עובדים מתחומים אחרים להתקבל ולעבור הסבת מקצוע ולהיכנס לעולם ההי טק. בחלק מהקורסים תהליך המיון והתאמה נעשה עוד לפני תחילת הקורס והג'וניורים מגויסים לחברה מראש ואף מקבלים שכר על תקופת ההכשרה.

אלעד מערכו,. ויקטור לוי,
הצוות וסביבת העבודה - אלעד מערכות/ויקטור לוי

פירוט משרות נבחרות

מפתח/ת CRM Dynamic - לפרויקט גדול של אלעד מערכות דרוש/ה מפתח/ת Dynamic CRM למשרה מלאה בתל אביב. דרישות התפקיד: ניסיון של 3 שנים לפחות בפיתוח מערכות Dynamic CRM, ניסיון בעבודה עם Cloud, ניסיון בפיתוח ותחזוקת פתרונות ב - React / Angular - יתרון

מנהל/ת פרויקטים של Salesforce בכיר/ה - התפקיד כולל אפיון, הובלה והקמת פרויקטים על גבי Salesforce.com, יכולת לעצב תפיסת פתרון מורחבת וכולל ליווי הלקוחות מא' ועד ת'. דרישות: תואר ראשון במערכות מידע / תעשייה וניהול / מדעי המחשב, ניסיון קודם בניהול פרויקטים Salesforce, ניסיון בניתוח מערכות וכתיבת מסמכי אפיון, ניסיון בעבודה ב - Cloud, ניסיון בהובלה של פרויקטים על כל שלביו - התנהלות שוטפת מול לקוחות, ניהול צוות, כתיבת תוכניות עבודה, ניהול ומעקב אחרי משימות, השתתפות בוועדות היגוי וניהול תקציב פרויקט.

מנתח/ת מערכות CRM - מנתחי מערכות, בואו להכיר את מערכת ה-CRM המציעה פתרונות דיגיטליים מהמתקדמים ביותר. אנחנו מחפשים מנתח/ת מערכות מנוסה לתפקיד הכולל איסוף דרישות, כתיבת אפיונים פונקציונליים וטכניים למערכת CRM מתקדמת המבוססת על מנוע AI. דרישות: בוגר/ת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול / מערכות מידע / בוגר/ת קורס מקצועי במערכות מידע / ניתוח מערכות / כל תחום טכנולוגי אחר, ניסיון של כשנתיים בניתוח מערכות, יכולת התנהלות שוטפת באנגלית, הכרות עם מערכת CRM - יתרון/

ראש צוות יישום מערכות CRM - אנחנו מחפשים ראש צוות יישום מערכות לתפקיד מעניין הכולל יישום וניהול צוות מיישמי מערכת CRM חדשנית, דרישות: ניסיון בניהול צוות, ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקידי יישום / ניתוח מערכות / פיתוח מערכות מידע, ניסיון בהובלת פרויקטים בצד של ניהול הפיתוח / היישום, אנגלית רמה גבוהה, הכרות עם מערכות CRM - יתרון.

מנתח/ת מערכות Salesforce - חברת ServiceWise מקבוצת אלעד מערכות מגייסת מנתח/ת מערכות Salesforce, דרישות: ניסיון ביישום ואפיון והקמת מערכות על גבי Salesforce, ניסיון מוכח בכתיבת מסמכי אפיון ניסיון באפיון והקמת פרויקטים של CRM

לשליחת קו"ח Cv@elad.co.il
אתר החברה https://www.eladsoft.com/

תומר דרורי מנהל חטיבת הcrm באלעד מערכות.. יח"צ,
תומר דרורי מנהל חטיבת הcrm באלעד מערכות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully