וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות גיבור זה לכל החיים: מצדיעים לפצועי מערכות ישראל

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:41

לפני כעשור החליטה ממשלת ישראל להקדיש יום ממלכתי לפצועיה ולקיימו בי"ז בכסלו. סביב תאריך זה בחרה אגודת הידידים לחבר את החברה האזרחית כולה למען פצועות ופצועי צה"ל בכדי לשוב ולתת להם את ההוקרה לה הם ראויים, החברות העסקיות המובילות בישראל נרתמו

לקראת יום ההוקרה לפצועות ופצועי כוחות מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, המתקיים בי"ז בכסלו (21.11.21) יוצאת אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל בקמפיין מודעות הבא להזכיר לכולנו כי הסיפור של פצועי צה"ל הוא הסיפור שלנו, החברה הישראלית.

בישראל חיים למעלה מ50,000 פצועות ופצועי צה"ל אשר שילמו בגופם ובנפשם למען בטחון מדינת ישראל ואזרחיה ושיקומם לשוב לחיים מלאים בחברה הישראלית נמשך שנים רבות ,ולעיתים לא נגמר לעולם. פצועות ופצועי צה"ל הינם מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית וביניהם גם כאלו הזקוקים לסיוע בצרכים בסיסיים.

פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. ארגון נכי צה"ל,
למען פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה/ארגון נכי צה"ל

הודות למימון החברות העסקיות

לפני כעשור החליטה ממשלת ישראל להקדיש יום ממלכתי לפצועיה ולקיימו בי"ז בכסלו. סביב תאריך זה בחרה אגודת הידידים לחבר את החברה האזרחית כולה למען פצועות ופצועי צה"ל בכדי לשוב ולתת להם את ההוקרה לה הם ראויים, החברות העסקיות המובילות בישראל נרתמו והודות למימונם יוצא הקמפיין לדרך:

בנק הפועלים
קבוצת FOX
אלטשולר שחם
סמלת
תדהר
רשת מלונות סטאי
שופרסל
קבוצת דמרי
חברת RAPYD
יוניון מדיה
מולה הפקות
גרויטי בית פוסט

פצוע צה"ל. ארגון נכי צה"ל,
פצוע צה"ל/ארגון נכי צה"ל

אלו ששילמו בגופם ובנפשם

הקמפיין עתיד לשטוף את ערוצי הטלוויזיה והדיגיטל וכולל תשדיר ייחודי ומרגש, אשר הופק בהתנדבות מלאה על משרד הפרסום גדעון עמיחי / No, No, No, No, No, Yes בשיתוף פעולה עם הצלם זיו קורן, ארגון נכי צה"ל וארכיון דובר צה"ל ובעריכתו של חמי סלומון.

שיאו של הקמפיין בימי שידור מיוחדים בקשת 12 וברשת 13, במהלכם תינתן במה לפצועות ופצועי צה"ל מעוררי ההשראה לשתף את עם ישראל בתהליך שיקומם מעורר ההשראה וחזרתם לחיים.

גם עולם התרבות התרגש מהמחווה הייחודית ואת התשדיר מלווה השיר "גיבור של אמא" הנכתב על ידי הזמר והיוצר משה פרץ (בניהולו של אמנון זנדני , בעלי זד איי הפקות) ומבוצע על ידי הזמר רביב כנר (טדי הפקות ויזמות בע"מ)

כולנו יחד נזכיר לפצועות ופצועי צה"ל כי אנו זוכרים ומוקירים אותם וכי החברה הישראלית כולה תמשיך לעמוד לצידם ולתמוך באלו ששילמו בגופם ובנפשם למען בטחון המדינה.

פצוע מערכות ישראל. ארגון נכי צה"ל,
גיבור זה לכל החיים/ארגון נכי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully