וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכמה שווה הדירה שלך? עסקאות הנדל"ן של השבוע

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 12:42

מהמרכז ועד אילת, ליקטנו עבורכם עסקאות נדל"ן מעניינות שנחתמו השבוע. הממשלה אולי מחויבת להורדת מחירי הדיור, אבל בשטח המחירים שוברים כל שיא

תל אביב

בפרויקט של קבוצת אלמוג ברחוב אלחריזי נמכרה דירת 4 חדרים, בגודל של כ- 100 מ"ר + מרפסת בגודל של כ -12 מ"ר וכן חניה בחניון התת קרקעי.

פרויקט אלמוג אלחריזי נמצא בשלבי בנייה, וכולל בניין בגובה 7 קומות עם 20 יחידות דיור, מעלית ומרתף חנייה בן 3 קומות. הפרויקט נבנה ברובע 3 בתל אביב, ברחוב פנימי שקט וקרוב לאבן גבירול, גן העיר וארלוזורוב.

כל הדירות בפרויקט נמכרו למעט דירת גן אחרונה בת 2 חדרים וגינה המתומחרת ב-3.7 מיליון שקל, ודירת הפנטהאוז המשתרעת על פני קומה שלמה.

המחיר: 5.72 מיליון שקל

אלמוג אלחריזי 11. יח"צ,
קבוצת אלמוג, אלחריזי 11, תל אביב/יח"צ

גבעתיים

בפרויקט המעיין 11, שבונה קבוצת רם אדרת בגבעתיים נמכרה דירת 3 חדרים בשטח של 87 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר בקומה הראשונה. הדירה כוללת מחסן וחניה ונמכרה לזוג משקיעים שמיהרו לרכוש בטרם עליית מס הרכישה הצפויה.

פרויקט המעיין 11 הוא פרויקט שנבנה במסגרת התחדשות עירונית (תמ"א 38/2). הפרויקט כלל הריסה של בניין ישן בן 12 דירות ב- 3 קומות ובמקומו נבנה כעת בניין בוטיק בן 7 קומות ובו 30 יח"ד. את הפרויקט תכנן משרד בלומנטל דרסלר אדריכלים ומסירת הדירות צפויה לקרות עד סוף שנת 2022.

המחיר: 2.7 מיליון שקל.

פרויקט המעין 11 של קבוצת רם אדרת בגבעתים. הדמיה a studio,
פרויקט המעין 11 של קבוצת רם אדרת בגבעתים/הדמיה a studio

רמת גן

בפרויקט THE LAKE בשכונת רמת שקמה ברמת גן הנבנה על ידי החברות סרוגו וצמח המרמן, נמכר פנטהאוז 5 חדרים בקומה 15, בשטח של 174 מ"ר ומרפסת בשטח של 95 מ"ר, עם 2 חניות תת קרקעיות ומחסן.

פרויקט THE LAKE נבנה על הפארק הלאומי רמת גן במרחק של כ-100 מטר מהאגם, ויכלול 3 מגדלי מגורים יוקרתיים צמודים לפארק שיציעו נוף פתוח לפארק ולאגם. למתגוררים בו יהיו 4 מעברים וגישה ממתחם המגורים ישירות לפארק. שלושת המגדלים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5-6 חדרים עם נוף לאגם.

המחיר: 6.75 מיליון שקל.

פנטהאוז בפרויקט the lake ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו. הדמייה ol in,
פנטהאוז בפרויקט the lake ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו/הדמייה ol in

הרצליה

בפרויקט "מתחם מטרופוליס הרצליה" הנבנה על ידי חברת מטרופוליס בשכונת הרצליה הירוקה המערבית, נמכר מיני פנטהאוז 4 חדרים בשטח של 112 עם מרפסת בשטח של 34 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן.

מתחם "מטרופוליס הרצליה" הינו מתחם מגורים חדש הכולל ארבעה בניינים בני 11-14 קומות עם 278 דירות, בתמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. השכונה נמצאת בסמיכות לפארק הרצליה, קניון שבעת הכוכבים, מבני תרבות וספורט ומוסדות חינוך, וקרובה למחלף שבעת הכוכבים ונתיבי איילון, ומרחק דקות נסיעה ספורות לתחנת הרכבת הרצליה.

המחיר: 3.71 מיליון שקל

מיני פנטהאוז במתחם מטרופוליס הרצליה. הדמייה מריוס,
מיני פנטהאוז במתחם מטרופוליס הרצליה/הדמייה מריוס

הוד השרון

עסקאות יד שנייה באדיבות "אנגלו סכסון" הוד השרון

דירת 4 חדרים ברחוב כנרת (שכונת גיל עמל), 106 מ"ר, קומה 2 מתוך 2, ללא חניה ומעלית ועם מחסן נמכרה ב-1.92 מיליון שקל

דירת 4.5 חדרים ברחוב אביב (שכונת מגדיאל), 105 מ"ר, קומה 2 מתוך 8, עם חניה ומעלית נמכרה ב-2.2 מיליון שקל

בית בן 3 חדרים ברחוב חרמון (גיל עמל), 100 מ"ר בנוי על 680 מ"ר מגרש נמכר ב-3.17 מיליון שקל

הדמיית מתחם מייסדים הוד השרון. איוולב מדיה,
הוד השרון/איוולב מדיה

רחובות

עסקאות יד שנייה באדיבות "אנגלו סכסון" רחובות

דירת 3.5 חדרים ברחוב מנוחה ונחלה, 85 מ"ר, קומה 1 מתוך 4, ללא חניה ומעלית נמכרה ב-1.33 מיליון שקל

דירת 4 חדרים ברחוב הנשיא הראשון, 96 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, ללא חניה ומעלית נמכרה ב-1.855 מיליון שקל

אזור תעשייה, העיר רחובות. צילום רחפן בריטניה-ישראל השקעות נדל"ן,
אזור תעשייה, העיר רחובות/צילום רחפן בריטניה-ישראל השקעות נדל"ן

אשקלון

בפרויקט SEA@SKY הנבנה על ידי חברת יורו ישראל במרינה של אשקלון נמכרה דירת 5 חדרים בקומה 4 בשטח של 127 מ"ר עם מרפסת בשטח של 13 מ"ר, כולל חניה ומחסן לאכלוס מיידי.

פרויקט SEA@SKY כולל 230 דירות ב-2 מגדלים בני 25 קומות. הוא מוקם על עתודות הקרקע האחרונות הזמינה למגורים במרינה, מול רצועת החוף, מרחק 100 מטר מהים. הדירות בפרויקט גדולות מהממוצע בשוק וכוללות דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

המחיר: 2.175 מיליון שקל.

המגדל הראשון בפרויקט של חברת יורו ישראל באשקלון. יורו,
המגדל הראשון בפרויקט של חברת יורו ישראל באשקלון/יורו

אילת:

בפרויקט SEA SIDE (סי סייד) שבונה קבוצת יוסי אברהמי באילת נמכרה דירה בת שני חדרים, בשטח של 58 מ"ר עם מרפסת בשטח של 5 מ"ר בקומה ה- 4, הדירה נמכרה למשקיע ישראלי.

פרויקט SEA SIDE הוא קומפלקס מגורים ונופש, הכולל מגוון פסיליטיס במתחם אחד. הוא נבנה במקומו של מלון "סונסטה" המיתולוגי על קו הטיילת באילת ויכלול 219 יחידות דיור ו- 100 יחידות מלונאיות, כאשר המלון מופרד ממתחם הדיירים. בפרויקט מוצעות למכירה דירות סטודיו, דירות בנות 2.5 ,2 ו-3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החללים המשותפים של המתחם יכללו בריכה אובאלית, מסעדות, בתי-קפה, חנויות, לובי וחניון פרטי.

המחיר: 1.95 מיליון שקל.

פרויקט sea side של קבוצת יוסי אברהמי באילת. הדמיה 3design,
פרויקט sea side של קבוצת יוסי אברהמי באילת/הדמיה 3design

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully