וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקתי והתאהבתי אבל: החיבור שלי למייבש השיער החדש, Dyson

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 12:38

Dyson משיקה את הדור החדש של מייבש השיער המוכר שלה: Dyson Supersonic. כמי שמכורה למייבש שיער כבר 30 שנה, אורזת אותו לכל בילוי של מעל 24 שעות, מחליפה לדגם חדש בכל שנתיים ומעולם לא ניסתה את דייסון, יצאתי לבדוק על מה הדיבור, ואם בא לכם ספוילר - התאהבתי אבל...

דייסון העולמית משיקה בישראל את 07HD Dyson Supersonic, הגרסה השביעית למייבש השיער Dyson Supersonic המוכר שלה.

מדובר במייבש שיער קומפקטי עם מנוע דיגיטלי Dyson V9 המסתובב במהירות של עד 110,000 סל"ד ובדגם החדש ביותר HD7, הוא מגיע עם אביזרי עיצוב חדשים הנצמדים בחיבור מגנטי לבסיס המייבש: אביזר Flyaway לנטרול חשמל סטטי, אביזר לייבוש עדין, מברשת לסירוק וייבוש תלתלים ודיפיוזר חדש בעל מנוע דיגיטלי עוצמתי וטכנולוגיית Air Multiplier לייבוש מהיר ומבוקר, עם בקרת חום חכמה המגנה על השיער מנזקי חום קיצוני.

605c supersonic in use type 2 hair long straight with flyaway attachment_may 2021_image. יח"צ חו"ל,
מייבש השיער Dyson Supersonic, דגם HD7 של dyson/יח"צ חו"ל

מאפיינים שמבטיח היצרן

היצרן מבטיח תכונות שלא אומרות לי הרבה אבל למי מכם שמבין יותר ממני אלו הן: בזכות המנוע הדיגיטלי העוצמתי, מייבש השיער מניע 13 ליטר אוויר בכל שנייה, בטכנולוגית Air Multiplier המכפילה את זרם האוויר פי 3 ליצירת סילון אוויר מהיר ומבוקר לייבוש מהיר ובטכנולוגיה מתקדמת של בקרת חום חכמה, המודדת את הטמפרטורה 40 פעמים בשנייה ומווסתת את החום כך שהטמפרטורה לא תעלה על 150 מעלות, למניעת נזקי חום קיצוני.

לגבי החום, כששמעתי על החום המקסימלי שפולט מייבש השיער החדש של דייסון, 150 מעלות, עלה בי הספק הראשוני. מייבשי השיער שאני משתמשת בהם כבר שנים, מגיעים לחום גבוה בהרבה, לכ-220 מעלות ואך יותר. האם 150 מעלות יספיקו לענות על הצרכים של הייבוש ועיצוב? אני מתכוונת לבדוק.

עוד נתונים טכניים שעבורי הם כשפה זרה בהחלט אבל אולי יעניינו אתכם: המנוע של ה-Supersonic החדש כולל 13 להבים שפועלים בתדר שהאוזן האנושית אינה יכולה לשמוע ולכן הוא פחות רועש - גם את זה אני מתכוונת לבדוק ואף להשוות.

מבית המותג דייסון מציינים כי חיישן הממוקם בראש המייבש מנתר 20 פעמים בשנייה את הטמפרטורה ובמידה והאוויר שמוציא המייבש חם מדי - החיישן מפסיק את פעולת מייבש השיער, (מה? למה?) בצורה זו הוא אינו פוגם בשיער ומגן מפני ייבוש יתר.

מייבש השיער החדש Supersonic של דייסון, דגם HD7, המחיר: 1750 שקל. אתר רשמי,
מייבש השיער החדש Supersonic של דייסון, דגם HD7, המחיר: 1750 שקל/אתר רשמי

טכנולוגית Air Multiplier מכפילה את זרם האוויר פי 3 לייבוש מהיר ומבוקר

האביזרים

אביזר Flyaway לנטרול חשמל סטטי - אביזר מעוגל לנטרול חשמל סטטי בשיער - מיועד לשימוש בשיער הנוטה ל"פריזיות/שוונצים" למראה שיער אחיד ולא מחושמל, זאת הודות לאפקט הקואנדה אשר מחליק את הקצוות המחושמלים, מעביר את השיער הארוך יותר קדימה ואת הקצוות הקצרים אחורה.

דיפיוזר חדש - אביזר ייבוש ייעודי לתלתלים, שתוכנן מחדש כדי לאפשר פיזור אוויר באופן שווה סביב התלתלים, הדיפיוזר החדש מדמה ייבוש טבעי ומסייע בהפחתת חשמל סטטי, הוא מצויד בשיניים ארוכות יותר המאפשרות לעצב יותר שיער בכל פעם ולהגיע עמוק יותר, למראה תלתלים מלאים יותר.

אביזר לייבוש עדין - אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה, אשר באמצעות פיזור אוויר עדין וקריר יותר, מבטיח יבוש מהיר של השיער.

מברשת לסירוק וייבוש תלתלים - מברשת ייעודית לשיער מתולתל , המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

605c supersonic cut out product shot tool with flyaway attachment lhs angled view_may 2021_image copy. יח"צ חו"ל,
אביזר Flyaway לנטרול חשמל סטטי: האביזר החדשני של דייסון לשימוש ללא מברשת/יח"צ חו"ל

מה אומרים המומחים?

דעת מומחים בנוגע לאביזר החדש, Flyaway לנטרול חשמל סטטי, אביזר שמייתר את הצורך במברשת:

אמה שלדון, מנהלת קטגוריית טיפוח שיער בדייסון, מסבירה כי: "לאחר התבוננות על מעצבי שיער ברחבי העולם, המשתמשים במייבש שיער ובמברשת עגולה בכדי להתמודד עם תופעת החשמל סטטי, הובילו אותנו לממש את הפוטנציאל של אפקט הקואנדה. המטרה שלנו הייתה להפוך את פעולת החלקת קצוות השיער לפשוטה יותר ואכן, אביזר ה-Flyaway עושה שימוש באפקט הקואנדה כדי להחליק את הקצוות, מבלי לחשוף את השיער לנזקי חום קיצוניים שעלולים לגרום לנזק לשיער".

ג'ן אטקינס, Jen Atkin, שגרירת טיפוח השיער של Dyson מסבירה: "אני חושבת שכולנו יכולים להסכים שהתסכול מקצוות מפוצלים בשיער הוא אמיתי! שום דבר לא מרגיש טוב כמו הגימור של ייבוש שיער על ידי מעצב במספרה. הטריק בלסדר קצוות מעצבנים הוא מיומנות הליבה עבור מעצב שיער. עם זאת, אנו רוצים שהלקוחות שלנו יוכלו כעת להשיג את אותו גימור מבריק גם בבית. האביזר החדש של Dyson עושה בדיוק את ז ה- מאפשר לאנשים לקבל גימור סופר מלוטש בכוחות עצמם, לא רק במספרה".

וכיוון שחייבים לראות כדי להבין, מצורף סרטון הדגמה:

חייבים לראות איך זה עובד ולוקח זמן להתרגל

רשמים מהבדיקה שלי:

עיצוב המוצר: התאהבתי. הצבעים, החומר, הצורה. אני רגילה למייבשי שיער שנראים כמו כלי נשק עם קנה ארוך ובצבעים כהים כמו שחור ואפור כהה.

המשקל: משקלו הכולל מופחת בכ-200 גרם ממכשירים אחרים. מיקום המנוע בידית המייבש ולא בראשו כמו במייבשים האחרים, הופך את השימוש למאוזן יותר. עיקר המשקל נמצא בידית האחיזה ומאפשר שימוש יציב מבלי שמשקל המנוע ייקח את היד שלנו אחורה, מה שגורם גם לכאבים במפרק כף היד. אם אתן משתמשות במייבש שיער למעלה ממספר דקות ברציפות, סביר להניח שאתן יודעות על מה אני מדברת.

הנוחות: מבנהו של מייבש השיער של דייסון מקוצר יותר, הפיה הקצרה מקרבת את היד שלנו למברשת העיצוב והשימוש נוח יותר ומעייף פחות בשימושים ארוכים.

החום: יש לציין כי החום מרגיש גבוהה יותר מ-150 מעלות, אך יחד עם זרם אוויר מהיר יותר, הוא פחות מורגש. המכשיר אינו מתחמם כמו במייבשי שיער אחרים ואינו גורם לכוויות. הפלסטיקה שלו פחות מתחממת, מה שמאפשר להתקרב יותר לקרקפת/לאוזניים, כי מי מאיתנו לא קיבלה כווויה כזו בעבר? החום שמפיק הדייסון מצוים לייבוש השיער ועושה זאת בזמן קצר בהרבה ממייבשי השיער האחרים אך לגבי העיצוב של קצוות השיער, יש לי תחושה שהייבוש העוצמתי פוגע ביכולת ליצור פינישים מעוגלים לקצוות השיער, ושחום לא יספיק לשיער שמצריך יותר עיבוד.

העוצמה: הרוח חזקה מאד לייבוש, כמו שמציים היצרן, טכנולוגית Air Multiplier מכפילה את זרם האוויר פי 3 לייבוש מהיר ומבוקר, הייבוש אכן הרבה יותר מהיר ומחליק את השיער באופן יחסי יותר מאשר במייבש השיער האחר שלי. לגבי העיצוב, כלומר סלסול הקצוות עם המברשת למשל, אני לא בטוחה שהעוצמה מסייעת ואף להיפך. זרם האוויר החזק מפזר את הרוח לצדדים וכדי לעצב יש צורך באוויר ממוקד יותר ואולי גם בחום גבוה יותר ממה שמספק הדייסון.

הרעש: אחת ההשלכות של שימוש במייבש שיער הוא רועש צורם שמפריע לרוב השותפים שלי שנמצאים במרחק מטרים ספורים. הרעש שפולט הדייסון מעודן יותר ופחות צורם פחות אבל חשבתי שהסיבה לכך היא כי פיזור האוויר שלו פחות ממוקד (הפיה רחבה יותר) אז ניסיתי שוב את שני מייבשי השיער ללא פיה כלל. הדייסון אכן (!) פחות רועש.

האביזרים: 5 האביזרים השונים המגיעים על המכשיר נצמדים בחיבור מגנטי לבסיסו. האביזר החדש הקמור לשימוש ללא מברשת הוא חידוש מדובר בעולם עיצוב השיער והפיתוח שלו נחשב לקפדני אבל חייבים לראות איך זה עובד (צירפתי לכם סרטון הדגמה) ולוקח זמן להתרגל, אם זה בכלל קורה. הדיפיוזר החדש נוסה לידי ע"י בעלת שיער מתולתל והוא וקיבל ביקורת חיובית על ייבוש מהיר מבלי לפתוח את התלתל או לפגוע בגמישותו.

איכות החומרים: המייבש עשוי מפוליקארבון, חומר פלסטי שאינו שביר, פחות פגיע גם אם המכשיר נופל לנו מהיד מגובה של כ-1.5 מטר. המנוע שלו הוא דיגיטלי וחסין יותר ממנוע פחמים במייבשים אחרים.

לסיכום הבדיקה:

המחיר, 1,750 שקל הוא גבוה באופן יחסי למייבשי שיער אחרים בשוק, בכפי 4. יחד עם זאת, הבנתי שבמקרה של מייבש השיער של דייסון, מאד קשה, על גבול ה"בלתי אפשרי" להשוות אותו לאחרים, הוא נותן תפוקה אחרת: עוצמה גבוהה בהרבה, חסכון בזמן, בטיחות, שמירה מוקפדת על בריאות השיער, עיצוב מודרני וחדשני, יוקרה, הוא פחות רגיש לנזקים ושבירה בשל איכות החומרים מהם הוא עשוי, והוא מעניק שנתיים של אחריות עד לבית הלקוח. סביר שלאורך זמן, התמורה להוצאה הגדולה תשתלם אם השימוש יהיה יעיל לאורך שנים.

דבר שעשוי לסייע לכם בקבלת ההחלטה הוא התנסות אישית. ועכשיו, למהלך חודש נובמבר, קניון רמת אביב יארח מתחם טיפוח השיער של דייסון, סוג של חנות פופ-אפ עם צוות מקצועי של מעצבי שיער ויועצים שיעניקו הדרכות והתנסות אישית במוצרים. אם את מתלבטת ואת גרה באזור המרכז, רגע לפני שתקבלי החלטה על הוצאה גדולה כזו, גשי לנסות.

07HD Dyson Supersonic מחיר מומלץ לצרכן 1750 שקל. ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, לרכישה באתר www.dyson.co.il ברשתות ובחנויות נבחרות, שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully