וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים על הבמה: מופעי חנוכה לילדים והדרכים להשיג מחיר מוזל

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 15:30

ממאפייני חג החנוכה הלא רשמיים אך מזוהים מאד עם החופשה המתלווה לו, הם המופעים לילדים! עם תכנון נכון, השוואת מחירים ובדיקת ההטבות השונות, נוכל לחסוך מאות שקלים למשפחה

המכבים - הקרב האחרון

מחזמר בהשתתפות: רינת גבאי, טל מוסרי, טיילור מלכוב אוראל צברי, עמונאל לוי ויהודה בוחבוט שיציגו את סיפורו המופלא של מרד החשמונאים 2021, מותאם לכל המשפחה. המופע ירוץ בכל רחבי הארץ מאמצע נובמבר ועד סוף דצמבר.

לראשונה במופעי החג נוצר טוויסט חשוב ומעניין: לסיפור המוכר התווספו דמויות נשים חזקות ומשמעותיות: יהודית המכבית (רינת גבאי) מובילה לצד יהודה המכבי (טל מוסרי) את המחזמר. בדרך מקורית, קצבית ומהנה מסופר סיפורו ההיסטורי של המכבים, המרד ביוונים ונס פך השמן. סיפור הגבורה מעביר מסרים ערכיים לצופים כמו אמונה בדרך שלך, נחישות, החשיבות בלהישאר נאמן למי שאתה וכוחו האדיר של קומץ קטן על הרוב החזק.

מחירים: מחיר מלא 139 שקל | וועדים 49-89 שקל | חצי חינם 39 שקל | הטבת 1+1 באמצעות כרטיסי אשראי (ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס, לאומי כארד)

המכבים - הקרב האחרון. שי חסנב,
המכבים - הקרב האחרון/שי חסנב

רפונזל

מחזמר המבוסס על על סיפורם של האחים גרים בהפקה בימתית חדשה וצבעונית לכל המשפחה בכיכובם של: נעמה סופר על, לאה שנירר, מאיר תמם וקובי מאור.

המחזמר מבוסס על המעשייה הגרמנית "פעמונית" (רפונזל) מספר את סיפורה של נסיכה אבודה עם שיער ארוך קסום אשר משתוקקת לעזוב את מגדלה המבודד. בניגוד לרצונה של אמה, היא מגייסת את עזרתו של גנב שודד לקחת אותה החוצה אל העולם שאותו היא מעולם לא ראתה. במופע יסחוף את הילדים להרפתקאותיה של הנסיכה. משך ההצגה שעה וחצי כולל הפסקה.

מחיר כרטיס: 89 שקל. לינק לכרטיסים : https://9880.kartisim.co.il/ מחירים והנחות: בנק הפועלים: 39 שקל | ארגון המורים : 39 שקל | חבר : 29 שקל | דיסקונט : 39 שקל | שלך : 39 שקל | שטראוס :39 שקל | קרנות : 39 שקל | אמריקן אקספרס: 49 שקל | הסתדרות המורים : 9 שקל | פאואר קארד : 59 שקל | כאל: 59 שקל

רפונזל. יח"צ,
רפונזל/יח"צ

הרפתקה בג'ונגל

קופיקו, דוד חיים, בובו, כוח פי ג'יי כוכבי הילדים האהובים והמותג הבינלאומי המצליח לראשונה יחד על הבמה.

מחזמר מוסיקלי ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח. קופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה. דוד חיים עוזר לקופיקו ויחד עם כוח פי ג'יי, שמלמד אותם תרגילים בהישרדות, הם יוצאים להציל את הג'ונגל. בדרך הם יפגשו את חיות הג'ונגל ויחד הם יעברו הרפתקה מצחיקה ומרגשת. היכן: החל נובמבר 2021 על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ. גילאים: החל משנתיים ולכל המשפחה.

המחירים: 99 שקל למחיר המלא. הנחות בכל הארגונים והוועדים החל מ- 49 שקל ובנוסף, הטבת כרטיסי האשראי 1+1

הרפתקה בג'ונגל. יח"צ,
הרפתקה בג'ונגל/יח"צ

פינוקיו

בהפקת התיאטרון הארצי לילדים מיסודו של סמי לוי. פינוקיו מחזמר חדש, תוסס ומרגש המבוסס על הקלאסיקה המוכרת והאהובה לילדים בכיכובם של טוביה צפיר (סבא ג'פטו), ידידיה ויטל/דניאל מורשת (פינוקיו) ,חייקה מלכה (השועל) , אופיר ויילס (החתול) הצגה מוסיקלית, איכותית וקסומה רבת משתתפים על כוחה של אהבה וכוחה של אמת. פינוקיו חולם להפוך לילד אמיתי, אבל קודם עליו לעמוד במבחן.

במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. לבסוף מוכיח פינוקיו שהוא ילד אמיץ, נאמן ומתחשב. מומלץ לגילאי 3-8. משך: שעה וחצי .היכן: החל נובמבר על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

מחירים: 89 שקל למחיר מלא. 79 שקל במכירה מוקדמת. מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים והארגונים (החל מ-29 שקל לכרטיס)

פוסטר המופע, פינוקיו. אילן בשוראושר עדן פשינסקי עיצוב גרפי עדי ברק,
פוסטר המופע, פינוקיו/אילן בשוראושר עדן פשינסקי עיצוב גרפי עדי ברק

ספר הג'ונגל ואבן האש

בהפקת התיאטרון הישראלי לילדים. מחזמר לכל המשפחה בכיכובם של כוכבי הילדים במסגרתו רוי בוי יככב לראשונה בתפקיד מוגלי, ילד הג'ונגל. העלילה מקבלת תפנית מפתיעה כשאל הג'ונגל מגיעה פתאום ענבלי.

מה יעשו חיות הג'ונגל כשיפגשו אותה? האם בגירה ובלו יחשבו שענבלי מתאימה לחיות איתם בג'ונגל? האם מוגלי יצליח להגן על ענבלי מפני שירחאן הרשע? מחזמר מצחיק, צבעוני וסוחף בהשתתפות רקדנים, בובות ענק, אפקטים מיוחדים ושירים מקוריים. מומלץ לגילאי 3-8. משך: שעה וחצי . היכן: החל נובמבר על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

המחירים: מחיר מלא 99 שקל. מכירה מוקדמת 79 שקל. מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים והארגונים (החל מ-29 שקל לכרטיס).

ספר הג'ונגל. יח"צ,
ספר הג'ונגל ואבן האש/יח"צ

סביב העולם ב-80 יום

מחזמר לכל המשפחה - בביצוע בימת הנוער רחובות. המחזמר מבוסס על יצירתו המפורסמת של ז'ול וורן, "סביב העולם ב-80 יום" כתיבה והלחנה בעברית ע"י המחזאי ירון כפכפי. הצטרפו למסע מרגש ומיוחד - בחנוכה על בימת היכל התרבות בהשתתפות 200 שחקנים ושחקניות צעירים מחניכי בימת הנוער. החניכים והצוות המקצועי נרגשים לשוב אל הבמה אחרי שנת ה"בצורת" שנכפתה עליהם בשל ההתמודדות עם הקורונה אשתקד.

תקציר סיפור המחזמר: בשנת 1872 התערב פיליאס פוג עם חבריו למועדון הרפורמה בלונדון, שהוא יכול להקיף את העולם בשמונים יום. עוד באותו היום הוא יוצא למסע, ומצטרף אליו משרתו האישי החדש, פספרטו. בדרכם הם מצילים נסיכה הודית בשם אאודה, ומצליחים להתחמק מבלשית בריטית המנסה לעצור את פיליאס פוג באשמת שוד בנק. במהלך המסע עוברת החבורה הרפתקאות רבות והמתח עולה. האם יצליח פיליאס פוג לנצח בהתערבות? המופע יעלה בימים 1.12-6.12

המחיר: 49 שקל.

מסביב לעולם ב-80 יום. אולפני רחובות,
סביב העולם ב-80 יום/אולפני רחובות

פיטר הארנב

הארנב השובב ששבה את לבבות הילדים וההורים במשך דורות בטלויזיה, בקולנוע ובספרים מגיע לישראל היישר מלונדון.

קומדיה קלאסית ומרגשת מבית היוצר של תיאטרון הילדים הישראל המשלבת מוסיקה עכשווית ובועטת בניצוחה של איילון נופר - מיוצרי מיומנה, כוכבת הילדים האהובה גילי גבל והבובות המקוריות: פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד. ההצגה, בגרסאותיה המקבילות גרפה שבחים בכל רחבי אירופה. מומלץ לגילאי 3-8 משך: שעה ורבע כולל הפסקה. היכן: על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

המחירים: 75 שקל מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים והארגונים (החל מ-29 שקל לכרטיס).

פיטר הארנב. ניר סלקמן,
פיטר הארנב/ניר סלקמן

'מאסאנמה'

מופע חדש לכל המשפחה מבית קבוצת מיומנה שיעלה בכל רחבי הארץ. לאור הצלחת אדרבא, מופע לילדים של מיומנה שצפו בו מעל לחצי מיליון איש, מופע שכבש גם את ספרד והולנד, יוצאת מיומנה, לראשונה מזה 8 שנים, במופע חדש לילדים: איכותי, מיוחד ואחר כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק ניהול אומנותי: בועז ברמן מופע חדש מבית היוצר של להקת "מיומנה" - 'מאסאנמה' - האבולוציה של הקצב.

המהלך המופע ניכנס ל"יום בחיי" שבט 'מאסאנמה' הקדום ונקבל הצצה לאיך הם צדים, איך הם מדליקים אש, איך הם מנקים את המערה שלהם והכי חשוב איך הם מגלים את הקצב! המופע משלב את סיפור ההישרדות של 'מאסאנמה' בג'ונגלים של אפריקה. המופע מצחיק, מקפיץ ומשלב את הקהל באופן פעיל וקצבי כך שגם אתם תרגישו איך זה לחיות בג'ונגל.

המופע יעלה בתל אביב, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקווה, מודיעין והרצליה בין התאריכים 27.11 ועד 10.12 ומומלץ מגיל 3 ומעלה. אורך המופע: שעה ורבע.

מחירים: 149 שקל למחיר מלא. במכירה מוקדמת: 119 שקל. הנחות בכל חברות האשראי ו-וועדי העובדים השונים: 25-79 שקל.

מאסאנמה. מופע לילדים מבית מיומנה 3, חנוכה 2021. רנבי,
מאסאנמה. מופע לילדים מבית מיומנה 3, חנוכה 2021/רנבי

מותק של משפחה

הפקה של משגב עורי, סולן הפקות הפקת הדגל לקטנטנים, מבית היוצר של ה"פסטיגל".

כוכבי הילדים האהובים והגדולים בישראל על במה אחת: מיקי, יובל המבולבל, מני ממטרה, קוגומלו, סבא נתי (נתן נתנזון), לצידם יתארח השנה לראשונה המותג הבינלאומי הפופולרי לילדים סוניק, יחד הם יופיעו במחזמר רב משתתפים, שחקנים, רקדנים ואפקטים המציג סיפור עלילה מקורי השם דגש על המשפחתיות כערך עליון, על משמעותה של חברות, על היכולת לוותר ולסלוח ובעיקר על כך שהצחוק הוא תרופה לכל דבר.

המופעים יתקיימו בת"א, ירושלים, חיפה ובאר שבע מתאים לגילאים החל משנה וחצי ולכל המשפחה. מחיר חבר החל מ-25 שקל, קרנות השוטרים החל מ-25 שקל, שלך: 59 שקל , ביחד בשבילך - 59 שקל ,גודיס - 49שקל, מקס: 1+ 1 , הנוסע המתמיד בתמורה ל- 70 נקודות, כאל: 59 שקל.

מותק של משפחה. יחסי ציבור,
מותק של משפחה/יחסי ציבור

הבלט הישראלי: "היפהפייה הנרדמת"

השנה יעלה הבלט הישראלי את "היפהפייה הנרדמת", יצירת המופת של הכוריאוגרף האגדי, מריוס פטיפה למוזיקה האלמותית שהלחין פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי. מאז עלה לראשונה ב-1890 על במת תיאטרון מרינסקי בסנט פטרסבורג, נחשב "היפהפייה הנרדמת", המבוסס על אגדת העם המוכרת והאהובה, לאחת מפסגות הרפרטואר של הבלט הקלאסי הרומנטי.

בהפקה המחודשת של הבלט הישראלי, שתציג על הבמות הגדולות בישראל, ישתתפו 30 סולני ורקדני הבלט הישראלי ובנוסף תלמידים מצטיינים מבית הספר הפועל לצד הלהקה. "היפהפייה הנרדמת", הנשענת על עיבודים קלאסיים לאגדת העם מאת שארל פרו והאחים גרים, מלווה בתלבושות מרהיבות ותפאורה עשירה. המופע יעלה בערים: פ"ת, ירושלים, נס ציונה, חיפה, תל אביב, נתניה בין התאריכים 28.11-5.12.

המחירים: אולם 169 שקל יציע 129 שקל. מחיר הכרטיסים במכירה מוקדמת: באולם 129 שקל ביציע 99 שקל. מבצעים בחברות האשראי, וועדי עובדים וארגונים, החל מ-43 שקל לכרטיס.

היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי. יח"צ,
היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי/יח"צ

The Magic of Kass

מופע ילדים אינטראקטיבי של פארק השעשועים המופע, בהפקה של אריק עורי, מספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם כדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים, ה-Magic Kass.

במהלך המופע הקוסם יבקר במגוון עולמות ותרבויות, מהמזרח הרחוק ועד אפריקה ואף ייכנס לתוך מרחב העולם הדיגיטלי. The Magic of Kass הוא קודם כל מופע אינטראקטיבי במהלכו הבמה מתחלפת מדי 6 דקות, לרבות התפאורה, התאורה והתלבושות. כחלק מהתפאורה מוצגים קטעי וידאו ארט על רקע מסכי לד ענקיים. במופע משתתפים 10 שחקנים המחליפים כ-100 תלבושות ומסיכות מושקעות לצד קטעי ריקוד, שירה, קסמים ולייזר המוצגים לצלילי מוזיקה מקורית שהולחנה עבור המופע. המופע ירוץ באופן קבוע פעמיים ביום בימי חול ו-3 פעמים ביום בחגים וימי חול המועד.

מחיר הכניסה בחנוכה שיכלול את כל המופעים ושימוש במתקנים של הפארק יעמוד על 145 שקל.

הצגה מג'יק קאס. משה שי,
הצגה מג'יק קאס/משה שי

קרקס פלורנטין

קרקס פלורנטין יתקיים בכפר הירוק Circus Magic Lights הוא מופע המשלב אש, אקרובטיקה, אילוזיות, חץ וקשת, ריחוף, הליכה על חבל, עמודים סיניים, חץ וקשת, מופעי קוסמות, קטעי קרקס מרהיבים שעוד לא נראו על הבמות בישראל. תאריכים: החל מה- 30 בנובמבר ועד ה- 5 בדצמבר.

טווח המחירים לכרטיס: 59-99 שקל.

קרקס פלורנטין בכפר הירוק עם מופע חנוכה. אלי כץ,
קרקס פלורנטין בכפר הירוק עם מופע חנוכה/אלי כץ

קרקס קולומביה

הקרקס הנועז ביותר מגיע לישראל מדרום אמריקה הרחוקה! קרקס קולומביאני וירטואוזי, סוחף, נועז, מרתק ומלא בהפתעות. הפקת ענק בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים.

הקרקס יציג את ארבעת האקטים הגדולים ומסכני החיים של היבשת. מעטים הקרקסים שמציגים את ארבעתם במופע אחד. האקטים יבוצעו ע"י אמנים מומחים, כולם יוצאי משפחות הקרקס הקולומביאני עטור התהילה לדורותיהם.

קישור לרכישת כרטיסים: https://2207.kupat.co.il/show/circus, המופע יעלה בין התאריכים: 26.11-18.12.21, בחוצות המפרץ, חיפה. מומלץ החל מגיל שנתיים ולכל המשפחה.

קרקס קולומביה. יחסי ציבור,
קרקס קולומביה/יחסי ציבור

כך תשיגו כרטיסים בהנחה

מעטים האנשים שקונים כרטיסים למופעי חנוכה במחיר מלא. מלבד וועדי העובדים, שאליהם צריך להשתייך כדי לזכות בהנחות, לא מעט מועדוני צרכנות וגופים מסחריים אחרים מציעים הטבות ומחירים מוזלים:


למחזיקי כאל ודיינרס - כרטיס ב-59 שקל בלבד למגוון הופעות והצגות ילדים בחנוכה: מותק של פסטיבל, מלך הג'ונגל ולוחמי היערות, ההצגה פינוקיו, קרקס קולומביה, מיינקרפט אולסטארס, הרפתקה בג'ונגל, מיומנה לילדים, הבלט הישראלי, קרקס פלורנטין, מוזיאון האשליות, סמי הכבאי, המכבים הקרב האחרון, רפונזל.

אורן דיבון, מנהל השיווק בכאל, אמר: "לאחר שנה בה משפחות צרכו תרבות מרחוק, הביקושים להצגות ומופעי החנוכה גבוהים ביותר השנה והציבור צמא לחוויה משפחתית, תרבותית ואיכותית מחוץ לבית. לאור זאת, השנה, בשיתוף עם חברות ההפקה, כאל איגדה מגוון הטבות והנחות משמעותיות לימי החנוכה, ומציעה ללקוחותיה אפשרויות בילוי משפחתיות משתלמות ושלל חוויות שיאירו את החג". מידע נוסף יתעדכן בהמשך בחנות החוויות של כאל ודיינרס בלינק: https://www.cal-store.co.il/

למחזיקי אמריקן אקספרס: מחירים מיוחדים ללקוחות אמריקן אקספרס תמורת הטבות בונוס ובתוספת נקודות כרטיסים במחיר מוזל בתמורה להטבת בונוס: מותק של פסטיבל 59 שקל מלך הג'ונגל ולוחמי היערות - 49 שקל פורטנייט - 65 שקל

כרטיסים במחירי מוזל בתוספת נקודות: בלט ישראלי - היפיפיה הנרדמת - החל מ-45 שקל. ספר הג'ונגל - 45 שקל. קופיקו - 69 שקל. סמי הכבאי - 59 שקל. מיומנה - 49 שקל. המכבים - 55 שקל. פינוקיו - 45 שקל. קרקס קולומביה - 55 שקל. רפונזל - 49 שקל.

בנק מזרחי טפחות מעניק ללקוחותיו מחירים מיוחדים למופעי חנוכה הבאים: פיטר פן 49 שקל, המכבים 59 שקל, פינוקיו, ספר הג'ונגל ורפונזל 39 שקל, לאסי 25 שקל. קוד ההטבה מעניק זוג כרטיסים במחיר המוזל.

מחירי הייטקזון למופעי חנוכה 2021: מועדון הצרכנות של עובדי חברות הייטק - 'הייטקזון', מסבסד גם השנה את מחירי הכניסה לשורה ארוכה של מופעי חנוכה.


לדברי ספי פלס, משנה למנכ"ל במועדון הצרכנות הייטקזון: "כפי שאפשר להתרשם, במועדון הייטקזון מביאים גם השנה הנחות משמעותיות למופעים המרכזיים. כמי שחרט על דגלו את המוטו לחיות טוב לשלם פחות, המועדון מביא תמיד את האטרקציות, המופעים וההטבות הכי מבוקשים בהנחות משמעותיות. ניסיון העבר מלמד כי משפחות ההיטקיסטים הולכות ליותר ממופע אחד, מה שיוצר הכבדה על הכיס שכן החוויה אינה מסתכמת רק בעלות ההצגה: יש גם אוכל ומרצ'נדייז שמייקרים את העלות הכוללת. אי לכך, סבסוד קטגוריית המופעים רלוונטית מתמיד".

סמי הכבאי, קופיקו, פורטנייט, מותק של פסטיבל, פסטיגל, המכבים ב-59 שקל. רפונזל, מיומנה לילדים, הבלט הישראלי, פינוקיו, קרקס בראבו ב-49 שקל.

מועדון הצרכנות "שלך" - פסטיגל 2021 מחיר 59 שקל (מוגבל לעד 4 כרטיסים) סמי הכבאי 65 שקל. המכבים הקרב האחרון 65 שקל. ספר הג'ונגל-אבן האש 49 שקל. מותק של משפחה-59 שקל. הרפתקה בג'ונגל-65 שקל.

שופרסל תעניק גם השנה חסות לפסטיגל ותוזיל את מחירי הכרטיסים ללקוחותיה. חברי מועדון לקוחות שופרסל הקונים בסניפי שופרסל, Be או שופרסל אונליין ב-50 שקל ומעלה ממגוון מוצרי המותג הפרטי שופרסל ו-Be, יקבלו שובר הטבה המאפשר רכישה של עד 8 כרטיסים למופע במחיר 72 שקל לכרטיס, במקום 172 שקל. רכישת הכרטיסים תבוצע באתר משרד הכרטיסים של הפסטיגל ובאמצעות קוד ההטבה האישי שיקבלו בכדי לממש את ההנחה. תוקף המבצע: עד 10.1.22 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם.

הילה קניסטר בר-דויד, מומחית לצרכנות ומנכ"לית מועדון צרכנות "שלך". יח"צ,
הילה קניסטר בר דויד, מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך"/יח"צ

הישרדות כלכלית בחנוכה - טיפים להתנהלות נכונה

אם בניסים עסקינן גם אנחנו זקוקים לנס כדי לשרוד את החג בהוצאות מחושבות שלא ישאירו אותנו עם מינוס בבנק וחור גדול בכיס. הילה קניסטר בר דויד- מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך" מציעה טיפים להתנהלות נכונה על הילדים בחג היקר של השנה:

תכנון: דרך יעילה לשליטה בהוצאות היא תכנון. מומלץ לתכנן מראש כיצד יראה כל יום בחופשת החנוכה שלכם. תחילה תבחנו מהו התקציב העומד לראשותכם, לאחר מכן תפתחו לוח שנה, תסמנו באילו ימים אתם נמצאים עם הילדים, באילו ימים הם אצל הסבא והסבתא. לאחר מכן תכננו את התקציב בהתאם לכל יום וההוצאות הנדרשות לו.

תקשורת: חשוב לשתף את הילדים בתכנון, יש להסביר להם את סדר היום, מהארוחות ועד האטרקציה, כמו כן יש לתאם ציפיות, ממתק אחד או הפתעה, ולהקפיד על כך. כאשר הילדים ידעו למה לצפות ההוצאות יהיו בהתאם והרבה כאב ראש והצואות ימנעו מכם ההורים.

לא כל בילוי צריך לקרות מחוץ לבית: מבחינה כלכלית יותר בטוח בבית מאשר בחוץ ואפשר לתכנן מראש ימי כיף משפחתיים עם פעילות משפחתית בתוך הבית: אפייה משותפת, ימי יציריה, ימי ספורט ועוד.

השוואת מחירים: העולם הדיגיטלי הפך את נושא השוואת המחירים לקל ונוח יחסית. השקעה של 2-3 דקות תחסוך לכם כסף רב ותוכלו למצוא ברשת את אותו המוצר נמכר אצל מגוון רחב של ספקים במחירים שונים . ישנם אתרים שמשקפים בזמן אמת את ההצעות והפערים.

עמלת הזמנה: לרוב למחיר הבסיס של הכרטיס תתווסף עמלת דיגיטל באינטרנט, שמעלה את סכום הפריט בעוד מספר שקלים. רכישה של כרטיסים למופעי חנוכה לרוב תעשה בכמות של 3-4 כרטיסים בכל הזמנה מה שעשוי להעלות את הסכום הסופי בעשרות שקלים.

קשר משפחתי: (מעגל משפחתי ראשון ושני) בדקו מידי פעם עם בני המשפחה באילו מועדוני צרכנות בני המשפחה חברים. לעיתים יתאפשר לכם להוזיל הוצאות על ידי ניצול הטבה של אחד מבני המשפחה.

חוק 24 השעות: בדקו את עצמכם האם אתם קונים מתוך צורך אמיתי או מתוך רגש והתלהבות של הילד. לפעמים הקניה היא אימפולסיבית במיוחד שמדובר בילדים. לכן אני ממליצה על חוק ה-24 , שאומר להיכנס לאתר, לבחון את המוצר המבוקש במידה ויממה לאחר מכן יש הרגשה של צורך אמיתי תחזרו לסיום הרכישה.

שימוש בנקודות שצברתם: מועדונים מסוימים מאפשרים צבירת נקודות, אנחנו כלקוחות צוברים אותן לאורך השנה ומגיעים ליעדים שיכולים להוריד לנו משמעותית עלות של רכישות. בדקו מה מקנות לכן הנקודות שצברתם בכל מועדון בו אתם חברים.

קניה משותפת: מעבר לחיזוק הקשר החברי, קנייה עם חבר קרוב או כקבוצה, יכולה להוזיל את הקנייה באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully