וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ OwnBackup שהפך לטריפל יוניקורן מגייס כ-100 עובדים

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 9:28

השנה הפכה OwnBackup לטריפל יוניקורן עם חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר ועם שווי שהגיע ל- 3.35 מיליארד דולר. החברה שנמצאת בצמיחה משמעותית בשנתיים וחצי האחרונות, מגייסת החברה עוד 100 עובדים לישראל

חברת הסטארטאפ OwnBackup הוקמה בשנת 2015 ומתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של Data עסקי, בעיקר בסביבת Salesforce, ועובדת גם בסביבה מרובת עננים כמו AWS ו- Azure.

החברה נמצאת בצמיחה משמעותית בשנתיים וחצי האחרונות, כשבכל אחת מהשנים האחרונות הוכפלה מצבת העובדים. כיום החברה מונה כ- 580 עובדים, מתוכם 130 עובדים מועסקים במרכז הפיתוח בישראל. שאר העובדים מועסקים במשרדי החברה בארה"ב, לונדון, צרפת, הודו ואוסטרליה. החברה נמצאת במהלכו של גיוס של כ- 100 עובדים נוספים בישראל.

השנה הפכה OwnBackup לטריפל יוניקורן עם חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר ועם שווי שהגיע ל- 3.35 מיליארד דולר. לחברה מעל ל-4,000 לקוחות ברחבי העולם ובהם פלטפורמת זום, קרוקס, הרשות לפיתוח סינגפור ואוניברסיטת מיאמי.

ownbackup. buxa photography,
צוות העובדים ב-ownbackup/buxa photography

את מי אנחנו מחפשים

העבודה בחברה היא במודל היברידי, של שילוב עבודה מהמשרד ומהבית, כך שגם עובדים מהפריפריה והורים יכולים לעבוד בה, תוך איזון בין צרכי פעילות הצוותים כקבוצה לצרכיהם האישיים של העובדים. המשרדים ממוקמים מעל מרכז שרונה מרקט בתל אביב, ליד המסעדות הטובות ביותר, מספר דקות הליכה מרכבת השלום. מבנה המשרד הוא של Open Space מתוך רצון להחליף רעיונות באופן שוטף ונגיש.

המשרות אליהן מגייסים בחברה הן של ראש צוות פיתוח, מפתחי Full Stack, מפתחי Front-end ומפתחי Backend, אנשי תמיכה טכנית ומהנדסי אוטומציה. הפיתוח נעשה בשפות התכנות Python ו- React . אפשר להתקבל לעבודה בחברה גם מהסבות משפות תכנות אחרות. למשל, לצד ה- Server יכולים להתקבל עובדים השולטים בשפות: NodeJS, Go, Java , ולצד ה- Client יכולים להתקבל עובדים השולטים בשפות: Vue 2-12 כמו גם Angular. מועמדים מתאימים הם אנשים מנוסים עם מעל לארבע שנות ניסיון, טכנולוגיים, בעלי ניסיון ממספר חברות, עם רעב לרוץ קדימה ולהתפתח אישית ומקצועית, שלא מפחדים להתמודד עם אתגרים, ומעוניינים ליזום.

בנוסף, לתפקידי הפיתוח הטכניים, החברה מחפשת מועמדים לתפקידי משאבי אנוש (מגייסים וסורסרים). מועמדים מתאימים הם אנשים עם שנתיים ניסיון ומעלה מחברות הייטק או מחברות השמה להייטק בעלי תואר רלוונטי.

ownbackup. buxa photography,
ownbackup - ממוקמים מעל שרונה מרקט בתל אביב/buxa photography

אחוזי הישארות גבוהים של עובדים

החברה מקיימת באופן קבוע אירועי גיבוש בין העובדים ובין הצוותים השונים, תוך חיזוק והצמדות לתרבות הארגונית, שאחד מערכיה המרכזיים הוא "אנו לוקחים את עבודתו ברצינות, אבל לא את עצמנו". כמו כן, החברה מעודדת מפגשים פנים אל פנים של עובדים עם עמיתיהם בחו"ל מתוך הבנה ששיתוף פעולה בין אישי מוביל לשיתוף פעולה מקצועי פורה. מעבר לכך, המנהלים בחברה מאד מוערכים על ידי העובדים, דבר שבא לידי ביטוי בסקרים ארגוניים ובאחוזי הישארות גבוהים של עובדים לאורך זמן.

אלון ויטן, Director of People בחברה: "אנו מודעים לצורך הגובר אצל עובדים במסלול פיתוח אישי ומבינים שתוכניות פיתוח תבניתיות נשכחות בקובץ שאף אחד בחברה לא זוכר באיזו תיקייה הוא קיים. זו בדיוק הסיבה שהשקענו בגיוס המנהלים החזקים ביותר בתעשייה. מעבר למומחיות מקצועית, המנהלים, יחד עם העובד, הם אלו שערבים לפיתוח האישי של כל אחד ואחת. כמו כן, בנוסף להכפלת כמות עובדי החברה, שילשנו את מצבת עובדי ה-HR שלנו כדי שנוכל לתת תמיכה אישית לכלל העובדים, כולל תפקידי Talent Acquisition Partners, ציידי טאלנטים ו- HRBP. עכשיו, עם המנהלים הטובים ביותר והיכולת לתת תמיכה לכל עובד - אנחנו מוכנים להמשיך לגייס את העובדים הטובים בתעשייה".

לאתר החברה https://www.ownbackup.com/

לעמוד משרות ולהגשת קורות חיים https://www.ownbackup.com/careers/

alon vitan. buxa photography,
אלון ויטן, Director of People ב- ownbackup/buxa photography

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully