וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חשמל באוויר: 59% מהישראלים רוכשים מוצרי חשמל אונליין

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 17:44

בעיצומו של חודש הקניות, סקר חדש שנערך ע"י מכון רושינק עבור Beko המותג הבינלאומי למכשירי חשמל מעלה כי מרבית הישראלים (59%) רוכשים מוצרי חשמל באונליין וכי מחיר הוא השיקול המכריע ברכישה

חגיגת הקניות של חודש נובמבר שהתחילה עם Shopping IL, המשיכה ליום הרווקים הסיני ותסתיים בסוף החודש בשיא של בלאק פראידיי וסייבר מאנדיי - לא פוסחת גם על שוק מכשירי החשמל לבית.

הסקר, שנערך ע"י מכון רושינק עבור המותג Beko, בדק את הרגלי רכישת מוצרי חשמל בקרב ישראלים ומצא כי 59% מהישראלים שמחוברים לאינטרנט, קונים מכשירי חשמל באינטרנט ורק 41% מעדיפים להגיע לחנות עצמה.

מכונת כביסה של beko. יחסי ציבור,
מכונת כביסה של beko - המייבש כבר לא פינוק?/יחסי ציבור

לא מותרות: ליותר ממחצית יש מייבש כביסה

המכשירים הנפוצים ביותר בכל בית ישראלי: מקרר, מזגן, תנור ומכונת כביסה - הם ארבעת מכשירי החשמל הביתיים הנפוצים ביותר בישראל. 59% מהישראלים מחזיקים בביתם מייבש כביסה, 50% ממשקי הבית מחזיקים במקפיא, ל- 48% מהנשאלים כבר לא עושים כלים ביד ומחזיקים במדיח כלים, 46% רכשו שואב אבק אלחוטי ו- 29% מחזיקים בשואב אבק רובוטי.

השיקולים החשובים ביותר לצרכן הישראלי ברכישת מוצרי חשמל לבית: באופן לא מפתיע, תוצאות הסקר מעלות כי השיקול המרכזי של הישראלים ברכישת מוצרי חשמל לבית הוא מחיר. 72% מהישראלים העידו כי המחיר הוא השיקול העיקרי שלהם בבואם לרכוש מוצרי חשמל. 42% מהנשאלים העידו כי חיסכון באנרגיה וחשמל הוא השיקול המרכזי ברכישת מוצרי חשמל, 27% בוחרים את מוצרי החשמל שהם רוכשי לפי המותג העומד מאחורי המוצרים. באופן מפתיע, רק 20% העידו כי השיקול המרכזי בבואם לרכוש מוצרי חשמל הוא טכנולוגיה מתקדמת.

beko_dw_autodosing_white_kitche. יחסי ציבור,
48% מהישראלים כבר לא מדיחים כלים ביד/יחסי ציבור

כ-70% משתמשים במכשירים באופן חסכוני

מוכנים לשלם יותר עבור חומרים ממוחזרים: הנתון המעודד שעולה מהסקר הוא שמרבית הציבור, 59% מהישראלים, מוכנים במידה זו או אחרת, לשלם יותר בעבור מוצרי חשמל העשויים מחומרים ממוחזרים, בדומה לסדרת מוצרי החשמל שהשיק Beko לאחרונה וכוללת מכונת כביסה ומייבש מפסולת פלסטיק שמוחזרה לחומר גלם חלופי, תנור המיוצר מפסולת רשתות דיג, מקרר המכיל מגשי ביצים העשויים מעודפי קליפות ביצים ועוד.

הבית הישראלי דואג לקיימות: 67% מהישראלים מחזיקים בביתם מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה
תוצאות הסקר מעלות כי אצל 38% מהישראלים רוב מכשירי החשמל בבית הם מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה ואילו ל-29% נוספים חלק קטן ממכשירי החשמל בבית הינם מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה.
משמע כי 67% מהישראלים מחזיקים בכמות כזו או אחרת מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה. הנתון הפחות מעודד מהסקר הוא כי 28% מהנשאלים העידו כי הם כלל לא מודעים לעובדה שקיימים בשוק מוצרי חשמל ידידותיים לסביבה.

חוסכים באנרגיה בבית: 52% רוכשים מכשירי חשמל חסכוניים בצריכת אנרגיה. על מנת להפחית את צריכת האנרגיה והחשמל בבית, נוקטים הישראלים בכמה צעדים משמעותיים: 69% משתמשים במכשירי חשמל באופן חסכוני (ממלאים את המדיח ואת מכונת הכביסה באופן מלא) על מנת להפחית את צריכת האנרגיה והחשמל בבית, 52% רוכשים מכשירי חשמל חסכוניים באנרגיה ו- 23% לא מפעילים כמה מכשירי חשמל בו זמנית.

beko_harvestfres. יחסי ציבור,
מקרר - מהמכשירים הנפוצים ביותר, beko/יחסי ציבור

ישראלים רבים מחזיקים מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה

"נתוני הסקר שערכנו מעודדים ומצביעים על כך שישראלים רבים מחזיקים בביתם מכשירי חשמל ידידותיים לסביבה שבין השאר חוסכים באנרגיה, בעקבות המודעות לחסכון בחשמל ושמירה על כדור הארץ. האג'נדה של קיימות היא מטרה עליונה של המותג Beko שמשקיע רבות במחקר ופיתוח של מוצרי חשמל ידידותיים לסביבה ואף ממוחזרים, על מנת לשמור על כדור הארץ". מסביר בולנט סן, מנכ"ל Beko ישראל.

***הסקר נערך במהלך חודש אוקטובר2021 על-ידי מכון רושינק בקרב 523 נשאלים המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג של דוברי עברית בגילאי 25 עד 64 המחוברים לאינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully