וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהיונים: ביטוח ישיר משיק קמפיין בכיכובו של ליאור רז

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 15:18

ביטוח ישיר יוצאת במהלך אסטרטגי להחלפת השפה השיווקית: אחרי 10 שנים בהן כיכבו היונים בפרסומות, נבחר יוצר וכוכב "פאודה" ליאור רז, להוביל את הקמפיין, תחת הסיסמא: "ביטוח ישיר - יותר ביטוח". סמנכ"לית השיווק: "הדגשנו את הרגע הקריטי בו אתם זקוקים לביטוח"

ליאור רז בקמפיין לביטוח ישיר/יח"צ

"היונה הלבנה כבר זקנה" כתב פעם יהונתן גפן - ובביטוח ישיר כנראה הפנימו והוציאו את זוג היונים, כוכבי הפרסומות של החברה בעשור האחרון, לגמלאות.

את היונה, סמל השלום יחליף דווקא האיש שהתפרסם בזכות הסדרה המצליחה על הסכסוך הישראלי פלסטיני: ליאור רז, יוצר וכוכב "פאודה".

מביטוח ישיר נמסר כי לאחר שקיימה הליך לבחירת משרד פרסום חדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה, נבחר משרד הפרסום מקאן אריקסון להוביל את המהלך האסטרטגי. היום, ביטוח ישיר מכריזה על קמפיין חדש עם מסר חד ופשוט: "ביטוח ישיר. יותר ביטוח".

מטרת המהלך החדש, המתורגם לשפת מותג חדשה, היא לשים לנגד עיני הלקוח את הרגע שבו יזדקק לביטוח, רגע האמת הקריטי. מחקרים שביצעה ביטוח ישיר מראים כי לקוח הרוכש ביטוח, בוחן בראש ובראשונה את המחיר, מבלי לשים לב כלל לתכולת הביטוח ולשירותים שהחברה נותנת ברגע האמת.

מקאן אריקסון תרגמו את היתרונות של ביטוח ישיר לשפה פרסומית חדשה:הפרזנטור שנבחר להוביל את השפה ואת ההקמפיין הוא ליאור רז, שיוביל קו קומי שישלב בין הדימוי המצ'ואיסטי לבין תכונות אנושיות קומיות.

ליאור רז קמפיין ביטוח ישיר. יחסי ציבור,
ליאור רז בקמפיין לביטוח ישיר, ברוח משחקי הדיונון/יחסי ציבור

מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק של ביטוח ישיר: " השפה החדשה שבחרנו משקפת את ההבדל שבין רגע סגירת הביטוח על ידי הלקוח, לרגע האמת הקריטי, בו המבוטח צריך מידית את הסיוע של חברת הביטוח. רגע האמת הקריטי הוא החוזקה של ביטוח ישיר ואנו מדגישים אותו הן בקמפיין והן בסדרה ארוכה של שירותים ומוצרים שהשקנו בשנים האחרונות"

בין השירותים שהתווספו בביטוח ישיר ללא תוספת מחיר:
חיישן 'SOS ישיר', שירות "ישיר עד אליך" , שירות 'מוקד 24/7' וביטוח לרכבים חשמליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully