וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון כבר שדרגו לדור 5: גולן טלקום בקמפיין חדש עם צחי הלוי

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 13:43

גולן טלקום יוצאת בקמפיין חדש שיעלה הערב (א) ויציג בשני סרטונים בכיכובו של השחקן צחי הלוי, מסלול 5G ב-49 שקל לחודש ומוקד שירות לקוחות הפועל 24 שעות ביממה למנויי דור 5

מסלול 5G בעלות 49 שקל לחודש/יח"צ גולן טלקום

נכון לחודש נובמבר 2021 מיליון ישראלים כבר שידרגו למכשירי דור 5: גולן יוצאת בקמפיין חדש: מסלול 5G ב-49 שקל לחודש ומשיקה מוקד שירות לקוחות שפועל 24 שעות ביממה למנויי דור 5!

מהפכת ה-G5 נמשכת, וגולן טלקום משיקים מהלך שיווקי בכיכובו של השחקן והזמר צחי הלוי. הקמפיין, אשר יעלה הערב (א) בכל אמצעי המדיה השונים יימשך כ-שלושה שבועות ויכלול 2 סרטים שונים בכיכובו של הלוי, אשר יציגו מסלול G5 שמוצע ללקוחות גולן במחיר של 49 שקל עם 500 ג'יגה גלישה ושירות ייחודי שיקבלו כל מנויי גולן טלקום עד השעה 22:00 בלילה ומנויי דור 5 24 שעות ביממה.

החידוש המעניין הוא גם שירות לקוחות משודרג שמשיקה גולן שירות זה כולל בין היתר שירות לקוחות בווטס אפ שזמין עד עשר בלילה, נציג און ליין (לא בוט) מגוון ערוצי שירות דיגיטליים נוספים מתקדמים, במודל שירות היברידי - בדיגיטל, בוואטסאפ, ובמוקד הטלפוני.

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום: "מהפכת ה-G5 מחייבת אותנו להעניק לצד המסלול המשתלם ביותר, גם את השירות הטוב ביותר - דבר שבגולן טלקום פועלים בעבורו כל השנה. העובדה שנבחרנו בסקר לחברה שהכי הרבה לקוחות מרוצים ממנה ביחס לחברות הסלולר הגדולות, מהווה הוכחה להשקעה הרבה של החברה לייעל ולשדרג את השירות לאורך כל השנה ולהיות תמיד בצד של הלקוח.

גולן טלקום - קמפיין חדש בכיכובו של צחי הלוי. יחסי ציבור,
גולן טלקום - קמפיין חדש בכיכובו של צחי הלוי/יחסי ציבור
גולן טלקום - קמפיין חדש בכיכובו של צחי הלוי. יחסי ציבור,
גולן טלקום - קמפיין חדש בכיכובו של צחי הלוי/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully