וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי בכירים ב-GMT: מנכ"ל ויו"ר חדשים לחברה

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:10

דירקטוריון חברת הפינטק הישראלית, שמתמחה בשירותים פיננסים מתקדמים והעברות כספים בינלאומיות, הודיע על מינוי ערן סרוק למנכ"ל. מיכאל טייר, לשעבר דירקטור החברה, יהיה היו"ר

דירקטוריון חברת הפינטק הישראליתTech Innovation GMT אשר מתמחה בשירותים פיננסים מתקדמים והעברות כספים בינלאומיות מודיע על מספר מינויים בהנהלת החברה.

רו"ח ערן סרוק, ממייסדי החברה ומי שכיהן עד היום כיו"ר החברה יתמנה ויכנס לתפקיד המנכ"ל. מיכאל טייר ששימש עד היום כדירקטור ייכנס לתפקיד היו"ר. טייר כיהן בעברו כמשנה למנכ"ל ירושלים וראש חטיבה באמדוקס ישראל. מינויים נוספים שאושרו: נועם שלו יהיה מנהל הסיכונים הראשי של החברה ורו"ח (עו"ד) חן טוביה תשמש מנהלת הכספים.

ערן סרוק. אפרים דומב,
ערן סרוק/אפרים דומב

ערן סרוק מנכ"ל החברה: "מדובר בחיזוק משמעותי לשדרה הניהולית של GMT לקראת הנפקתה הצפויה של החברה במהלך 2022. מטרת המינויים היא המשך הרוח הגבית לצמיחה העקבית של החברה וצעד נוסף לביסוס והתחזקות בנתח השוק. בחודשים הקרובים נציג מוצרים חדשים ומלהיבים ואני שמח וגאה שיש לצידי אנשים מוכשרים כל כך".

מיכאל טייר. אפרים דומב,
מיכאל טייר/אפרים דומב

חברת GMT היא גוף מוביל בישראל בענף העברות הכספים, ופועלת באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ומעל ל-300 נותני שירות בכל רחבי הארץ. כמו כן, GMT מייצגת בישראל כ-30 בנקים וקורספונדנטים בינלאומיים ובכלל זה את חברת MoneyGram העולמית.

עיקר הפעילות של GMT מתרכזת בהנגשת שירותים פיננסים למשקי בית ישראליים ולמהגרי עבודה בתחומים של מטבע חוץ, העברות בינלאומיות סליקה ומימון. תוך ניסיון לספק שירותים פיננסים מתקדמים ומותאמים לאוכלוסיות הנמצאות באופן זמני מחוץ למדינתם כגון תיירים ומהגרי עבודה. למעשה GMT מהווה גוף משלים לשירותי הבנקאות המסורתיים ונותנת מענה ללקוחות קצה, שביניהם משקי בית ישראליים וכמובן גם אנשים ללא חשבון בנק ישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully