וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור בובי בראון משיק קולקציית חגים

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:13

Luxe Visionary קולקצית הולידיי של בובי בראון, בהשראת אווירת החגים של העיר ניו יורק המבטאת יותר מכל את רוח החגיגות הבינלאומית. קולקצית איפור מגוונת לצד מארזי מתנה אציליים בשילוב עיטורים מוזהבים

מהדורה מוגבלת של מוצרים נחשקים ומארזי מתנה חגיגיים בהשראת הארכיטקטורה האייקונית והאנרגיה של ניו יורק ליצירת מראה זוהר ועדין אך מלא נוכחות.

המוצרים בקולקציית Luxe Visionary שיושקו בקרוב:

LONG-WEAR CREAM SHADOW STiCKS צלליות בעפרונות במבחר גוונים ססגוניים, המכינים, ממסגרים, מגדירים ומדגישים את העיניים בצבע מנצנץ ללא צורך במכחול. מחיר לצרכן: 170 שקל.

DELUXE ViTAMiN ENRiCHED FACE BASE: מנת וויטמינים יומית חיונית עם הפריימר מולטי-ויטמין שמחליק, ממלא ומכין את העור לאיפור באופן מידי באמצעות לחות, מעניק הכנה לאיפור, עכשיו הוא מגיע בצנצנת מוגדלת ומעוצבת חגיגי למתנה מושלמת לך ולחברות. מחיר לצרכן: 349 שקל.

SOHO GLOW MiNi צלליות סטיק קרמיות עמידות בגודל מיני צלליות בעפרונות המאפשרות איפור עיניים זריז ואולטימטיבי, עכשיו בסט של שלושה גוונים. הצללית עמידה ונמשחת בקלות למראה חף ממריחות, סדקים או דהייה. מחיר לצרכן:119 שקל.

קולקציית חגים של בובי בראון. יח"צ חו"ל,
קולקציית חגים של בובי בראון/יח"צ חו"ל

סטים ומארזי מתנה

סט שפתוני EXTRA LiP TiNT: שלושה גוונים שקופים של שפתוני Extra Lip Tint פלוס תכשיר קילוף Lip Exfoliator חיוני, השומר על שפתיים חלקות ורכות במשך כל החורף. שפתוני הבאלם מחליקים, מרככים ומעניקים לחות לשפתיים לתחושה מיידית של נוחות ורוויה ועם נגיעה קלה של צבע. מחיר לצרכן: 249 שקל.

סט לחויות לפנים ולעיניים מועשר בוויטמינים PRiMED FOR WiNTER: פריימר לחות המבוסס על ויטמינים מיועד לסביבת העיניים למרקם רענן ומוכן לאיפור. Vitamin Enriched Eye Base hydrates מספק לחות, מבהיר, מפחית נפיחות ומרכך את מראה הקמטוטים הדקים סביב באזור ליצירת עיניים ערניות. בונוס: הסט כולל מסכת עיניים להרגעה והענקת חיוניות. מחיר לצרכן: 349 שקל

קולקציית חגים, בובי בראון. יח"צ חו"ל,
סט לחויות לפנים ולעיניים מועשר בוויטמינים, 349 שקל/יח"צ חו"ל

מארז מתנה HOLiDAY HiGHLiGHTS DELUXE: מכיל עשרה פריטי איפור וטיפוח מהנמכרים ביותר של בובי בראון, כולל שלושה תכשירים מנצחים וחיוניים בגודל מלא. לשימוש בבית או בנסיעות. הקולקציה כוללת: מסקרת Smokey Eye, שפתון Extra Lip Tint, גלוס Crushed Oil-Infused, צללית סטיק, Mini Vitamin Enriched Face Base, קרם עיניים Mini Extra Repair, שמן ניקוי Mini Soothing, באלם Mini Extra Illuminating Moisture Balm, מסיר איפור Mini Instant Long-Wear, תיק נסיעות. מחיר לצרכן:349 שקל.

סט מברשות אמני בובי בראון: אוסף שנבנה על-ידי אמני האיפור של בובי בראון, הכולל את מברשות האיפור הטובות מסוגן בגודל המתאים לנסיעות ולאיפור מהתחלה ועד הסוף. ארוז בתיק מהודר המתאים לנשיאה נוחה או אפילו להעניק כמתנה. הסט כולל: מברשת פנים לכיסוי מלא בגודל נסיעות, מברשת פנים זוויתית בגודל נסיעות, מכחול לצלליות עיניים, בגודל נסיעות, מכחול זוויתי לצלליות עיניים, בגודל נסיעות, מכחול ליינר אולטרה-דק, בגודל נסיעות, תיק נשיאה, מחיר לצרכן: 299 שקל.

סט CLEANSE & CARE EXTRA SKiNCARE: סט לטיפוח העור, המעניק זוהר ומבוסס על פורמולות משקמות לעיניים, לשפתיים ולפנים. כל מה שצריך לתחילת עונה רעננה וזוהרת. Soothing Cleansing Oil, תכשיר ניקוי על בסיס שמן המזין את העור לעומקו, Extra Illuminating Moisture Balm קרם לחות המעניק לעור זוהר מידי, Extra Lip Tint מרווה את השפתיים ומצמצם קמטוטים דקים ויבשים, ו- Extra Eye Repair Cream קרם עיניים המטפל בעיגולים הכהים ובנפיחות. מחיר לצרכן: 499 שקל.

צמד מסקרות DOUBLE THE DRAMA SMOKEY EYE: מארז הכולל צמד של המסקרה המעושנת הנמכרת ביותר שלנו. הנגיעה הסופית המושלמת הודות לפורמולת כחל שחור עשיר המעצימה מידית את מראה הריסים. בנוסף, המסקרות העמידות נשארות ללא דופי ואינן מתקלפות, נמרחות, או נוזלות בתנאי זיעה ולחות. מחיר לצרכן:199 שקל.

סט מיני גלוס SWEET INDULGENCES: ארבעה מיני-גלוסים גדושים במרכיבים מזינים (אך לא דביקים) ובוהקים להפליא, מעניקים צבע ולחות ותמהיל של שמנים בוטניים לתחושת שפתיים מרופדת ונוחה.

קולקציית חגים 21 בובי בראון צ. יח"צ חו"ל,
מארז מתנה HOLiDAY HiGHLiGHTS DELUXE במחיר: 349 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully