וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EV MOTORS תטמיע את מערכות ג'נסל בעמדות הטעינה שלה בישראל ובחו"ל

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 11:06

חברת EV MOTORS וחברת ג'נסל הישראליות יקימו מערכות טעינה היברידיות לרכב חשמלי המיועדות לעמדות טעינה באזורים ללא חיבור לרשת החשמל. הצלחת הניסוי תוביל להטמעת הפתרון המשותף של שתי החברות בשוק הישראלי ולקידומו על ידי EV MOTORS בסין ובעולם

חברת EV MOTORS וחברת ג'נסל הישראליות יקימו מערכות טעינה היברידיות לרכב חשמלי המיועדות לעמדות טעינה באזורים ללא חיבור לרשת החשמל. הצלחת הניסוי תוביל להטמעת הפתרון המשותף של שתי החברות בשוק הישראלי ולקידומו על ידי EV MOTORS בסין ובעולם. EV MOTORS הישראלית, יבואנית רכב המתמקדת ברכבים חשמליים בלבד, משמשת גם כנציגה הבלעדית בישראל של חברת Sun Surplus Energy הסינית, הפועלת, בין היתר, בתחום מערכות ייצור, אגירה וטעינה של אנרגיה לרכבים חשמליים.

רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "כחלק מהאסטרטגיה העסקית של ג'נסל, אנו רואים פוטנציאל משמעותי ביותר עבורנו בשוק עמדות הטעינה של רכבים חשמליים, שעשוי להגיע עד שנת 2030 להיקף של כ-207 מיליארד דולר. הפתרון של ג'נסל, המשתלב בפתרון הטעינה הייחודי של EV MOTORS, יספק פתרונות טעינה אוטונומיים אשר אינם תלויים ברשת חשמל. לאחר השלמת הפיילוט המתוכנן עם EV MOTORS, בכוונתנו לפעול בשיתוף פעולה להחדרת המוצר לשוק הישראלי, ובמקביל לשווקים בסין בפרט ובעולם כולו בכלל, באמצעות שותפיה של EV MOTORS. הפיילוט הנוכחי הינו הזדמנות נוספת עבורנו להמחיש את הערך המשמעותי שתאי דלק, פרי פיתוחנו, יכולים לתרום לשמירה על רצף פעילות תוך אפס פליטות בתחנות טעינה היברידיות ואוטונומיות מחוץ לרשת החשמל. ככל שמספר הרכבים החשמליים יגדל, כך גם הביקוש לפריסת עמדות טעינה מבוזרות יגדל להערכתנו באופן משמעותי ויגדיל בהתאם את שוק היעד שלנו".

המונית האנגלית. יחצ,
המונית של LEVC/יחצ

אוהד זליגמן, יו"ר EV MOTORS: "חברת EV MOTORS והחברות הבנות שלה חוקרות ומפתחות מזה זמן פתרונות לאתגרים שמציב המעבר מרכבים מונעי דלק לכאלו המונעים בחשמל. אנו מאד שמחים שחברנו לחברת ג'נסל על מנת לספק תאי דלק סביבתיים ובני-קיימא עבור עמדות הטעינה האוטונומיות שלנו, ובכך להציע לשוק פתרון אמין, נקי ויעיל. המהנדסים שלנו עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם צוות ג'נסל על מנת לשלב את הטכנולוגיות של ג'נסל בפתרון של EV MOTORS לעמדות טעינה המנותקות מרשת החשמל, ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא פתרון שלם, ייחודי, היברידי ומתקדם לטעינה אוטונומית של רכבים חשמליים במנותק מרשת החשמל הארצית, אשר יביא למהפך בנוף טעינת הרכבים החשמליים, הן בישראל והן לאחר מכן ברחבי העולם. אנו סמוכים ובטוחים, כי שיתוף הפעולה יציג מודל עסקי אפקטיבי לטעינת רכבים חשמליים, אשר ישרת נהגים וצרכנים, יספק פתרון חדשני לספקטרום רחב של לקוחות, יניח בסיס מוצק להמשך התרחבותה של מהפיכת הרכב החשמלי, ויניב הכנסות משמעותיות לשתי החברות".

חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, מדווחת היום כי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת EV MOTORS הישראלית, הפועלת בין היתר, בתחום כלי הרכב החשמליים, להטמעת מערכות ג'נסל במערכות טעינת הרכבים ההיברידיות של EV MOTORS. במסגרת שיתוף הפעולה, החברות יתכננו ויקימו בישראל פרויקטים לטעינת רכבים חשמליים, באמצעות תחנות טעינה אוטונומיות היברידיות, המנותקות מרשת החשמל הארצית, ובמטרה להחליף גנרטורים המופעלים באמצעות דלקים פוסיליים.

הצלחת הפרויקטים, שיהוו למעשה פיילוט שיבחן את השילוב בין שתי המערכות, עשויה להוות הוכחה בינלאומית ליכולתה של ג'נסל, להפיק ולספק פתרונות של חשמל נקי וללא פליטות, בתחנות טעינה להטענה של רכבים חשמליים המנותקות מרשת החשמל הארצית. בנוסף, להערכת החברה, הפרויקט צפוי למצב את החברה בשוק טעינת הרכבים החשמליים העולמי וכן עשוי לעזור לקדם את עסקי החברה בשווקי היעד של החברה, אל מול לקוחות חדשים בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה.

שוק עמדות טעינת הרכב החשמלי הינו שוק הצפוי להנות מקצבי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות. על פי דו"ח של חברת המחקר והייעוץ Guidehouse Insights, שהתפרסם באוקטובר 2021, עד שנת 2030, צפוי שוק טעינת הרכבים החשמליים העולמי לגדול לכ-207 מיליארד דולר.

על פי ההסכם בין ג'נסל ל- EV MOTORS, בשלב הפיילוט של הפרויקט, תרכוש EV MOTORS מספר מערכות של החברה שהותאמו באופן ספציפי לצורך הטמעתן במערכות EV MOTORS, לצורך התקנתן במספר תחנות טעינה אוטונומיות, להטענה של רכבים חשמליים, המנותקות מרשת החשמל הארצית. בכפוף להשלמת הפיילוט, ג'נסל תספק את מערכותיה באופן בלעדי בישראל ל EV MOTORS, ובלבד ש EV MOTORS תרכוש כמות מינימלית מוסכמת של מערכות החברה. לצד האמור, EV MOTORS תשתמש באופן בלעדי במערכות ג'נסל בכל תחנות הטעינה שלה בישראל ככל שג'נסל תעמוד בקריטריונים הטכנולוגיים העתידיים כפי שנקבעו בהסכם השת"פ. בהמשך לכך, יפעלו הצדדים במשותף להצגתן ולקידומן של המערכות ההיברידיות, הכוללות את מערכות ג'נסל, המבוססות על מימן ואמוניה, כחלק מתוך תחנות אוטונומיות להטענה של רכבים חשמליים, בסין ובעולם, וזאת באמצעות שותפיה של EV MOTORS.

  • עוד באותו נושא:
  • מוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully