וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 21:35

מה חדש על המדפים? הקולקציות העונתיות, ההשקות והמוצרים החדשים שאולי עוד לא הכרתם

טיפוח

מותג הקוסמטיקה גל גונן משיק בושם חדש - CIEL (קיצור של CIELO - שמיים בספרדית) - זהו הבושם הראשון למותג "גל גונן" ולו עשרות מוצרי איפור וטיפוח לפנים ולגוף. גל גונן מספרת: "מים, אוויר, אדמה ואש. את כל האלמנטים של הטבע ריכזתי לתוך ניחוח אחד שמזכיר לי מי אני. סיאל הוא הריח של החופש, ריח של נשיקה ראשונה, אהבה טהורה, ילדות ובגרות". לבושם ניחוח פירותי עם נגיעת מתוק, סקסי, ומתחכם.

מחיר השקה: 339 שקל במקום 399 שקל. ניתן להשיג: באתר www.galgonen.com ובסופר פארם אונליין.

בושם ciel של גל גונן. קית גלסמן,
בושם ciel של גל גונן/קית גלסמן

Laline הרשת לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה שמן גוף בסדרת Laline Dead Sea Minerals, שמן גוף עשיר במינרלים מים המלח, שמן ארגן ושמן זית, בניחוח תאנה וסנדלווד בבישום מעודן הנספג בעור במהירות ומעניק לעור אפקט משי קורן.

המחיר: 90 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת ללין ובאתר החברה: https://www.laline.co.il/

ללין משיקה שמן גוף חדש מחיר 90 שקל.. vipdesign,
ללין משיקה שמן גוף חדש מחיר 90 שקל/vipdesign

מותג הטיפוח לצעירות BALLOONS מציע לחורף 2022: ג'ל לניקוי פנים לעור רגיל - יבש על בסיס מים מסולריים המעושר בתוספת ויטמינים תמציות התפוח.

הג'ל ניקוי מועשר בקפסולות ייחודיות המכילות תמצית תפוח וויטמין, E נוגד חמצון, המחזקים את ההגנה על רקמת העור ומותירים את העור נקי, רענן ורך למגע. מתאים לרמת החומציות הטבעית של העור וכן אינו גורם ליובש וגירויים בעור. ג'ל הניקוי משלב פורמולות ורכיבים טבעיים. המוצרים פותחו מחומרי גלם איכותיים, ללא פראבנים, ללא סיליקונים ללא SLS וללא אלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

בלונס משיק גל ניקוי לפנים מחיר 34.90 שקל. אסף לוי,
בלונס משיק גל ניקוי לפנים מחיר 34.90 שקל/אסף לוי

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה משיק סדרת פיגמנטקלר המסייעת לטיפול בפיגמנטציה לתיקון כתמים עמוקים, עור עמום וגוון עור לא אחיד. הסדרה כוללת 3 מוצרים:

פיגמנטקלר סרום - סרום אינטנסיבי המסייע לתיקון כתמי פיגמנטציה עמוקים וסימנים כהים, עור עמום וגוון עור לא אחיד. מחיר מומלץ לצרכן: 229 שקל, תכולה: 30 מ"ל.

קרם יום SPF30 - תיקון מראה פגמים והגנה מפני קרני השמש. מסייע במניעת מראה עור אפרורי, יחד עם SPF30 - UVA PPD מסייע במניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה חדשים. מחיר מומלץ לצרכן: 189 שקל, תכולה: 40 מ"ל.

קרם עיניים - המתאים לעיניים רגישות, מסייע לתיקון מראה עיגולים כהים. מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל, תכולה: 40 מ"ל.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה spf30_קרם יום עם מסדרת פינגמטקלאר המחיר 189 שקל. מוטי פישביין,
לה רוש פוזה spf30_קרם יום עם מסדרת פינגמטקלאר המחיר 189 שקל/מוטי פישביין

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי 417- משיק שיתוף פעולה עם מובילת הרשת אירה סימונוב שיימכר בלעדית ברשת ה"סופר פארם". המותג מציע סדרה רחבה של מוצרי טיפוח יוקרתיים, טבעוניים, המכילים מעל ל-95% מרכיבים טבעיים.

מארז 417- X אירה סימונוב כולל: קרם גוף ארומטי 350 מ"ל, שמפו בוץ לשיקום ונפח 40 מ"ל, קרם להתחדשות ומיצוק עור הפנים 20 מ"ל, קרם משקם לילה 20 מ"ל, קרם עיניים אנטי אייגינג 15 מ"ל .

מחיר מארז: 199 שקל, עכשיו במחיר מבצע 129 שקל. ניתן לרכוש בלעדית. בסניפי רשת "סופר פארם" בפריסה ארצית / סופר פארם און ליין. https://shop.super-pharm.co.il/

מארז מוצרים 417- & אירה סימנוב מחיר 129 שקל. יח"צ,
מארז מוצרים 417- & אירה סימנוב מחיר 129 שקל/יח"צ

אופנה ואקססוריז

Reebok משיקה קולקציה עם האמן האמריקאי Keith Haring אשר כוללת מספר נעליים בעיצובו, החל מציורי הגרפיטי של הרכבת התחתית בניו-יורק ועד לדמויות הריקוד השמחות, המזוהות עימו.

הקולקציה מדגישה את האמנות של Keith Haring באמצעות חמישה דגמים שונים, כאשר לכל אחד מהם מאפיין שונה וצבעים שונים אך בכולם בולטים סימני ההיכר של האמן.

Reebok X Keith Haring. טווח מחירים: 350-400 שקל. ניתן להשיג באתר הסחר https://www.reebok.co.il/he

reebok x keith haring. יח"צ חו"ל,
reebok x keith haring/יח"צ חו"ל

המותג GOOD AMERICAN של קלואי קרדשיאן נוחת בפקטורי 54, עם ג'ינסים איכותיים בטווח מידות רחב (24-48) ובגזרות המתאימות ומחמיאות למבני גוף שונים, לצד סדרת בגדי גוף מחטבים ומלאים בסטייל.

דגמי הג'ינס של המותג עשויים טקסטיל דנים איכותי בהרכב של כותנה ואחוז לייקרה גבוה, מה שמקנה להם סטרצ'יות ויכולת חיטוב מרשימה. כל דגם של ג'ינס מיוצר בשלושה טווחי מידות, במטרה להקל על נשים למצוא את הגזרה הנכונה עבורן. בנוסף, מעניק המותג מענה לקבוצות נשים שעד כה המידות הסטנדרטיות הקיימות בתעשייה לא התאימו להן. לצד ליין הג'ינסים מוצעים גם מגוון בגדי גוף המעוצבים בגזרות שונות ומחטבות.

טווח מחירים: 199-649 שקל. המותג GOOD AMERICAN נמכר באתר ובחנויות פקטורי 54 בקניון רמת אביב, קניון TLV ואילת.

https://www.factory54.co.il/search?cgid=women-designers-goodamerican

factory54 goodamerican. יח"צ חו"ל,
factory54 goodamerican/יח"צ חו"ל

אתר האופנה הבריטי NEXT משיק קולקציית מעילים וז'קטים חדשה לכל המשפחה לעונת החורף 21/22

טווח מחירים של קולקציית הנשים -ז'קטים: 250-30 שקל, מעילים: 79-700 שקל. קרדיגנים: 59-161 שקל.

טווח המחירים של קולקציית הגברים -ז'קטים ובלייזרים: 711-89 שקל, מעילים: 172-625 שקל.

טווח המחירים של קולקציית המעילים לילדים - מעילים: 256-46 שקל.

ניתן למצוא באתר NEXT מגוון רחב של מעילים וז'קטים של מעצבים ומותגים מובילים. אתר האון ליין בישראל: https://www.next.co.il/he

אתר next מעיל. 354 שקל. יח"צ,
אתר next מעיל. 354 שקל/יח"צ

האומן הבועט קרווין פרוסט ו-adidas בשיתוף פעולה מלא דמיון אשר מרחיב את גבולות הסטייל ועוצב בהשראת תפיסת הילדות/

לאחר ההשקה של דגם הנעליים- SUPERSTUFFED המשותף, מגיעה הקולקציה המלאה אשר מאופיינת בדמיון של ילדות ודמויות שכולם מרגישים שפגשו, אבל במקום להיות חמודות ומנחמות הן יוצרות תחושה של סוריאליזם ופנטזיה. את הקולקציה צילם הצלם הפרוע Vijat Mohindra ובכיכובו של הראפר Chief Keef.

הקולקציה כוללת חולצות טי במידות גדולות, מכנסיים קצרים, וחליפות ''טראק''. בנוסף לביגוד יגיעו לישראל דגמי הנעליים הייחודיות בעיצובו של פרוסט.

adidas originals by Kerwin Frost. טווח מחירים: -300-1000 שקל. זמין באתר הסחר: https://www.adidas.co.il/he

adidas originals by kerwin frost- sweatshirt 500 שקל. יח"צ חו"ל,
adidas originals by kerwin frost- sweatshirt 500 שקל/יח"צ חו"ל

בית האופנה GOLBARY משיק תיקי נשים טרנדיים לחורף 2022 ובהם: תיקי אוברסייז, תיקי פוך, תיקי יד, תיקי צד, תיקים בצבעים טרנדיים, תיקי ערב ועבודה.

התיקים מגיעים במגוון גדלים, טקסטורות וצבעים. בין הדגמים הבולטים: תיקים עם רצועות מתוכשטות, תיקי אוברסייז בגוונים מרהיבים, תיקי פוף, תיקי צד עגולים או מרובעים, תיקי יד בשלל גדלים, תיקי נשיאה, ותיקי ערב.

מחירי התיקים לצרכן: 140-300 שקל. להשיג בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר www.golbary.co.il

גולברי תיק מחיר 150 שקל. יניב אדרי,
גולברי תיק מחיר 150 שקל/יניב אדרי

Vogue קולקציית המשקפיים של סתיו חורף 2021: כהרגלו של המותג Vogue הוא נמצא בחזית הטרנדים העולמית, כאשר הקולקציה החדשה מספקת סיבה טובה להשתעשע: היא כוללת מסגרות צבעוניות שקופות, גרדיאנטים של פסטלים טרנדיים, צורות גאומטריות שיקיות או מסגרות מטאליות בהשראת האר-דקו.

בנוסף, אפשר למצוא מסגרות ייחודיות הכוללות עיטורים כפולים או צורות בהשראות רטרו לצד מסגרות אולטרה-קלות או מטליות לגברים.

ווג סתיו חורף 2021-22 מחיר 409 שקל. יח"צ,
ווג סתיו חורף 2021-22 מחיר 409 שקל/יח"צ

מזון ומשקאות

נעים להכיר: M&M's בראוני פאדג' - עוגת בראוניז מבלי להדליק את התנור! שמחים להביא לכם את המוצר החדשני M&M's בראוני פאדג', מרגיש כמו בראוניז שיצאו מהתנור. מילוי רך וטעים ללא אפייה.

הטעם החדש מגיע באריזה בצבע סגלגל כשעליה דמותה של Ms. Brown אחת הדמויות של M&M's - מחזיקה תבנית אפייה עם עוגת בראוניז ביד אחת וביד השנייה M&M's מתוכו מבצבץ מילוי הפאדג' השוקולדי. קלי לוין, מנהלת מותגי השוקולד במרס ריגלי ישראל: "ישראלים אוהבים לארח. גם אורחים לא צפויים שקופצים לבקר. M&M's בראוני פאדג' נותן פתרון לכיבוד מושלם שאינו דורש הכנה או אפייה".

M&M's בראוני פאדג' נמכרת בשקית של 40 גר' במחיר מומלץ לצרכן של 3.90 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

m&m's פאדג' בראוני 40 גר'. יח"צ,
M&M's פאדג' בראוני 40 גר'/יח"צ

קינדר מאחלת חג אורים שמח עם קינדר בצורת חנוכייה, קינדר חצי מטר וביצת הפתעה מקסי ענקית. לכבוד החג, מציעה קינדר, מארז חנוכייה חגיגי עם 9 יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים. בכל יום של החג, ניתן לחלק לילדים, שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות. משהו קטן, מתוק ומשמח.

קינדר חנוכיה. פררו,
קינדר חנוכיה לילדים/פררו

חדש בסדרת המרקים של קנור!: סדרת "טעמים מהמזרח"

עולם הבישול האסייתי הוא מהמטבחים האהובים על הישראלים ובכל שנה מתחדש ומגלה לנו טעמים חדשים ומקוריים. כעת, רגע לפני שהחורף מתחיל - מרחיב המותג האהוב "קנור" את סדרת המרקים המוכנים ומשיק את "טעמים מהמזרח" - מרק תאילנדי פיקנטי (בשני גדלים) ומרק ווייטנאמי פיקנטי.

המרקים ללא צבעי מאכל, ללא תוספת חומר משמר וללא מונוסודיום גלוטומט. כמו כן המרקים ללא מדבקות אדומות.

מרק תאילנדי קטן קנור. סטודיו 0304,
מרק תאילנדי, נמס בכוס, קנור/סטודיו 0304

רשת rebar מחזירה לסניפיה את i'm hot בדיוק כשהטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת תפריט החורף שיהיה זמין עד סוף העונה הקרה. בתפריט סדרת משקאות חמים בעלי ערכים תזונתיים, הם עשירים בסידן וסיבים תזונתיים, המסייעים ביצירת תחושת שובע לאורך זמן.

סדרת המשקאות החמים מורכבת מ-Hot cider (קינמון, אגוזי מלך, גוג'י ברי, ג'ינג'ר, תמר, תאנה, תפוחי עץ, תפוח סחוט ותפוז סחוט - המשקה טבעונ), hot chocolate (ממרח אגוזי לוז, קשיו, שיבולת שועל וחלב), hot chai (צ'אי, ג'ינג'ר, קשיו, סילאן, שיבולת שועל ומשקה שקדים) ו-hot peanut butter (חמאת בוטנים טבעית, ממרח אגוזי לוז, שיבולת שועל ומשקה שקדים). המחיר: 20 שקל למשקה.

rebar hot chai. רונן מנגן,
rebar hot chai/רונן מנגן

לראשונה בישראל: היינץ שכולם אוהבים, עכשיו גם טבעוני! Heinz Vegan Spread

הממרח הטבעוני החדש של Heinz מצטרף לסדרת הרטבים האהובים של המותג ונוחת לראשונה במדפים בישראל. הממרח מבוסס מן הצומח בלבד ויגיע בבקבוק לחיץ של 390 גר', ללא גלוטן, צבעי מאכל, ללא כולסטרול וכשר ומתאים הן לטבעונים ו-'למפחיתנים' המשתלב נהדר בכריכים, סלטים, כמטבל ועוד

הממרח הטבעוני של Heinz ישווק בבקבוק לחיץ בתכולה של 390 גרם ויימכר ברשתות השיווק החל מחודש נובמבר. המחיר הסופי ייקבע ע"י הקמעונאי בלבד.

ממרח טבעוני של היינץ. יח"צ,
ממרח טבעוני של היינץ/יח"צ

בירת קלוצמן מציגה סדרת מארזי בירות מבוססי זני לימונים ובניחוח הדרים. "לקחנו את האהבה שלנו לפרדסים וללימונים הישראלים ושילבנו אותה עם חלום להקים מבשלת בירה ישראלית מקורית, והתוצאה היא מעבר לכל חלום" אומר גל אלון, יזם ובעלי מותג בירה קלוצמן

המותג מייצר בירות עם טוויסט לימוני מרענן וטעים, בירות הדרים קריספיות וכיפיות לתנאי השתייה בישראל.

בחנות מותג קלוצמן מוצעים מארזים של בירה טובה ומקורית, בכמה גדלים לבחירה ועם מבחר טעמים שניתן לבחור ולערבב במארזים. לצד מארזי בירות בוטיק ישראליות ממשק קלוצמן, ניתן להיות אפילו יותר ספציפיים ולבחור לכל אחד בדיוק כמה בקבוקים להזמין מכל אחד מארבעת סוגי הבירה שמוצעים באתר.

המחירים: 119-307 שקל. ניתן להשיג באתר www.klotsmanbeer.com

מגוון מארזי בירות קלוצמן להשיג באתר קלוצמן. יח"צ,
מגוון מארזי בירות קלוצמן להשיג באתר קלוצמן/יח"צ

'יקב ברקן' גאה להשיק: יין ארגמן, זן ישראלי ייחודי מסדרת BETA, בציר 2019

ארגמן הינו זן ישראלי מיוחד המתאפיין בצבע סגול מרהיב וריכוז פרי יוצא דופן. הוא פותח בארץ בשנות ה-70 במטרה ליצור זן חדש, פורה ועשיר בצבע ובטעם ומותאם לאקלים המקומי. היין בעל צבע עז ולו טאנינים עדינים ועגולים במיוחד ומגע קטיפתי ורך.

מחיר של 100 שקל. ניתן להשיג בבלעדיות באתר https://blend.co.il/ ניתן להשיג גם במסעדות נבחרות:

ארגמן של יקבי ברקן מחיר 100 שקל. יח"צ,
ארגמן של יקבי ברקן מחיר 100 שקל/יח"צ

לבית

גולף & קו משיקה את קולקציית סתיו חורף 2021/22 - קולקציית סתיו-חורף של GOLF&CO נועדה להנעים את החורף בית, ומציעה מגוון רחב של פריטים ליצירת סביבה חמה, נעימה ועוטפת.

בקולקציה בולטים פיתוחי טקסטיל חדשניים וצבעוניות חמה, לצד מגוון רחב של פריטי טקסטיל וכלי בית ומטבח, ניתן למצוא בקולקציה חפצי נוי לכל פינה בבית, ריהוט משלים קל כגון כורסאות, שולחנות קפה, שולחנות צד, קונסולות ועוד. גם העונה תציע GOLF&CO, פריטים ייחודיים לאתר האונליין, ובמחירים נוחים לכל כיס.

טווחי מחירים: 10-1099 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר החברה: https://www.golfco.co.il/

גולף & קו  מאג קרקמיקה aidan מחיר 29.90 לצרכן. ערן סלם,
גולף & קו מאג קרקמיקה aidan מחיר 29.90 לצרכן/ערן סלם

קולקציית החורף של רשת הריהוט לעיצוב הבית "בית המעצבים" - הרשת משיקה בימים אלו קולקציית חורף חדשה המציעה מגוון רחב של רהיטים מעוצבים לבית, בהם: ספות רביצה עם או בלי שזלונג, כורסאות, שולחנות סלוניים, רהיטי מידוף לסלון, חדר השינה או כל פינה בבית, שולחנות קפה עגולים ומרובעים בגדלים שונים, לצד פינות אוכל וכיסאות מרופדים. הספות והכורסאות משלבות בדים רכים למגע, קלים לתחזוקה, עשויים מחומרים עמידים בפני נזקים חיצוניים המזיקים לאורך חיי הרהיט.

מחירים:
ספות: 5900-3990 שקל.
פינות אוכל: 7900-3990 שקל
כיסאות: 590-390 שקל
כורסאות 1990-1390 שקל

ניתן להשיג בסניפי רשת בית המעצבים בבאר שבע | טבריה | חדרה | קריית ביאליק | עפולה | קריית אתא | מושב ברק | פתח תקווה | צומת ביל"ו | אשקלון או באתר: https://www.bet-meazvim.co.il/

פאני בוזגלו ודניאל ציוני מציגים את קולקציית החורף של רשת הריהוט בית המעצבים. ערן תורג'מן,
פאני בוזגלו ודניאל ציוני מציגים את קולקציית החורף של רשת הריהוט בית המעצבים/ערן תורג'מן

המעצבת זיוי בן חיים בעלת מותג הבוטיק הישראלי BcH משיקה לרגל חג החנוכה פלייסמנט בעבודת יד ובעיצוב אופנתי השואב השראה מסמלי החג, מתאים גם כמתנה למארחים/ות, עם אפשרות להקדשה אישית בחיתוך לייזר.

מחיר: 290 שקל. *תוספת הקדשה אישית בחיתוך לייזר בתמחור נפרד. לרכישה: https://bch-design.co.il/

פלייסמנט חנוכה bch זיווי בן חיים 290 שקל. דימה קרמינסקי,
פלייסמנט חנוכה bch זיווי בן חיים 290 שקל/דימה קרמינסקי

CASTRO HOME רשת כלי הבית והלייף הסטייל מבית האופנה קסטרו, משיקה בימים אלה קולקציית חנוכיות ייחודית לחג החנוכה. הקולקציה כוללת דגם בלעדי לקסטרו בשיתוף עם חברת SOON, סטודיו לעיצוב וייצור ישראלי עם גאווה מקומית כחול-לבן.

החנוכיות עשויות PLA ממוחזר, חומר מתכלה העשוי מתירס, ומיוצרות בהדפסת תלת מיימד והן מגיעות במבחר צבעים: אפור כהה, שמנת, סגול בהיר, ורוד בהיר וכחול בהיר.

מחיר: 119.90 שקל. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובאתר האונליין: https://www.castro.com/

castro home - חנוכיה ממוחזרת -120 שקל. עמית שמש,
castro home - חנוכיה ממוחזרת - 120 שקל/עמית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully