וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת "קנאמדיק": החברה של "הכריש" משקיעה בקנאביס רפואי

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 16:11

בלעדי: חברת חולון מוטורס ליס, שמשפחת פרנסס היא מבעליה, רכשה כ-2.5% ממניות חברת הקנאביס הרפואי 'קנאמדיק', לפי שווי חברה של כ-60 מיליון שקל. היזם דובי פרנסיס: "אני סומך על הנהלת הקבוצה שתקבל החלטות השקעה לפי אסטרטגיית הקבוצה ולפי שכלם הישר"

דווקא כשתחום הקנאביס נמצא בשפל, יש מי שמוצאים הזדמנות לקנות: חברת 'חולון מוטורס ליס' רכשה כ-2.5% מחברת הקנאביס הרפואי 'קנאמדיק', המתפעלת את משמונה מגדלות הקנאביס הוותיקות בישראל - 'טבע אדיר', לפי שווי חברה של כ-60 מיליון שקל. כך נודע ל'וואלה! כסף'.

אחת מבעלי חולון מוטורס ליס היא משפחת פרנסס, שהמוכר מבין חבריה הוא היזם דובי פרנסס, מייסד Group 11 - המאגדת קרנות הון סיכון מלוס אנג'לס בתחום הפינטק, ואחד מהמשקיעים בתוכנית הטלוויזיה "הכרישים".

דובי פרנסס מסר ל'וואלה! כסף': "קבוצת חולון מוטורס היא עסק משפחתי בו יש לי מניות מיעוט. הקבוצה פועלת במגוון תחומים ומבצעת בין השאר השקעות בנדל"ן, תשתיות, תחום הרכב ועוד. איני מעורה באילו מההשקעות שעושה הקבוצה ואיני נדרש לכך בשל היותי בעל מניות מיעוט. אני סומך על ההנהלה של הקבוצה לקבל החלטות השקעה לפי אסטרטגיית הקבוצה ולפי שכלם הישר".

דובי פרנסיס. יחצ,
דובי פרנסס: "איני מעורה באילו מההשקעות שעושה הקבוצה ואיני נדרש לכך בשל היותי בעל מניות מיעוט. אני סומך על ההנהלה"/יחצ

'קנאמדיק' מחזיקה בחוות גידול קנאביס רפואי במושב פתחיה וקיבלה את הגנטיקה וזכויות הרישיון והמכירה של מגדלת הקנאביס הרפואי הוותיקה 'טבע אדיר' - אחת משמונה מגדלות הקנאביס הרפואי הוותיקות בישראל.

זאת לאחר שלפני כחודש דחה בית המשפט העליון ערעור של בעלי מניות מיעוט בחברה, הנוגע להחלטה להעביר את מניות האחרונים לבעלי מניות הרוב תמורת כ-15 מיליון שקל.

ההחלטה בערעור הגיעה לאחר מאבק משפטי שארך כשנתיים, במסגרתו הוגשה בקשה לפירוק החברה, לאחר שאחד מבעלי המניות שלה, שהוא בעל עניין, לא אושר על ידי היק"ר (היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות). כפי שנחשף על ידי הכותב במהלך 2019.

בעל מניות נוסף בחברה הוא ניצב בדימוס ברונו שטיין, לשעבר מפקד אגף התנועה ומפקד מחוז מרכז במשטרה, המחזיק בכ-2% ממניות החברה.

בכיר אחר בחברה המגיע עם עבר משטרתי הוא תת ניצב יורם אוחיון, לשעבר סגן מפקד מחוז תל אביב, פרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל החברה, והוחלף על ידי יאיר לייפר, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל איגודי המים של קריית ביאליק וקריית אתא.

'טבע אדיר' היא אחת מחוות גידול הקנאביס הקטנות בישראל, המוכרת בטיב תוצרת איכותית יחסית לשאר המגדלים, שאינה לוקה בזיהומים ובקטריות שונות, ולפיכך אינה עוברת הקרנות. זן הקנאביס הרפואי שהחברה מגדלת נקרא AMNEZIA (מחלת השכחה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully