וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני Black Friday חברת השילוח DealTas משיקה אתר מתקדם

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 17:21

חברת השילוח DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב, פועלת מזה 7 שנים והשבוע, רגע לפני אירוע המכירות הגדול black Friday המהווה נקודת רתיחה בהזמנות מחו"ל, היא משיקה אתר חדש עם תוספות ושדרוגים בכל הקשור לחוויית משתמש, קיצור תהליכים, נוחות ושקיפות

חברת השילוח DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב, פועלת מזה 7 שנים בבעלות משפחתית של קרן ויניב קוטר. החברה, היושבת בבוסטון מסצ'וסטס נותנת מענה ללקוחות פרטיים בישראל בכל נושא ייבוא אישי ושילוח עד הבית, לצד שירותי לוגיסטיקה לחברות בינלאומיות המעוניינות לפעול בארה"ב.

השבוע, רגע לפני black Friday המהווה נקודת רתיחה בהזמנות מחו"ל, עולה האתר החדש של DealTas עם תוספות ושדרוגים בכל הקשור לחוויית משתמש, קיצור תהליכים ושקיפות.

יניב קוטר, מבעלי DealTas: "לפני מעל לשנתיים החלטנו לצאת לדרך עם פרויקט הקמת אתר חדש, בחודשים האחרונים ביצענו בדיקות יחד עשרות לקוחות שקבלו גישה לאתר על מנת שנעלה בצורה הטובה ביותר. הממשק החדש יגשר בפערים שהיו ועל מנת שנוכל לתת את המענה המהיר והמקצועי ביותר תוך מתן מידע מלא בנוחות מרבית".

DealTas, אתר המספק כתובת בארה"ב לישראלים, משיק אתר חדש ומתקדם. צילום מסך מתור האתר הרשמי,
DealTas, אתר המספק כתובת בארה"ב לישראלים, משיק אתר חדש ומתקדם/צילום מסך מתור האתר הרשמי

השיפורים באתר החדש, מציעים:

מחשבונים - מחשבון מהיר ומחשבון חכם המורכב מ-3 מחשבונים על בסיס משקל/נפח, בגדים ואמזון, המאפשר איחוד ההערכות לתוצאה אחת משוכללת לסל קניות מרוכז. על פי בעלי האתר, לא קיים מחשבון כזה באף אתר אחר.

חשבון אישי להזמנות נכנסות - מאפשר לבצע פעולות כגון: בקשה לתמונה - שירות חדש הפתוח לכולם (היה זמין רק למנויים עד כה, בדיקת תכולה לפני השילוח, החזרה למוכר, ויתור על חבילה, קבלת עדכון על הגעת החבילה, קונים בשבילך שהוא ממשק נוח לקבלת הצעות מחי, הזמנת חברים/משפחה עם קבלת הטבה לכל הפנייה של לקוח חדש (לפי תנאי ההטבה).

הטבות ללקוחות נאמנים על מנת לפשט את ההטבות ללקוחות נאמנים, החלפנו את שיטת צבירת הנקודות וקבלת קופון הנחה, לשיטה הרבה יותר קלה שבה אותם לקוחות זכאים להנחה קבועה(!) בהתאם למספר השילוחים האחרונים שבוצעו.

לביקור באתר החדש: www.DealTas.com

מחשבונים באתר Dealtas. אתר רשמי,
מחשבונים באתר Dealtas/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully