וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות חברת הקנאביס של אהוד ברק: רבע מיליארד שקל בשנה

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 10:08

אינטרקיור מציגה קצב הכנסות שנתי של כרבע מיליארד שקל והופכת לחברת הקנאביס הגדולה בישראל גם בנפח הפעילות וגם בשווי. אלכס רבינוביץ', המנכ"ל: "חצינו את קו 1 טון במוצרי הקנאביס הרפואי שלנו המונפקים מדי חודש, ושירתנו מעל 70 אלף מטופלי קנאביס רפואי"

חברת הקנאביס הרפואי 'אינטרקיור', שבהובלת ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק (מכהן כיו"ר), השתלטה על שליש מהשוק הישראלי. כך עולה מדוחותיה הכספיים של החברה לרבעון השלישי של 2021.

עוד עולה מהדוחות, כי 'אינטרקיור' הצליחה להשיג ברבעון השלישי קצב הכנסות שנתי של כרבע מיליארד שקל. זאת לאחר שהחברה הכניסה 61.69 מיליון שקל ברבעון - עלייה של כ-174.3% לעומת 22.49 מיליון שקל הכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

מדובר בכמחצית מכלל הכנסותיה לתשעת החודשים הראשונים של השנה, העומדים על 139.9 מיליון שקל.

עיקר הכנסות הרבעון נבעו מפעילות ייבוא מוצרי קנאביס מחברות הקנאביס הרפואי 'טילריי', 'אורגניגרם', ו'פוטמר לייף סיינסס'; ומפעילות בתי המרקחת העומדים נכון למועד פרסום הדוח על 20, מהם 14 מורשים בפעילות קנאביס רפואי.

אהוד ברק. יח"צ,
יו"ר אינטרקיור, אהוד ברק. הכנסות של כרבע מיליארד שקל בשנה/יח"צ

"אסטרטגיית הצמיחה הרווחית שלנו"

החברה מציינת כי פעילות גידול הקנאביס הרפואי שלה בישראל הכניסה כ-13 מיליון שקל ברבעון, מהם 10 מיליון שקל מפעילות מתקן הגידול שלה בקיבוץ ניר עוז, ו-3 מיליון שקל הוכנסו מפעילות מתקן הגידול שלה בקיבוץ בית העמק.

שתי פעילויות אלו הניבו הפסד כולל לתקופה של 3 מיליון שקל, כאשר שני שליש ממנו נבעו מפעילותה בניר עוז.

החברה הציגה עלייה של 95.6% ברווח התפעולי, שעמד על 4.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, לעומת 2.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020.

הרווח הנקי, עם זאת, ירד בכ-71.8% ועמד על 540 אלף שקל בלבד, לעומת כ-1.9 מיליון שקל רווח נקי ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר כתוצאה מעלויות רישום החברה למסחר בבורסת נאסד"ק ארה"ב.

החברה הציגה גם כר מזומנים נרחב שעמד על 208.9 מיליון שקל נכון לסוף ספטמבר האחרון לצד התחייבויות לזמן קצר שעמדו לאותה תקופה על 164.3 מיליון שקל. לצידם הציגה החברה מלאי של מוצרי קנאביס רפואי בשווי 47.6 מיליון שקל, מהם 31.2 מיליון שקל מוצרים מוגמרים.

'אינטרקיור' נסחרת כיום כדואלית בבורסות תל-אביב ונאסד"ק ארה"ב, בשווי כ-1.08 מיליארד שקל. החברה מעסיקה כיום כ-330 עובדים וקצב הכנסותיה השנתי מעמיד אותה כחברת הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל הן במחזור ההכנסות והן בשווי.

אלכס רבינוביץ', בעל השליטה המרכזי (22.96%) ומנכ"ל 'אינטרקיור', אמר במהלך שיחת הועידה עם המשקיעים, כי "במהלך הרבעון המשכנו ליישם את אסטרטגיית הצמיחה הרווחית שלנו, שביססה את עמדת ההובלה של החברה, והובילה לתוצאות שיא.

זהו הרבעון השביעי ברציפות שהחברה חווה צמיחה דו ספרתית ורווחיות משופרת, וחמישה רבעונים רצופים עם תזרים מזומנים חיובי.

חצינו גם את קו 1 טון במוצרי הקנאביס הרפואי שלנו המונפקים מדי חודש ושירתנו מעל 70 אלף מטופלי קנאביס רפואי, והשגנו קצב הכנסות שנתי של כ-100 מיליון דולר קנדי, ו-EBITDA של 23 מיליון דולר קנדי. נמשיך להתמקד באסטרטגיית הצמיחה גם במהלך 2022".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully