וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון צרכנות ראשון לצעירים יציע הטבות מותאמות לגילאי 14-24

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 9:46

ארי שטיינברג, מנכ"ל מועדון אשמורת מבית הסתדרות המורים יוצא בשיתוף פעולה מפתיע ולא שגרתי יזמי מדיה וממייסדי "ישראל בידור" להשקת מועדון הטבות לצעירים שמבטיח הנחות שטרם נראו בישראל

דוד סער, שלמה סער ועדיאל מופסיק, יזמי ערוצי המדיה ממייסדי "ישראל בידור" עם כמיליון וחצי עוקבים ברשתות החברתיות, ומנכ"ל מועדון אשמורת ארי שטיינברג, מודיעים על השקת מועדון צרכנות לצעירים בגילאי 14-24 ויכלול הטבות מותאמות אישית לפי תחומי עניין וגיל להופעות, קופונים, תרבות, ספורט, אופנה, קוסמטיקה, מותגים ועוד אינספור הטבות במחירים שטרם נראו.

מותגי על כמו אדידס, פוטלוקר, טרמינל איקס ועוד יקחו חלק, כמו כן יהיה "קניון משפיענים" שכולל סלבריטאים וכוכבי רשת כמו מור ממן, אן זיווי, מיקי בוגנים, פולה בליק, ועוד רבים. פלטפורמת התשתית הטכנולוגית תסופק על ידי מועדון אשמורת שמתמחה בהקמה וניהול פלטפורמות להטבות ומועדוני לקוחות.

הממשק יותאם במיוחד עבור הקהל הצעיר וישווק גם ברשתות החברתיות בסבסוד "ישראל בידור". הצפי הוא למעל מאה אלף מנויים בסבב ההתחלתי. במסגרת שיתוף הפעולה יוקם כרטיס אשראי של "ישראל בידור".

ארי שטיינברג מנכל אשמורת. רפי דלויה,
ארי שטיינברג מנכ"ל מועדון "אשמורת" מבית הסתדרות המורים/רפי דלויה

הרחבת הפעילות העסקית

דוד סער, שלמה סער ועדיאל מופסיק הינם הבעלים של Z Platform, קבוצה ששולטת על ערוצי סושיאל מדיה בסך מצטבר של 6 מיליון עוקבים.

מועדון אשמורת של הסתדרות המורים בראשות ארי שטיינברג מונה מעל 170 אלף חברים, מתמחה בניהול פלטפורמות להטבות ומרחיב את מקורות ההכנסה דרך שיתופי פעולה יצירתיים חדשים - לטובת הגדלת ההטבות עבור צוותי ההוראה בישראל.

ארי שטיינברג מנכ"ל מועדון אשמורת של הסתדרות המורים מסר: אנחנו גאים לשתף פעולה עם מקצוענים שמתמחים בקהל היעד הצעיר ובטוחים שבשילוב הכוחות נביא לצעירים הטבות מפתיעות שמותאמות להם אישית. החזון שלנו למטב את הידע והיכולות של מועדון אשמורת על ידי יצירת שיתופי פעולה יצירתיים חדשים שפותחים בפנינו אפיקים נוספים ומאפשרים לנו להגיע לשיאים שישרתו את קהל אנשי החינוך בישראל".

עדיאל מופסיק, שותף ומנכ"ל ב-Z Platform: "ההיכרות הקרובה שלנו עם הקהל הצעיר והסביבה העסקית בשילוב היכולות הגבוהות של מועדון אשמורת בבניית פלטפורמות מתאימות יעשו מהפיכה בהטבות לגילאים הצעירים בישראל, אנחנו מאוד גאים ושמחים על שיתוף הפעולה החדש הזה, יש למה לצפות".

עדיאל מופסיק. ישראל בידור,
עדיאל מופסיק, שותף ומנכ"ל ב-Z Platform/ישראל בידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully