וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שגייס 30 מיליון דולר, הסטארט-אפ Deci מגייס עובדים

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 10:06

חברת הסטארט-אפ Deci שפיתחה פתרון תוכנה שעוזר למדעני נתונים לבנות מודלים של למידה עמוקה נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, ובמהלך השנה הקרובה תכפיל את מספר העובדים בחברה

חברת הסטארט-אפ Deci שפיתחה פתרון תוכנה שעוזר למדעני נתונים לבנות מודלים של למידה עמוקה נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, ובמהלך השנה הקרובה תכפיל את מספר העובדים בחברה.

הסטארטאפ הישראלי Deci פיתח פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המייצרת באופן אוטומטי רשתות נוירונים עמוקות מהירות במיוחד, המוכנות להטמעה מיידית במגוון רחב של אפליקציות מסחריות מתקדמות.

לפני כחודש הודיעו על גיוס של 21 מיליון דולר, במסגרת גיוס סבב A ובהובלת הקרן אינסייט פרטנרס. בסבב השתתפו המשקיעים הקיימים סקוור פג ואימרג' ואליהם הצטרפו גם משקיעים חדשים הכוללים את סמסונג נקסט, וינטג' פרטנרס ופורט רוס ונצ'רס. החברה הוקמה בסוף 2019 ע"י ד"ר יונתן גייפמן, פרופ' רן אל-יניב מהטכניון ויונתן (ג'ו) אליעל.

רוב עובדי החברה הינם חוקרים ומהנדסי Deep Learning, ומשרדיה ממוקמים במגדל ששון חוגי שבמתחם הבורסה ברמת-גן. החברה גייסה סיבוב A של כ-21 מיליון דולר מקרנות Insight Partners, Emerge ו-Square Peg.

DECI, צוות בסביבת העבודה. יחסי ציבור,
DECI, צוות בסביבת העבודה/יחסי ציבור

המשרות הפנויות ב-DECI

Deep Learning Research Engineer
Deep Learning Engineer
Product Growth
Backend Engineer
DevOps Engineer
Developer Advocate
NLP Research Engineer
Senior Backend
Deep Learning Research Scientist
Demand Generation Manager
Content Marketing Manager
Demand Generation Manager
Sales Development Team Lead

תמונת הצוות. יחסי ציבור,
תמונת הצוות, DECI/יחסי ציבור

ירדן נדם, HR manager בחברת Deci: "חברת Deci מורכבת מאוסף אנשים יצירתיים ומקצועיים. בחברה אנו מאמינים בגיוס האנשים הנכונים והמתאימים ביותר למשימה אשר מאפשרים לנו לשמור על התרבות הארגונית שיצרנו ולהמשיך ולגדול בצורה כה משמעותית".

"בימים אלו חברת Deci מתרחבת ואנו עומדים בפני אתגר במציאת אנשים שיתאימו ל- DNA הייחודי שלנו. אם אתם מחפשים את האתגר הבא שלכם או פשוט קוסם לכם להצטרף לחברה עם אווירה משפחתית וטובה תכנסו לאתר ושלחו קורות חיים לפי המשרה הרלוונטית לכם", מזמינה נדם.

לינק לאתר החברה https://deci.ai/careers/

yonatan geifman deci ceo and co-founder. יחסי ציבור,
ד"ר יונתן גייפמן, ממקימי DECI/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully