וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 19.11.2021 / 0:28

דליה שימקו תנהל את פסטיבל עכו, סמנכ"ל כספים לבלנדר טכנולוגיות, סמנכ"לית שיווק בטרייד מוביל, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-BUYME ועוד. הרבה תזוזות נרשמו השבוע - והנה הן לפניכם

הוועדה לאיתור מנהל אמנותי לפסטיבל עכו בחרה, בשחקנית והבימאית דליה שימקו למנהלת האומנותית של פסטיבל עכו הבינלאומי לתאטרון אחר. שימקו תחליף בתפקידה את שלום שמואלוב, אשר השלים כהונה של 4 שנים.

שימקו ייסדה ומשמשת כמנהלת האומנותית של "אנסמבל אספמיה" מזה 17 שנים. בתפקידה הקימה את האנסמבל, שהיה אחראי לבכורות הנותנות במה ליצירה מקורית ישראלית, בתקציבים קטנים ויוזמה גדולה, תוך שבירת תקרות זכוכית בתיאטרון הפרינג' והצלחה גדולה בהבאת הצגות האנסמבל להיכלי התרבות ברחבי הארץ.

שימקו הייתה אחראית להבאת ההצגה "מהפכניות" לפסטיבל בבוקרשט, שכתוצאה מכך מתורגם בימים אלה לגרוזינית, כחלק מאנטולוגיה של מחזאות ישראלית נבחרת.

לאחרונה הופיעה שימקו בפסטיבל ישראל במסגרת קשרי רוח ושיחקה בין השאר, בתיאטרון חיפה, תאטרון בית לסין, הבימה ואפילו בפסטיבל עכו.

ליזו אוחיון, מנכ"לית פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר, אמרה היום: "אני סמוכה ובטוחה כי דליה שימקו תמשיך ותצעיד את פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר למחוזות חדשים".

דליה שימקו אמרה היום: "זהו חלום שמתגשם. תיאטרון הפרינג' זורם בדמי ואני רואה בתפקיד שליחות לכל האמנים והתרבות בישראל. תפקידי להביא את היצירה המקורית, הבועטת, החדשנית למקום הראוי לה בקדמת הבמה".

דליה שימקו. ניקול דה קסטרו,
דליה שימקו/ניקול דה קסטרו

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות (BLND@TASE), הודיעה היום, ד', על מינויה של חן משולמי כהן לסמנכ"ל הכספים של החברה.

משולמי כהן, נשואה+2, בעלת ניסיון של למעלה מ-16 שנים בניהול מערכות כספים בסביבה מורכבת בהיקף פעילות גדול, איחוד ומיזוג חברות, הובלת תהליכים תפעוליים משמעותיים, בחברות תעשייתיות/מסחריות בעלות פעילות גלובלית משמעותית. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל הכספים בחברת האלכוהול הגדולה בישראל IBBLS מקבוצת קוקה קולה ישראל. משולמי כהן מוסמכת במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב- מתכנית Executive MBA (MBA), בעלת רישיון רו"ח ותואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים, מהמכללה למנהל ותכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "אנו שמחים על הצטרפותה של חן למשפחת בלנדר, חן מביאה עמה ניסיון נרחב בפיננסים ובניהול עסקי ואנו מאמינים שתהווה חלק משמעותי בהתפתחות ובגדילה של בלנדר בישראל ובעולם".

בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, תוך שימוש במתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה פועלת בישראל ובאירופה. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסת תל אביב.

חן משולמי כהן. יחצ,
חן משולמי כהן/יחצ

Yandex ישראל הודיעה על מינויה של שרון פליישר בן יהודה כסמנכ"לית רגולציה ויחסי הציבור של החברה. במסגרת תפקידה, שרון תהיה אחראית על קשרי הממשל של החברה בכל הנוגע לקידום הרכב האוטונומי ורובוט המשלוחים האוטונומי Rover, של החברה, והשקתם בארץ, וכן כניסתם של שירותים חדשניים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת נוספים לשוק הישראלי.

לשרון וותק וניסיון עשירים: בשנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית קשרי חוץ בחברת פיליפ מוריס וכסמנכ"לית רגולציה בבזק, שם ניהלה את תחום הרגולציה, אכיפת הגבלים עסקיים וניהול הסיכונים והייתה אחראית על גיבוש האסטרטגיה בתחומים אלו.

לדברי שרון פליישר בן יהודה, סמנכ"לית הרגולציה ויחסי הציבור של Yandex ישראל: "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת Yandex ולהיות שותפה פעילה למהפכה הצרכנית והטכנולוגית שמתחוללת בישראל. Yandex משקיעה רבות בשוק המקומי וצפויים להמשיך ולהרחיב את מגוון הפיתוחים הטכנולוגים והשירותים לטובת הצרכן הישראלי ולהוות חוד החנית בתחומי הטכנולוגיה".

שרון פליישר בן יהודה. נוי ערקובי,
שרון פליישר בן יהודה/נוי ערקובי

מותג המתנות BUYME הודיע על מינויה של נתי בר גרינמן לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה. בר גרינמן, אשר שימשה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בחברות הגדולות במשק, תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות והוצאה לפועל של תוכניות ופעילויות אשר יממשו את חזון החברה.

בר-גרינמן, (40), בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות במנע"ס ושיווק מהמרכז האקדמי רופין, מחזיקה בניסיון רב בעולמות השיווק, פיתוח עסקי וניהול חברות. טרם עבודתה ב BUYME שימשה בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר כמנהלת הפעילות של ג'ולט ישראל, מנכ"לית רשת רולדין, מנהלת השיווק של ארומה תל אביב ואירופה, מנהלת שיווק במשביר לצרכן וסמנכ"לית השיווק של סטארטאפ בתחום הבינה המלאכותית.

מנכ"ל BUYME, תומר כהן, מסר: "נתי בר גרינמן נבחרה למלא את התפקיד בזכות ניסיונה העשיר והיכרותה המעמיקה עם עולמות המסחר, קמעונאות ושיווק, לצד ארגז הכלים והכישורים הייחודיים שהיא מביאה עימה לתפקיד. אנו בטוחים כי היכולות הניהוליות והשיווקיות הרבות של נתי, וההצלחות שהיא רשמה בעבר, יוכלו לבוא לכדי ביטוי ולתרום רבות להצלחת החברה".

נתי בר גרינמן. עומר הכהן,
נתי בר גרינמן/עומר הכהן

אוניברסיטת בן-גוריון הודיעה כי עידית סלע מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של הארגון ומחליפה בתפקיד את שמעון ישי.

סלע בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בניהול משאבי אנוש ובעלת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, מביאה עימה 25 שנות ניסיון בניהול בכיר של משאבי אנוש ובהובלת תהליכים אסטרטגיים בארגונים גדולים, מורכבים ועתירי הון אנושי. סלע כיהנה כסמנכ"לית מש"א בחברות טכנולוגיה, ב"סולל בונה" ובתפקידה האחרון בחברת אגד.

"עידית מצטרפת אלינו בתפקיד מכריע ובתקופה חשובה בה אנו מובילים את האסטרטגיה של האוניברסיטה לעשורים הבאים. אני סמוך ובטוח כי עם הידע והניסיון שצברה תוכל להצעיד את האוניברסיטה קדימה בתחום המשאב האנושי לטובת הסגל והסטודנטים. אני מאחל לה הצלחה רבה" אמר דוד ברקת, מנכ"ל האוניברסיטה.

עידית סלע. יחצ,
עידית סלע/יחצ

טרייד מוביל, קבוצת כלי הרכב יד 2 הגדולה בישראל, הודיעה היום על מינוייה של הדס יציב איינבינדר לתפקיד סמנכ"לית השיווק של הקבוצה. יציב מילאה בעברה שורה של תפקידים בכירים בעולמות השיווק והפיתוח העסקי ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת תחום הקמעונאות של מותג IQOS מבית פיליפ מוריס ישראל.

חברת טרייד מוביל היא חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל. החברה מתמחה ברכישת רכבים מיד ראשונה פרטית במסגרת עסקאות טרייד אין אצל יבואני הרכב מלקוחות שרוכשים רכב חדש.

הדס ( 34) החלה את דרכה המקצועית בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בארה"ב שם הייתה אמונה על הקמה וניהול רשת חנויות היוקרה ARIANNA . בהמשך עשתה חיל כמנהלת המותג של "כללית אסתטיקה", לאחר מכן הייתה מנהלת לקוח בחברת PROMATKET במסגרת התפקיד הייתה אחראית על פעילויות השיווק של חברת G&P. בהשכלתה בעלת תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים במכללת רופין.

הדס יציב איינבינדר, סמנכ"לית השיווק של חברת טרייד מוביל: "אני שמחה על ההזדמנות לקחת חלק בעשייה פורצת דרך בשוק הטרייד אין לצד הנהלה מגובשת וצוות עובדים מקצועי בהובלת שגיב מגר, מנכ"ל הקבוצה. הגישה המרעננת של החברה והחזון להיות חברת הרכב המובילה בישראל לטרייד אין באמצעות מתן שירות איכותי, מקצועי, הוגן ומחויב ללקוח היא שהובילה אותי לקחת את התפקיד. אני מלאת אנרגיות ואמביציה לשלב בין העולמות שאני מגיעה מהם , עולמות השיווק ופיתוח עסקי לבין עולמות הרכב והפיננסים ובטוחה שאוכל לייצר ערך רב לקבוצת טרייד מוביל. אני מודה על הבעת האמון ומאחלת לנו הצלחה והשגת יעדים בהמשך הדרך".

הדס יציב איינבינדר. יפית שרם,
הדס יציב איינבינדר/יפית שרם

Ramon.Space, המתמחה בתחום המחשוב לתעשיית החלל, הודיעה על מינויו של סטיב גוד כמנהל מסחרי ראשי ועל ליסה קואו כסמנכ"לית מכירות אסטרטגיות. זאת במטרה להמשיך את הצמיחה שחווה החברה בשנים האחרונות, ולהרחיב את עסקיה ואת שיתופי הפעולה הנרחבים שהיא מקיימת. גוד יוביל את אסטרטגיית הפעילות המסחרית, פיתוח החדירה לשוק והתנעת תהליכים עסקיים אסטרטגיים. קואו תתמקד בהנעת תהליכי המכירה עבור לקוחות חדשים וקיימים, במטרה לעמוד במשימה, שהציבה לעצמה החברה: לפתח ולהפעיל מערכות מחשוב בחלל תואמות למערכות הפועלות בכדור הארץ.

סטיב גוד הוא בעל רקע וניסיון רב שנים בתעשיית החלל הבין לאומית בתחום פיתוח-עסקי, שיווק והובלת תהליכי הטמעה ומכירת מוצרים משלב ראשוני עד להבאת המוצר אל הלקוח. בשנים האחרונות, כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Thales Alenia Space בצפון אמריקה. כמו כן, הוא כיהן בשורה של תפקידים בכירים, בין השאר, ב-Intelsat, חברת הלוויינים מהגדולות והמובילות בעולם, שם כיהן כסמנכ"ל לשירותי רשת, ובחברת Comtech EF Data, שם כיהן כסמנכ"ל בכיר ל-Premium Enterprise וסמנכ"ל שיווק.

ליסה קואו, בעלת רקע עשיר בעבודה מול לקוחות על פרויקטים חדשניים ומתקדמים ועל הטמעת טכנולוגיות חלל חדשניות, במסגרת האסטרטגיה העסקית שלהם. במהלך השנים האחרונות, ליסה כיהנה במספר תפקידי מפתח בחברות ממשלתיות ומסחריות בתחום תעשיית החלל, ביניהן: Panasonic The Boeing Company ,Northrop Grumman ,The Aerospace Corp ,Avionics.

אבי שבתאי, מנכ"ל Ramon.Space: "סטיב וליסה מביאים איתם ניסיון וידע רב, שיסייע ל-Ramon.Space להגיע לשיאים והישגים רבים. ההצטרפות שלהם לחברה הינה המשך ישיר לצמיחה המשמעותית שחווה החברה בשנים האחרונות. הם יובילו פתיחת שווקים חדשים שיאפשרו לפתח Data Centers ומחשוב קצה בעל ביצועים גבוהים בחלל. בשנים הקרובות, משימות החלל השונות צפויות להיות מורכבות ומאתגרות יותר, ולצורך כך אנו שואפים לפתח ולקדם עוד יותר את מערכות המחשוב בחלל ולחזק את מעמדה של ישראל בתור שחקנית משמעותית בתעשיית הניו ספייס".

סטיב גוד. יחצ,
סטיב גוד/יחצ

סטיב גוד, מנהל המסחר הראשי הנכנס, ב-Ramon.Space: "במהלך 25 השנים האחרונות, עבדתי על מוצרים מגוונים בכל שרשת הערך , החל מיצרני ציוד לוויינים, תחנות קרקע ועד למפעילי לוויינים וספקי שירותים. ההצטרפות אל Ramon.Space, היא אחת ממשימות החלל המסקרנות ביותר שלקחתי בהן חלק. כתעשייה, עלינו להתקדם למערכות מבוססות תוכנה מתקדמות, אשר ניתנות לתכנות מלא, על מנת לאפשר את הוורסטיליות ההכרחית להטמעת יישומי חלל דינמיים מורכבים הנדרשים על ידי הלקוחות השונים על כדור הארץ".

ליסה קואו, סמנכ"לית הנכנסת למכירות אסטרטגיות ב-Ramon.Space: "אני מאוד מתרגשת מההזדמנות לעבוד באחת החברות המובילות בתעשיית החלל, לצד אנשי המקצוע מהבכירים שיש, שהפכו את החזון של פיתוח מערכות מחשב, אשר עמידות בתנאי הסביבה הקשים של החלל ומביאות את יכולות המחשוב הקיימות על כדור הארץ למציאות".

ליסה קואו. יחצ,
ליסה קואו/יחצ

בזמן ששוק הניתוחים הפלסטיים והאסתטיים בישראל נמצא בתחרות מתמדת, רשת המרפאות המובילה "פרופורציה", שהוקמה ב-1988 ונמצאת בבעלות וניהול של אבי שלום, נמצאת במגמת צמיחה וצירפה לצוות המומחים שלה, 3 רופאים חדשים בתחום האסתטיקה - ד"ר ענבר נבו, ד"ר רות מילר וד"ר יאיר יוסף. הרופאים החדשים מצטרפים לצוות הרופאים המוביל של הרשת ויעניקו טיפולים אסתטיים וביניהם עיבוי שפתיים, העלמת קמטים והצערת כפות ידיים. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ עם ד"ר נבו בסניפי רחובות ופתח תקווה של הרשת, עם ד"ר מילר ניתן לקבוע פגישת ייעוץ בסניפי נתניה והשרון (כפר סבא) ועם ד"ר יוסף ניתן לקבוע פגישת ייעוץ בסניף ירושלים של הרשת.

אבי שלום, מנכ"ל רשת פרופורציה: "רשת מרפאות פרופורציה קיימת למעלה מ- 30 שנה ופועלת בהצלחה רבה בשוק התחרותי שהתפתח בשנים האחרונות. אנו מקפידים על גיוס של צוות רופאים מהטובים בישראל במטרה להעניק ללקוחותינו את הטיפול והשירות הטוב ביותר עבורם. אנו נמשיך לפעול להתפתחות וצמיחת הרשת בכל ההיבטים."

ד"ר ענבר נבו. יחצ,
ד"ר ענבר נבו/יחצ
ד"ר יאיר יוסף. אורי בסון,
ד"ר יאיר יוסף/אורי בסון
ד"ר רות מילר. יחצ,
ד"ר רות מילר/יחצ

קבוצת BSH הודיעה על מינוייה של עו"ד ענת קפלן שתשמש כראש המחלקה המשפטית והציות של מערב אירופה, זאת כחלק בלתי נפרד מהצוות הניהולי של המחלקה המשפטית הגלובאלית של החברה. עו"ד קפלן, בוגרת BA במשפטים ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, הצטרפה ל-BSH ישראל לפני למעלה מ-5 שנים והקימה את המחלקה המשפטית והציות בישראל. מתחילת דרכה בארגון התבלטה עו"ד קפלן כמי שמייצרת פתרונות משפטיים המשלבים חשיבה עסקית, ואת הקריירה שלה התחילה במשרד עוה"ד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'.

קבוצת BSH מקדמת באופן מעשי את הגיוון, השוויון וההכללה בארגון, והבחירה בעו"ד ענת קפלן, העובדת הבינלאומית הראשונה שנבחרה לתפקיד זה, היא הוכחה לכך. הקבוצה רואה את החשיבות בשילוב עובדים ועובדות ממדינות שונות בתפקידי מפתח בכירים, כחלק מעידוד רב תרבותיות בארגון. מנכ"ל BSH ישראל, רו"ח דוד חקק: "אני גאה בעו"ד קפלן על מינויה לתפקיד ניהולי כה בכיר בארגון הגלובאלי, ומקווה כי בעתיד עובדים ישראליים נוספים יוכלו להשתלב בתפקידי מפתח בארגון".

BSH היא אחת החברות המובילות בעולם והיצרנית הגדולה ביותר של מכשירי חשמל ביתיים באירופה, בעלת מותגי בוש, סימנס, קונסטרוקטה, גגנאו ועוד, המציעה מוצרים טכנולוגים, חדשניים ומתקדמים. החברה מייצרת מגוון רחב של מכשירים ביתיים מודרניים בכ-40 מפעלים מסביב לעולם: כיריים, תנורים, קולטי אדים, מדיחי כלים, מכונות ומייבשי כביסה, מקררים, מיקסרים ועוד. מחזור החברה בשנת 2020 עמד על 14 מיליארד אירו.

עו"ד קפלן, בת 36, רואה חשיבות בקידום נשים לתפקידים בכירים ומאמינה שגיוון והכללה הם הבסיס להצלחת חברות: "אני מודה ומתרגשת על הבחירה בי, וגאה להיות חלק מארגון המוביל ערכים של קיימות ומצוינות, מקדם שוויון מגדרי ומאפשר הזדמנויות להתפתחות עובדי ועובדות החברה. BSH היא חברה הפועלת כל העת לשפר את איכות חיינו באמצעות פיתוח מוצרי חשמל ביתיים המתאימים לצרכינו המשתנים תוך התחשבות בסביבה".

ענת קפלן. ינאי רובחה,
עו"ד ענת קפלן/ינאי רובחה

מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי (מחב"א) מודיע על מינויו של נתי אברהמי לתפקיד המנכ"ל. אברהמי, לשעבר מנכ"ל טלדור ויעל מערכות, הוא מבכירי המנהלים בתחום מערכות מידע בישראל. מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי, מספק למוסדות להשכלה גבוהה בישראל שירותים מגוונים הכוללים: תשתיות תקשורת ומחשוב, שרותי מידע דיגיטלי, יישומים ואפליקציות, וטכנולוגיות למידה.

אברהמי מחליף את אודליה לבנון אשר שימשה כמנכלי"ת בארבע השנים האחרונות ואשר הודיעה, לאחרונה, על כוונתה לסיים את תפקידה. לפני כן, שימשה לבנון בתפקידי ניהול בכיר במערכת הביטחון, בחברות ציבוריות ובמגזר הפרטי.

פרופ' איל יניב, יו"ר מחב"א, בירך על הצטרפותו של נתי אברהמי וציין כי "מחב"א מתמקד ביצירת יתרון לגודל בעולמות הטכנולוגים, על מנת להשיג גמישות, התייעלות, איגום משאבים, חיסכון כספי, ושימור ידע. אין לי ספק, שהניסיון העשיר והמגוון של נתי בהובלת חדשנות טכנולוגית, יאפשר למחב"א לספק ערך משמעותי למוסדות להשכלה גבוהה".

מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי, הינו עמותה ללא מטרות רווח, שנוסדה על ידי אוניברסיטאות המחקר בישראל, במטרה ליצור פעילות סינרגטית בתחומים: תשתיות תקשורת ומחשוב, שרותי מידע דיגיטאלי, יישומים ואפליקציות, וטכנולוגיות למידה. העמותה מספקת שירותים למוסדות להשכלה גבוהה, תוך ניצול יתרון לגודל, מקצועיות וגמישות.

נתי אברהמי. אור יעקב,
נתי אברהמי/אור יעקב

מרס מדיה גרופ הודיעה על מינויה של גלית קליש לתפקיד מנהלת הכנסות ראשית (CRO) של חברת הבת קסטיפיי בע"מ.

קסטיפיי מספקת ליצרני ובעלי תוכן וידאו פלטפורמה טכנולוגית ייחודית המאפשרת להם להעניק לצרכני התוכן חווית צפייה בעולמות הטלוויזיות החכמות (OTT/CTV ) ולחולל מהם הכנסות נוספות מוטות פרסום ומסחר דיגיטאלי. במסגרת תפקידה גלית תהיה אחראית על ניהול הלקוחות האסטרטגיים של החברה לצד ניהול משאבי האנוש.

גלית סיימה את שירותה הצבאי בדרגת רס"ן ושירתה בתפקידי בפיקוד ומטה, מילאה שורת תפקידים במשרד הביטחון ולאחר מכן עברה לעולם התקשורת והייתה מנהלת לשכת המנכ"ל בחברת הוט. גלית שימשה במשך 9 שנים כעוזרת אישית של איש העסקים פטריק דרהי והייתה חלק מצוות הקמת ערוץ החדשות הבינ"ל I24NEWS. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל משאבי אנוש ב- I24NEWS. לגלית תואר ראשון במשאבי אנוש ותואר שני במנהל עסקים ושיווק.

גלית קליש. יחצ,
גלית קליש/יחצ

נציבות המדינה אישרה את מינויה של ליאת פלד, מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון לתפקיד סגנית למנכ"לית מינהל התכנון לתכנון מרחבי.

פלד (53) המשתמשת בתפקיד מתכננת מחוז חיפה מזה 11 שנים, היא בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בתכנון ערים בטכניון ו-MBA במינהל עסקים באוניברסיטת חיפה.

פלד קידמה מהלכים חשובים בהם תוכנית המתאר של חיפה, פארק מורד הקישון, הוצאת היתרים לנמל המפרץ, הוצאת היתרים עבור אסדת גז "לוויתן", תוכניות להתחדשות עירונית, אישור תוכניות מתאר לקריית ים, קריית טבעון, אור עקיבא וחדרה. כמו כן, הובילה תוכניות בהיקף גדול בקריית ביאליק ונשר, וכן שימשה כנציגת מינהל התכנון בוועדת מנכ"לים לשינוי מפרץ חיפה.

מחוז חיפה משתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קריית מוצקין בצפון, מהים במערב ועד עירון במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים בהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים ובהם אוכלוסייה של כ-1,053,400 תושבים.

ליאת פלד. יחצ,
ליאת פלד/יחצ

יובל קליין מונה ל- Data Architect בתחום פתרונות ה-Data בענן (azure ,AWS, Snowflake ) בחברת מלם תים. לקליין ניסיון רב בתחום פתרונות Data בענן , והוא מרצה על התחומים החדשניים של פתרונות מידע והעברת מידע בזמן אמת בגון ברייס. הצטרפותו של קליין, בעל מומחיות מוכחת בתחומי AI ,Cloud, הנה פועל יוצא של מגוון פרויקטים בתחומי AI & Cloud אשר מובילה מלם תים בקרב לקוחותיה. במסגרת זו, קליין יפתח במלם תים את תחום זיהוי טכנולוגיות מתקדמות ושילוב הטכנולוגיות בפתרונות הייחודיים והמתקדמים ביותר בתחום הענן.

לחברת מלם תים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם החברות ומוצרים המובילים בשוק כדוגמת Microsoft Azure, AWS, Snowflake, Talend . שיתופי פעולה אלו יניבו פתרונות מתקדמים שיאפשרו לארגונים להתמודד עם אתגר המידע ההולך וגדל ועמו הצורך להפיק ממנו מידע ותובנות עסקיות.

יניב מאיר מנהל תחום Data AI & BI: "אני מברך על הצטרפותו של יובל קליין למערך פיתוח פתרונות חכמים ומתקדמים בתחום הענן ו- AI. גיוסו של יובל הינה פועל יוצא של מספר זכיות בפרויקטים משמעותיים רחבי היקף בהם זכינו לאחרונה בתחומי AI , ו Cloud תחום AI , Cloud הוגדר כאחד ממנועי הצמיחה שלנו לשנים הבאות ואנו משקיעים המון בלמידה , הסמכות , שיתופי פעולה וגיוס של הון אנושי איכותי ומקצועי. אין לי ספק שניסיונו העשיר של יובל יאפשר לנו למקסם את מתן הערך ללקוחותינו וסייע להצעיד קדימה ולמנף את תחום ה- AI במלם תים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully