וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הפסקת הסבסוד: "פרופורציה" תעניק הנחה על הסרות שיער בלייזר

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 11:57

רשת מרפאות "פרופורציה" יוצאת עם הטבה ייחודית למבוטחי קופות החולים "כללית" (15% הנחה) ו"מכבי שירותי בריאות" (13% הנחה) על טיפולי הסרת שיער בלייזר, זאת על רקע הפסקת הסבסוד של קופות החולים הגדולות, בהן טיפולי הסרת שיער בלייזר ניתנו עד סוף 2020 במסגרת שב"ן

כבר למעלה מעשור שרשת מרפאות "פרופורציה" נותנת שירות לעשרות אלפי מבוטחי קופות החולים הגדולות בארץ "כללית" ו"מכבי שירותי בריאות" שנהנו מהנחות בטיפולי הסרת שיער בלייזר במסגרת שירותי השב"ן.

לאחר החלטת משרד הבריאות להפסיק את הסבסוד עד לסוף שנת 2020, החליטה רשת מרפאות "פרופורציה" לצאת בהטבות ייחודיות למבוטחי קופות אלה על מנת להמשיך לאפשר למבוטחים ליהנות מטיפולי הסרת שיער בלייזר במחיר נגיש.

הרשת מעניקה לחברי קופת חולים "כללית" 15% הנחה ולחברי קופת חולים "מכבי שירותי בריאות" 13% הנחה לטיפולי הסרת שיער בלייזר. ההנחה חלה על 2 מסלולי הטיפולים ברשת: מסלול של 10 טיפולים ומסלול של טיפולים ללא הגבלה הכולל אפשרות לקבלת זיכוי על ההפרש במידה והגעת לתוצאה הרצויה לאחר 10 טיפולים.

הסרת שיער בלייז, רשת מרפאות פרופורציה. שאטרסטוק,
הסרת שיער בלייזר, רשת מרפאות פרופורציה/שאטרסטוק

מתגובות שפורסמו על ידי משרד הבריאות, שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות בתקשורת בדצמבר 2020:

משרד הבריאות מסר כי: "לאחר בחינה הוחלט שאין מקום לכלול הסרת שיער בלייזר בהגדרת "שירות בריאות" ואושר לקופות לגרוע שירות זה מתוכניות השב"ן שלהן ודמי החבר הופחתו בהתאם".

משירותי בריאות כללית נמסר: "השירות יופסק בכל הקופות על פי הוראת משרד הבריאות וביוזמתו. לקוח שהחל בטיפול בשנת 2020 יוכל לסיימו גם מעבר לשנה זו. במקביל הופחתה הפרמיה של התוכנית בהתאמה"

מכבי שירותי בריאות מסרו: "מדובר בהנחיית משרד הבריאות לפיה הפחתנו בספטמבר את עלות הביטוחים המשלימים".

אבי שלום, מנכ"ל ובעלים רשת מרפאות פרופורציה: "כרשת מובילה ומתקדמת, חשוב לנו להיות קשובים ללקוחותינו ולהתאים את עצמנו לצרכים שלהם. לאחר החלטת משרד הבריאות על הפסקת סבסוד טיפולי הסרת שיער בלייזר בקופות החולים הגדולות בארץ שהיה ניתן במסגרת שירותי השב"ן עד לסוף שנת 2020, החלטנו לצאת בהנחות לחברי קופות החולים "כללית" ו"מכבי שירותי בריאות" על מנת שכל אחד מהמבוטחים יוכל ליהנות מטיפולי הסרת שיער בלייזר במחיר גמיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully