וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסטרו להייטק: מור פסו אבלגון עוברת לקארמה

דוד רוזנטל

16.11.2021 / 15:00

Karma, סטאטראפ האיקומרס שגייס לאחרונה 25 מיליון דולר מהקרנות המובילות בעולם - ממנה את מור פסו אבלגון לסמנכ"לית השיווק של החברה. פסו אבלגון סיימה 3 שנים כסמנכ"לית השיווק של קסטרו

Karma סטאטראפ האיקומרס שגייס לאחרונה 25 מיליון דולר מהקרנות המובילות בעולם - ממנה את מור פסו אבלגון לסמנכ"לית השיווק של החברה. פסו אבלגון, אשת שיווק בכירה, סיימה לאחרונה 3 שנים כסמנכ"לית השיווק של קסטרו, שם הובילה מהלכים שיווקים רבים ומגוונים עבור החברה, החל מקמפיינים מדוברים, מהלכי יח"צ גדולים, ועד הקמת אתר קסטרו החדש והשקת מותג עיצוב הבית והלייף סטייל החדש של החברה.

פסו אבלגון החלה את דרכה בתפקידי ניהול לקוחות שונים במשרד הפרסום אדלר חומסקי, ולאחר מכן עברה לכהן כסמנכ"לית השיווק של חברת הביגוד וההלבשה התחתונה דלתא. לאחר תפקידה בדלתא, מונתה לסמנכ"לית השיווק של חברת קסטרו.

מור פסו אבלגון. שרבן לופו,
מור פסו אבלגון/שרבן לופו

חברת הסטארט-אפ, קארמה, שמפתחת סט כלים טכנולוגיים ייחודיים המבוססים על בינה מלאכותית, שמאפשרים לקונים ברשת, לבצע מעקב אחר פריטים, לקבל התראות על ירידות מחירים, מבצעים ועל קופונים לרשתות קניות מכל רחבי העולם, מודיעה על מינויה של אשת השיווק, מור פסו אבלגון, לסמנכ"לית השיווק של החברה.

קארמה בתקופת שיא הודות לתנופה העולמית במסחר מקוון, במהלך השנתיים האחרונות נרשמת עלייה של עשרות אחוזים בקניות אונליין בישראל ובכל העולם, עקב הסגרים, ההגבלות והריחוק החברתי שנכפה על העולם, בעקבות נגיף הקורונה, ושצפויה להמשיך גם בשנים הבאות. 3 מיליון משתמשי קארמה, חסכו בשנת 2021, 144 מיליון דולר, באתרי קניות מכל העולם, לאחר שביצעו רכישות בחברות ובמותגים עולמיים נחשבים, ביניהם: Sephora ,Net-A-Porter ,Urban Outfitters ,Farfetch ו-Macy's.

יונתן פרידמן, מנכ"ל קארמה: "אנו נרגשים לצרף את פסו אבלגון ולא יכולים לחכות לראות לאן החיבור הזה לוקח אותנו. הניסיון העשיר שלה בבניית מותג חזק ומבודל בעולמות הלייפסטייל והפאשן זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. אנחנו בונים מותג ענק סביב מוצר מהפכני שכבר היום חלק מהיום יום של מילוני אנשים בכל העולם שקונים און ליין בין אם מידי פעם ובין אם בתדירות גבוהה, מאפשר להם לחסוך כסף וזמן יקר, ע"י קבלת החלטות קנייה חכמות יותר.

מור פסו אבלגון, סמנכ"לית השיווק של קארמה: "אני שמחה ומתרגשת להצטרף לרונן, יונתן, למשקיעי החברה ולצוות העובדים האדיר של קארמה ולקחת את המותג לשלב הבא שלו - להפוך לכלי המרכזי של כל צרכני וצרכניות האונליין בעולם. אנחנו נבנה צוות של ווינרים בתוך קארמה ונהיה הכתובת הכי מעניינת לעובדים שמגיעים מעולם הטק, השיווק, הקריאייטיב, האופנה והלייפסטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully