וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו חג'ג' מפנה את כס המנכ"ל בקבוצת חג'ג'

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 15:38

חג'ג' עובר לכהן כדירקטור ולהוביל את כניסת החברה לתחומים חדשים. מחליפו החל מינואר יהיה רועי וישנוביצקי, בעל ניסיון בישראל ובאירופה בניהול חברות יזמות ונדל"ן

קבוצת חג'ג' בבעלות צחי ועידו חג'ג' הודיעה היום (שלישי) כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של רועי וישנוביצקי לתפקיד מנכ"ל החברה בתוקף החל מ-1 בינואר 2022. וישנוביצקי יחליף את עידו חג'ג', מבעלי השליטה בחברה, שכיהן כמנכ"ל מהיווסדה והחליט לפנות את הכיסא לבכיר מקבוצת אראונד טאון. חג'ג' עובר לכהן כדירקטור בחברה ולהוביל את כניסת החברה לתחומים חדשים בענף הנדל"ן.

עידו חג'ג'. טל צ'יקורל,
מתמקד בפרויקטים חדשים. עידו חג'ג'/טל צ'יקורל

רועי וישנוביצקי (39) הוא בעל תואר ראשון BA במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל וכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות נדל"ן בישראל ובאירופה. וישנוביצקי הוא בעל ניסיון רב
בייזום ופיתוח נדל"ן, נדל"ן מסחרי, פרויקטי בנייה, פרויקטי אנרגיה ופרויקטי גמר וכן ניסיון וידע נרחב בכל ההיבטים הפיננסיים של חברות ציבוריות. בחמש השנים האחרונות מילא תפקידים בכירים בקבוצת AROUNDTOWN SA בשליטת יקיר גבאי, כאשר בתפקידו האחרון כיהן במשך כשנה כמנכ"ל TLG IMMOBILLIEN AG ,שהינה חברת נדל"ן מסחרי ציבורית גדולה בגרמניה ואשר נסחרת בשווי של כ- 3 מלייארד אירו, כשקודם לכן שימש במשך כ- 4 שנים כדירקטור מנהל וסמנכ"ל כספים ב - ATCP Management GmbH, חברת הניהול של AROUNDTOWN.

תנאי הכהונה המוצעים לוישנוביצקי כמנכ"ל החברה מובאים לאישור מדיניות התגמול החדשה של החברה אולם אינו מותנה בכך.

בשנה החולפת ביצעה קבוצת חג'ג' תחת ניהולו של עידו חג'ג' מספר עסקאות בולטות ביניהן התקשרות עם רשת המלונות והאירוח הבינלאומית סלינה, רכישת מגרש בסומייל 121 מגרש פינתי של 3.5 דונם באבן גבירול פינת ז'בוטינסקי (כיכר המדינה) המיועד למגורים. רכישת מגרשים 3 ו-5 בבבלי בהם יוקמו מגדלים בני כ-50 קומות, אישור הוועדה המקומית לתכנון ולבניה ת"א להיתר לפרויקט סלמה MOMA ומעבר לשיווק יתרת הפרויקט במתווה יזמי מלא בהתאם לחוק המכר. מכירה של זכויותיה במתחם איינשטיין 36א בצפון תל אביב.

רועי וישנוביצקי. יחצ,
הרבה אתגרים. וישנוביצקי/יחצ

עידו חג'ג' מסר: " אנו משאירים את ניהול החברה השוטף למנכ"ל שאנו סומכים עליו לאחר תקופה ארוכה בה בדקנו מועמדים שונים. רועי הוא המתאים ביותר לתפקיד, יכול להנהיג את קבוצת חג'ג' קדימה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה. כעת אוכל להתפנות בחג'ג' לפיתוח תחומים חדשים מעבר ליזמות קלאסית בה התמקדנו עד כה".

רועי וישנוביצקי מסר כי "אני גאה להצטרף לחברה מהמובילות בתחומה בישראל ולהמשיך להוביל את החברה לשיאים חדשים בשוק הנדל"ן בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • עידו חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully