וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השני בשקל: רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע על אלפי מוצרים

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 8:25

בצל הסערה שפוקדת את ענף הקמעונאות בימים האחרונים סביב גל עליות המחירים שמייקרות את סל המזון, רשת הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו", המונה ארבעה סניפים ברחבי הארץ, יוצאת במבצע: המוצר השני בשקל אחד בלבד על אלפי מוצרים

רמי לוי יכול להעיד: לא משנה מה יעשה, תמיד הוא ייזכר כמי שהציע לישראלים "עוף בשקל". האם רשת "סאלח דבאח ובניו" תצליח למצב את עצמה כרשת שתהיה מזוהה עם "השני בשקל"?

ברשת הקמעונאוית שלה ארבעה סניפים, הכריזו על מבצע שמוזיל, לדבריהם, באופן דרמטי את עלות הקנייה.

המבצע יימשך שבוע, מה-16-22 בנובמבר, ויכלול אלפי מוצרים כגון: אורז בסמטי 1 ק"ג, אטריות דקיקות אסם 250 גרם, נקניקיות עוף זוגלובק 400 גרם, חלב תנובה בקרטון 1 ליטר, קורנפלקס דבש תלמה, מילקי, פתי בר אסם וניל 500 גרם, בייגלה אסם 300/400 גרם, קטשופ היינץ 700 גרם, פיצה משפחתית מעדנות, צ'יפס קפוא פרי הגליל 800 גרם, חומוס אחלה 650 גרם, משחת שיניים קולגייט אופטיק וויט 75 מ"ל, מברשת שיניים אורל בי, דאודורנט אקס 150 מ"ל, אקונומיקה ריחנית גולדקס 4 ליטר, נוזל כלים פיירי בניחוח לימון 1.35 ליטר, ג'ל גילוח ג'ילט 200 מ"ל ועוד.

סופר מרקט. ShutterStock
אלפי מוצרים יימכרו במבצע: המוצר השני בשקל אחד/ShutterStock

סאלח דבאח, מנכ"ל הרשת: "במיוחד בתקופה זו, של עליית מחירים כללית בכל המשק, חשוב לנו לדאוג ללקוחות שלנו. אנחנו לא מנותקים ממה שקורה במדינה ועושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שלקוחותינו לא יספגו את עליית המחירים, לכן יצאנו במבצע נרחב וחסר תקדים בעת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully