וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מביאים את ניחוחות מומבאי לארץ

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 13:55

וגם: סדרה חדשה להתמודדות עם כתמי עור, אסתי לאודר סוגרים שנה, אהבה מצטרפת לטרנד עולמי, העברת שרביט בסאקס ומותג עיצוב השיער עובר מתיחת פנים

השיבה למומבאי

BYREDO. יח"צ,
מומבאי נויז/יח"צ

מותג הנישה היוקרתי BYREDO משיק בושם חדש בשם "מומבאי נויז" שהוא מחווה רבגונית חושית לעיר מומבאי כפי שנחרטה בזיכרונותיו של בן גורהם - המייסד והמנהל האמנותי של מותג ביירדו, שמגיל צעיר נסע להודו לבלות עם סבתו בצ'מבור מומבאי. גורהם שבילה שם לעיתים קרובות, צבר זיכרונות ילדות, חזר לשם כשהיה בשנות ה-20 לחייו. עם השקת מומבאי נויז, מבקש גרהם להציג את חקר העיר היום, כפי שהיא מעוגנת בזיכרונותיו.

מומבאי נויז הוא ניחוח מלא ניגודים עם תווים חמים ועשירים של עצים וענבר המתמזגים עם הרעננות של צמח הדאוונה, עם תווי קפה ונגיעות מתוקות של פולי הטונקה. הניחוח מפגיש את השפע המהפנט של הרחובות, עם עשן קטורת שפוגש את ניחוח עגלות הקפה לצד צלילי רחוב רועשים.

BYREDO. יח"צ,
מומבאי נויז/יח"צ

להשקת הבושם מומבאי נויז, גורהם שיתף פעולה עם היוצר ההודי אשיש שאה - צלם מוביל שגדל בדהרדון שהביא ליד ביטוי את הפרספקטיבה של הודו. שאה נסע ברחבי מומבאי וליהק אובייקטים קריאייטיבים המאירים אור חדש על העיר - מרקדני ואמני דראג ועד פעילים חברתיים, אמנים ואדריכלים שהפכו לדוגמנים. שת"פ זה מתעד את הדינמיות של מומבאי כיום, מהשבטים התת-תרבותיים שלה ועד לתנועות הנוער, החלומות והמציאות של הדור החדש.

שאה צילם את הקמפיין כהצצה לליבה ומהותה של הודו הצעירה. הוא התעניין בחיים שהדמויות חיות, השיחות שהם מנהלים, החלומות שלהם והמציאות שלהם. הוא לקח את הזיכרונות של גורהם עם סבתו בצ'מבור וכך קישר עבר להווה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

מחסלים את הכתמים

ניוואה סלולר לומינוס 630. יח"צ,
ניוואה סלולר לומינוס 630/יח"צ

מותג NIVEA משיק את ניוואה סלולר לומינוס 630 (630 LUMINOUS) נגד כתמים כהים. שימוש בקרם מבטיח תוצאות נראות לעין תוך 4 שבועות בלבד.

לומינוס 630 הוא תוצר של 10 שנות מחקר קפדני. המדענים של ניוואה לקחו על עצמם אתגר של פעם בחיים, לייצר מחדש את האנזים האנושי המייצר מלנין. בעזרת אנזים זה נבדקו למעלה מ-50,000 רכיבים פעילים, כאשר מולקולת 630 הפועלת ברמת התא הייתה האפקטיבית ביותר בתהליך וויסות המלנין וכתוצאה מכך בהפחתת כתמים כהים.

הסרום מעניק טיפול יעיל ביותר בכתמים כהים בעזרת פעולה כפולה. הוא מפחית את עוצמת הכתמים הכהים ומסייע במניעת הופעתם של כתמים כהים חדשים בשימוש לאורך זמן, ומעניק מראה גוון עור אחיד וזוהר. הסרום משלב את הרכיב פורץ הדרך לומינוס 630, בריכוז הגבוה ביותר שלו, ומכיל ויטמין E וחומצה היאלורונית.

הפורמולה במרקם קליל וטקסטורה עדינה המאפשרת לסרום להיספג במהירות בעור הפנים. מתאים לכל סוגי העור. לאחר 4 שבועות כתמים נראים לעין בהירים יותר לאחר 8 שבועות עוצמת הכתמים הכהים פוחתת בכ-50%.

ניוואה סלולר לומינוס 630 תחליב יום עם מקדם הגנה SPF50 בעל פעולה משולשת הוא תחליב יום מגן מפני התכהות של כתמים קיימים, מסייע במניעת הופעתם החוזרת של כתמים כהים, ומסייע בהאטת קצב הזדקנות העור. התחליב משלב את החדשנות של לומינוס 630 עם מקדם הגנה SPF50, חומצה היאלורונית הפועלת ברמת התא וויטמין E. מעניק מראה עור אחיד. התחליב עדין ומתאים לכל סוגי העור.

seperator

יופי של שת"פ

417-. יח"צ,
417-/יח"צ

מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי "417-", ממשיך להרחיב את פעילותו ומשיק שיתוף פעולה עם אירה סימונוב, משפיענית ויוצרת תוכן, במסגרתו יצרו מארז הכולל מוצרים שסימונוב בחרה, בהם היא משתמשת בשגרת הטיפוח היומיומית שלה. המארז נוצר במהדורה מוגבלת והוא יימכר בלעדית ברשת "סופר פארם", בסניפים ובאתר האון-ליין של הרשת.

המארז כולל: קרם גוף ארומטי, שמפו בוץ לשיקום ונפח, קרם להתחדשות ומיצוק עור הפנים, קרם משקם לילה, קרם עיניים אנטי אייג'ינג.

את מותג 417-, משווקת בישראל חברת "שסטוביץ'", והוא מהמותגים הנמכרים בדיוטי פרי בישראל. המותג משווק בכ-30 מדינות ובימים אלו החל להיות משווק באמירויות דרך רשת הפרפומריות FACES מקבוצת LVMH בעלת "ספורה". המותג מציע סדרה רחבה של מוצרי טיפוח יוקרתיים, טבעוניים, המכילים מעל ל-95% מרכיבים טבעיים.

מוצרי 417- מבוססים על מינרלים, רובם המכריע טבעוניים ומכילים מרכיבים טבעיים. צוות כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה פיתחו את המוצרים עם נוסחאות המשלבות טכנולוגיה לשיפור נראות העור תוך עוררות חושית. המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף.

seperator

מסע עולמי

סאקס. שי יחזקאל,
סאקס/שי יחזקאל

מותג האופנה "סאקס" משיק בימים אלה את קולקציית סתיו חורף 2021-2022 שיוצאת למסע סביב העולם וחוקרת פולקלור מקומי, את המראות, האנשים והניחוחות, שיוצרים קולקציה מרהיבה בכתב היד המאפיין את המותג. בית סאקס בונה מדי עונה עולם מלא בצבע ובקסם, עם הדפסים אקזוטיים, רקמות אתניות וגזרות מוקפדות.

הקולקציה של סאקס מאפשרת לכל אחת לצאת למסע ולהתאים פריטים מדויקים לכל רגע נתון בחייה. פריטי הקולקציה מתחברים אחד לשני לטוטאל לוק שלם.

העונה רונית חלפון, מייסדת המותג והמעצבת הראשית, העבירה את שרביט העיצוב לבתה בר חלפון שהייתה יד ימינה בשנים האחרונות בעיצוב הקולקציות. דרך הקולקציה, השתיים מזמינות להתחבר למסע שבו כל אחת תוכל לפגוש קצת מהמסע של עצמה

סאקס. שי יחזקאל,
סאקס/שי יחזקאל

ההשראה המרכזית לקולקציית DESERT BREEZE היא מסעות וזיכרונות שנאספו על ידי המעצבות במהלך החיים. DESERT BREEZE מאופיינת בצבעוניות מדברית בהירה של גוני צהוב, חום ותכלת והדפסים אצטקים המשלבים בתוכם אלמנטים מתרבויות אתניות שונות .

BALANCE COLLECTION - הסוד המנצח לחיים נכונים הוא איזון. קו באלאנס מורכב מפריטים שכולם צבעים מונוכרומטיים של שחור, לבן ואפור עם נגיעות של גוני ורוד סלמון ובייבי וגוני סקנד סקין. הבדים טבעיים נעימים ורכים, גזרות אובר סייז וסקנד סקין, סטים בגזרות מחויטות בהשראת עולם הספורט.

HIPPY AND ROCK CHIC - בהשראת כוכבות הרוק של שנות ה-70, קומונות גדולות של אנשים יפים שרוצים לחיות בשלום ואהבה חופשית. הסגנון משלב אלמנטים מעולמות הרוק וההיפי שיק: חולצות בסגנון בוהמי, רקמות מסורתיות בשילוב מכנסי עור, דפוסים והדפסים אקזוטיים וחליפות טאי דאי במראה אגבי ומשוחרר, משוות ללובשת אותן מראה בלתי מתאמץ וקול במיוחד.

RODEO DRIVE - קו אורבני ובועט בצבעוניות חזקה הקולקציה עוצבה בהשראת L.A התוססת ואומנות הגרפיטי עם פריטי MUST HAVE כמו חליפות נון דנים, חולצות משובצות וחליפות סריג טאיי- דאיי .

OPTIMIC PASTEL - אופטימיות קוסמית, הפרשנות לגוני הפסטל, ייצרה פריטים ייחודיים ומיוחדים בטוטאל לוק. הקו מתאפיין בבדים רכים מלטפים ועוטפים כגון בדי מגבת.

seperator

מתנות יפות

אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

רגע לפני סוף השנה האזרחית, מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר מזמין את הנשים לחוות את הקסם המענג של עולם הממתקים עם קולקציית מתנות חג מתוקה במיוחד - ממלכת מתוקים צבעונית של פינוקי טיפוח, ממתקי איפור ובשמים חגיגיים לכבוד סוף השנה. מארז Estée Lauder Firm + Glow Skincare Delight- פינוקים לטיפוח העור, מוצרים עם פורמולות עתירות ביצועים המזינות את העור לעומקו, ומפחיתות את מראה הקמטים והקמטוטים.

הקולקציה במהדורה מוגבלת כוללת מוצרי טיפוח חובה בקופסת מתנה אקסקלוסיבית. עוד מארזים: Essentials On the Go -סט עיניים למראה זוהר ; סט טיפוח אנטי אייג'ינג לשגרת טיפוח מלאה; סט טיפוח למראה צעיר יותר.

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42 ובאתר האונליין.

seperator

אהבה בסוף שנה

AHAVA. טל אזולאי,
AHAVA/טל אזולאי

מותג AHAVA משיק לכבוד כריסמס ולכבוד השנה האזרחית החדשה, מארז מתנה ייחודי המכיל 24 מוצרים אייקונים ואהובים של AHAVA שנבחרו מכל העולם. מארז 24 BEAUTY SURPRISES ADVENT CALENDAR.חברות קוסמטיקה בינלאומיות נוהגות לייצר מארזים כאלו לפני כריסמס עם הפתעה קטנה חדשה בכל יום, וכעת מצטרפת אליהן גם חברת קוסמטיקה אהבה המייצרת את כל מוצריה בישראל ומוכרת אותם ב-30,000 חנויות קוסמטיקה בעולם.

מארז מוצרי אסנסס מכיל לדוגמה: מסכות בד, דוגמית עור אחיד, פילינג פנים, מסכה מתקלפת, מסכת זהב, אמפולה לבוסט לקרם קיים ועוד. להשיג באתר האונליין וברשת חנויות אהבה.

AHAVA. טל אזולאי,
AHAVA/טל אזולאי
seperator

טאפט לשיער

taft. הנקל חו"ל,
taft/הנקל חו"ל

מיתוג חדש למותג הוותיק: מותג עיצוב השיער Taft מבית שוורצקופף, שהוקם ב-1955 היה מי שהשיק לראשונה ספריי לעיצוב שיער, והביא את בשורת עיצוב השיער לאירופה. ב-1967 השיק את מוצר העיצוב הראשון במרקם ג'ל וב-1999 משחות לעיצוב שיער. עם השנים Taft ביסס את עצמו כמותג עיצוב השיער מהמובילים בעולם, המשיך להתפתח ולהתחדש ודאוג להיות בקדמת קטגוריית עיצוב השיער.

מגוון המוצרים הרחב של המותג כולל ספריי, מוס, ווקס וג'ל המעניקים אחיזה חזקה לאורך זמן, והגנה מפני נזקי מזג האוויר ובכך מספקים את המענה המושלם של הצרכן לעיצוב השיער. Taft גם מכתיב את הדרך עם שינוי וחדשנות בשוק, מאחר וצרכי עיצוב השיער משתנים, המותג ממשיך להמציא את עצמו מחדש ואת מגוון המוצרים, במטרה לתת מענה לכל צרכי עיצוב השיער.

כעת, Taft יוצא בהשקה ובמיתוג חדשים, עיצוב חדש, אחיד, צעיר, במראה יוניסקס, טרנדי ועדכני עם פורמולות משופרות ומרכיבים ממקור טבעי. המוצרים עמידים בפני לחות, קרני שמש UV, רוח וזיהום מזג אוויר. בין המוצרים המובילים בקטגוריות השונות: מוס תלתלים, ספריי אולטרה, ספריי פיטו קרטין ווקס פאוור.

משווקת המותג היא חברת הנקל סוד בע"מ המתמחה בפיתוח, שיווק ומכירת דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה בבעלות מלאה של הנקל הבינלאומית, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ-1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית.

seperator

פיגמנטציה לפנים

פיגמנטקלר. יח"צ חו"ל,
פיגמנטקלר/יח"צ חו"ל

מותג הדרמוקוסמטיקה לה רוש פוזה, משיק את סדרת פיגמנטקלר המסייעת לטיפול בפיגמנטציה, תיקון כתמי פיגמנטציה עמוקים, עור עמום וגוון עור לא אחיד, ומסייעת בשמירה על עור אחיד וקורן לאורך זמן. בסדרה 3 מוצרים: קרם יום SPF30 , סרום וקרם עיניים.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

seperator

בשר ללא בשר

רידיפיין מיט. אפיק גבאי,
רידיפיין מיט/אפיק גבאי

בעקבות הצלחת ההשקה הראשונית, וכשמוצריה מוגשים בכ- 150 מסעדות ונקודות נוספות בישראל, חברת הפוד-טק רידיפיין מיט משיקה בשורה עולמית פורצת דרך-'בשר חדש' בדמות נתחי פלאנק בסגנון בקר וטלה מהצומח המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות המוגנות ב-10 פטנטים. הנתחים יוגשו תחילה במסעדות בישראל, ברלין, אמסטרדם ולונדון.

מדובר בחדשנות ישראלית בינלאומית בתחום המזון. בחודש יולי החברה חוללה מהפכה עולמית עם השקת סדרת מוצרי 'בשר-חדש', כעת היא עושה צעד נוסף בדרך להחליף את הפרה. השקת הנתחים שעד היום נחשבה לבלתי אפשרית טכנולוגית, נערכה גלובלית בלונדון, אמסטרדם, ברלין ותל-אביב ובהובלת שפים מובילים בעלי מוניטין בינלאומי.

המותג שפונה בעיקר לקהל אוכלי הבשר המעוניינים להפחית בכמות צריכתו, מייצר 'בשר-חדש', מהצומח בלבד, ומעניק חוויה קולינרית הזהה בטעם, במרקם ובארומה לאכילת בשר מהחי. פיתוח נתחי ה-'בשר-חדש' של רידיפיין מיט שמבוססים על רכיבים מהצומח בלבד, כלל הדפסת תלת מימד ליצירת מרקם, טעם והתנהגות בישול הזהה לבשר מהחי.

השקת הנתחים מגיעה לאחר 3.5 שנים של עבודת מחקר ופיתוח מאומצת, ולצד משוב מתמשך שהתקבל לכל אורך הדרך משפים, מומחי בשר ואנשי קולינריה נבחרים, כל זאת במסגרת השאיפה לייתר את הצורך בשימוש בפרה ולהתקדם עוד צעד לעבר הגשמת חזון החברה-להפוך לחברת הבשר הגדולה בעולם.

בהשקה זו, מבססת רידיפיין מיט את מעמדה כפורצת דרך בתחום ה-'בשר-החדש' והופכת לחברה הראשונה בעולם שמשיקה נתחי בשר שלמים ברמת פרימיום המיטיבים עם הסביבה ועם בעלי החיים. ההשקה הצפויה לגשר על הפערים הקיימים כיום בשוק, המונעים אימוץ רחב יותר של מפחיתי בשר שאינם נהנים ממגוון מספק ואיכותי. השקת הנתחים היא בשורה עבור שפים של מסעדות עילית, שיוכלו להציע גיוון קולינרי ראשון מסוגו, עם שילוב נתחי בשר פרימיום טבעוניים וכשרים על בסיס רכיבים מן הצומח, בתפריטי המסעדות שלהם בישראל ובמסעדות מעוטרות כוכבי מישלן באירופה.

נתחי 'בשר-חדש' של רידיפיין מיט מצטרפים לסדרת המוצרים הטחונים של החברה ומככבים ב-150 מסעדות ברחבי ישראל. בחודשים האחרונים זכו מוצרי 'הבשר החדש', לרבות הנתחים, לאהדה רבה בקרב שפים מעוטרי כוכבי מישלן ברחבי העולם. בין השפים גם השף הבריטי האגדי, מרקו פייר ווייט, שהיה השף הצעיר ביותר שזכה בשלושה כוכבי מישלן והוביל את אירוע ההשקה הגלובלי בלונדון, כמו גם השפים מעוטרי כוכבי מישלןJoachim Gerner ו- Ron Blaau והשף הישראלי המוערך שחף שבתאי שהוביל את ההשקה הגלובלית בתל-אביב.

seperator

הולכים על זה

BUFFALO. יח"צ חו"ל,
BUFFALO/יח"צ חו"ל

מותג הנעלים BUFFALO, משיק בישראל קולקציה רחבה ומגוונת של נעלי המותג לאתר SHOESONLINE. הקולקציה המוצעת היא הקולקציה הגדולה ביותר של המותג בישראל. ניתן למצוא בה נעלי סניקרס עם הפלטפורמה האייקוניות לצד נעלי סניקרס נוספות, נעלי ספורט, מגפיים, סנדלים וכפכפים במידות 36-41.

בנוסף לדגמי הפלטפורמה הקלאסיים של המותג, הקולקציה החדשה כוללת גם מגפיים סניקרס ומבחר דגמים טבעוניים.

את אתר ShoesOnline הקימו ב-2015 יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו. ShoesOnline החל כאתר למכירות נעליים, עם הזמן התרחב גם לתחומי הביגוד, שעונים, תיקים ואביזרים, והפך לחברה בעלת DNA דיגיטלי, אשר פיתחה מערכת סחר משוכללת המחברת בין מותגים, ספקי סחורות מהארץ ומהעולם ללקוח הישראלי ומציעה מגוון רחב ומחירים אטרקטיביים.

seperator

גדולים ואופנתיים

אנדר ארמור. יח"צ חו"ל,
אנדר ארמור/יח"צ חו"ל

מותג הספורט הבינלאומי אנדר ארמור משיק בישראל את קולקציית פלאס סייז המיעה מגוון פריטי אופנה וספורט בפלאס סייז. גופיות, גוזיות, חולצות, מכנסי טייץ ועוד במידות גדולות.

seperator

העתיד כאן

ארצ'ליק, יצרנית מותג Beko, זכתה לחותמת "טרה קרטה" של הנסיך מוויילס, כהכרה במחויבות החברה ליצירת עתיד בר-קיימא, בנוסף ל-45 חברות שזכו בפרס. חותם (פרס) הבכורה של "טרה קרטה" 2021 מכיר בחברות בינלאומיות שמניעות חדשנות ומפגינות את המחויבות שלהן ליצירת שווקים ברי-קיימא מהותיים. הפרס מוענק לחברות ששאיפותיהן עולות בקנה אחד עם אלה של "טרה קרטה"", שהשיקה תכנית הבראה לטבע, לאנשים ולכדור הארץ, בינואר 2021. הנסיך מווילס אהב את המחויבות של ארצל'יק, להפחית את פליטות החממה בשלב 1 ו-2 ב-30% ממוצרי החברה, ובשלב 3 (עד 2030 ) - בעוד 15%.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully