וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ אסטרטגי בין "פז" ל"הראל": לראשונה בישראל - cash back על ביטוח רכב

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 15:52

קבוצת "פז" וחברת הביטוח "הראל" מכריזות על שיתוף פעולה בעולם ביטוח הרכב החכם: מוצר חדש - ביטוח רכב מותאם נסיעה "הראל סוויץ'" באפליקציית yellow, הכולל 10% "Cash back" ללקוח ו- 250 ק"מ נסיעה חינם באפליקציית סוויץ'

חברת הביטוח הראל וחברת האנרגיה פז משיקות מיזם משותף שיקרא "yellow סוויץ'" אשר ינגיש ללקוחות המועדון של יילו ביטוח רכב חובה ומקיף "הראל סוויץ'". הראל סוויץ' היא הפלטפורמה הדיגיטלית לביטוחי רכב המובילה בישראל הכוללת מוצר ביטוחי שמותאם אישית לנהג, שבמסגרתו התשלום על הביטוח מותאם להיקף הנסיעות של המבוטח. במסגרת המיזם המשותף יציעו החברות שירות ייחודי מבוסס GPS שיכלול נגישות למסמכי הפוליסה, סיוע במצבי חירום (הזמנת גרר וקבלת מונית בחינם), ביצוע פעולות כגון הוספת נהג מזדמן וחידוש הפוליסה , הזמנת שירותי דרך , הצגת הנסיעות והתשלומים בגינם, מפות נסיעות והטבות ייחודיות ללקוחות.

כאמור, שיתוף הפעולה של הראל עם פז מארח את ביטוח סוויץ באפליקציית yellow, וכנגד רכישת ביטוח יקבל הנהג 10% מסכום הביטוח בחזרה לארנק yellow (ועד לסכום של 250 ש"ח) ו-250 ק"מ חינם בהראל סוויץ'. ההטבות יינתנו על ידי חברת פז למשתמשי אפליקציית yellow. את הכסף שנצבר בארנק ניתן לפרוק בחנויות הנוחות או בסופר פארם. שיתוף פעולה זה הינו הראשון בתחום הפיננסים בארנק yellow וממשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם סופרפארם בו ניתן לפרוק את הכסף שנצבר באפליקציה מכל רכישה (צבירה של 10% על כל רכישה ושל 10 אג' על כל תדלוק ) בסופרפארם דרך סריקת הברקוד באפליקציה ישירות לקופות הרשת.

ליאור שיינין. סיון פרג',
מותאם פרסונלי ללקוחות. ליאור שיינין/סיון פרג'

אפליקציית הראל סוויץ' שהושקה לפני כשנתיים כוללת כבר עשרות אלפי לקוחות רשומים, שחוסכים מאות שקלים לאחר רכישת הפוליסה, המתאימה למאפייני הנסיעות שלהם. הצורך במוצר מסוג זה הואץ עם פרוץ משבר הקורונה והגברת המודעות לצורך של ביטוחי רכב מבוססי שימוש. האפליקציה של הראל מבוססת GPS (של איתוראן המותקן בכמעט כל רכב בישראל) ולכן היא הרבה יותר מביטוח רכב רגיל.

אפליקציית yellow היא מאפליקציות הארנק הפופולאריות והגדולות בישראל עם יותר ממיליון הורדות. האפליקציה מותאמת לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ענק בשוק במתן שירותים ללקוחות המבוססים על החזר כספי בגין הרכישה ושיתוף הפעולה עם הראל יוצא לדרך כחודשיים לאחר השקת שיתוף הפעולה עם סופר -פארם שהוציא לראשונה את האפליקציה ממתחמי Yellow ופז.

ליאור שיינין, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף פרט בחטיבת הביטוח הכללי בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים מסר כי : "אנו שמחים על ההזדמנות להנגיש את הראל סוויץ' ביטוח הרכב המתקדם בישראל למאות אלפי לקוחות Yellow על מנת שאלה יוכלו להנות ממוצר ביטוח רכב דיגיטלי ומתקדם המותאם באופן פרסונלי לשימוש הלקוחות. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה האסטרטגי בין חברת הראל לחברת פז, שני מותגים מובילים בתחומם שיצרו ערך גבוה ללקוחות ואנו צופים הצלחה רבה של המיזם המשותף."

אופיר ענבר, סמנכ"ל שיווק וסחר, קבוצת פז: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת הביטוח "הראל", ולהרחיב את מגוון השירותים הניתנים ללקוחות אפליקציית Yellow. האפליקציה מבוססת על Cash Back והצעות פרסונליות ללקוח וכעת משתמשיה יוכלו להנות מהטבות יחודיות וכסף בארנק Yellow גם בקניית ביטוח רכב חכם".

  • עוד באותו נושא:
  • פז
  • הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully