וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה של שגיא וגרסאת הבמאי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 23:13

טדי שגיא יומולדת 50/the photoset

בשישי שעבר ידענו לעדכן על ההכנות למסיבת יום הולדתו החמישים, של איש העסקים, המיליארדר טדי שגיא. כמובטח, במוצאי השבת האחרונה, התייצבו בביתו של שגיא, בהרצליה פיתוח, בני משפחה, חברים, שותפים עסקיים ומקורבים, שהתבקשו להגיע בקוד לבוש לבן.

כיאה לאירוע של האלפיון העליון, הבית כולו לבש חג, והמוזמנים נהנו מהפקה מושקעת במיוחד שכללה דוכני אוכל, אלכוהול משובח ויוקרתי, רקדנים ונגנים, ועומר אדם אחד שעלה לשיר, ואף רקד עם שגיא ריקודים מסורתיים על הרחבה. לקראת האירוע הופק סרטון מיוחד כהפתעה בכיכובו של השחקן מיקי גבע, בדמותו של שגיא, שכלל רגעים הומוריסטים מחיי היומיום של המיליארדר ואינטראקציות עם הסובבים אותו. זוגתו של שגיא, יעל ניזרי, הנמצאת בהריון שישי מתקדם, נעדרה מהאירוע משום ששהתה באותה עת בהשגחה בבית חולים.

בין האורחים שהגיעו לשמח את חתן היום הולדת שגם חתם לאחרונה על עסקת נדל"ן חשובה בארצות הברית: לימור סימנוביץ' יחד עם יולי שגיא - בתם המשותפת שלה ושל שגיא, פרופסור רוני גמזו, איל וולדמן ובת הזוג אנסטסיה קוקו, שון סימנוביץ', פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ', רמי לוי ואשתו עדינה, רני והילה רהב, מני ויצמן, עופר קרז'נר, מיכל וניר ויצמן, בבו קובו ומירי בוהדנה, עידו ושרית חג'ג', צביקה ונטלי בארינבוים, יוסי חכמי, גדעון המבורגר, וכמובן ההורים הגאים, עמי וליזיקה שגיא.

שון סימנוביץ', יולי שגיא, טדי שגיא ולימור סימנוביץ'. The Photoset,
שון סימנוביץ', יולי שגיא, טדי שגיא ולימור סימנוביץ'/The Photoset
עמי שגיא ועופר קרז'נר. The Photoset,
עמי שגיא ועופר קרז'נר/The Photoset
בבו קובו. גדי סיארה,
בבו קובו/גדי סיארה
יוסי חכמי. גדי סיארה,
יוסי חכמי/גדי סיארה
צביקה בארינבוים. The Photoset,
צביקה בארינבוים/The Photoset
  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully