וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם את חולת שופינג, ממש אסור לך לעשות את הטעות הזו

מערכת וואלה! בשיתוף ישראכרט

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 9:50

צריכה נבונה היא מה שמפריד בין אלו שקונים, לאלו שקונים וגם חוסכים המון כסף. אז איך קונים נכון ואיפה מוצאים את ההטבות שמתאימות בול לאופי הקנייה שלכם?

"אם לפני כמה שנים, רוב הקניות סביב 'תקופת החגים' האמריקאית, החל מבלאק פריידי והלאה, היו אונליין מאתרים בינלאומיים או מקומיים, הרי שכיום זו פשוט 'תקופת השופינג', גם ברשת וגם בחנויות פיזיות, שמתהדרות בהצעות הקוסמות למיליוני הצרכנים הישראלים", מסבירה הגר בן עזרא, סמנכ"ל בכירה בחטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט, את שינוי הגישה שכולנו יכולים לשים לב אליו. השופינג, שמתחיל עם חגי הקניות של נובמבר ונמשך היישר למבצעי סוף השנה, גלש מהמחשב והסמארטפון היישר אל הקניון ואל חנויות הרחוב וכולם נהנים.

אולם כצפוי, ככל שהשופינג הזה גדל וצומח, כך גם האתגר שלנו הופך למורכב ומעניין יותר. "כדי ליהנות ולהרוויח מהתקופה הזו באמת, ולשים את היד בדיוק על מה שאנחנו רוצים וצריכים, במחירים המשתלמים ביותר - חשוב לדעת מהי צריכה נבונה", מוסיפה בן עזרא. "איך משתמשים נכון בהטבות, כיצד שוחים היטב בים ההטבות, למה כדאי לשים לב ומי נותן את המענה הטוב ביותר עבורכם. מי שמתכנן נכון, באמת יכול לחסוף המון, המון כסף".

אז מהי צריכה נבונה? קחו לדוגמה מישהי או מישהו שקונים לעצמם בגדים חדשים אונליין, ויודעים להמתין לרגע הנכון על מנת לבצע את הרכישה. לאט לאט, הם מתחילים לשמור בעגלות הקניות באתרים האהובים עליהם את האאוטפיטים המעניינים וכשמגיעה העת, והמבצעים וההנחות מונחים לנגד עיניהם - הם בוחרים את הדילים הטובים ביותר, קונים וחוסכים.

הדילים הללו יכולים להגיע בדמות "קאש בק" (cashback) - החזר כספי מסוים שאתם מקבלים בעקבות ביצוע רכישה, הם יכולים להיות "מבצע מדורג" - קנו ב-200 שקלים וקבלו X הנחה, קנו ב-400 שקלים וקבלו Y הנחה, הם יכולים להיות בלעדיים לחברי מועדון או פשוט להמתין במקומות בהם צרכנים חכמים כבר יודעים לחפש.

בחורה צעירה עושה קניות. ShutterStock
צריכה נבונה היא כל ההבדל/ShutterStock

ואם אתם חושבים שכל זה עדיין באוויר, הרי שהמציאות מוכיחה אחרת - בישראכרט יודעים לספר היטב שתקופת השופינג הזו הצטרפה בשנים האחרונות לפסח ולחגי תשרי כתקופת קניות מרכזית, עם שופינג מכל הסוגים: בגדים כמובן, אבל גם המון ריהוט, מוצרים שונים וגאדג'טים לבית, טיסות לחו"ל ועוד, מה שמחייב פתרונות אשראי חדשים ויצירתיים עבור הלקוחות, דוגמת הגדלת המסגרת, אשראי מהיר בקליק וכמובן, שירות דיגיטלי ומענה 24/7 באתר ובאפליקציה - כי אם את יושבת בשלוש בלילה על המחשב ובדיוק ראית את הנעל שאת רוצה בהנחה מטורפת, אסור לך לפספס את ההזדמנות הזו, נכון?

אז מה מציעים לכם בישראכרט כדי שתיהנו מהקניות בצורה הטובה ביותר? שלוש אפשרויות מעולות, שכל אחת מתאימה בול לקהל אחר, כך שבטוח תוכלו למצוא את האופציה הכי משתלמת עבורכם:

אתר Topcash - אתר מיוחד שהקימה ישראכרט עבור לקוחות שרוצים הנחות והחזרים באתרי הקניות הכי פופולריים בארץ ובעולם. מה עושים? זה קל - נרשמים באופן חד-פעמי לאתר Topcash ומיד נחשפים לכ-150 האתרים הטובים ביותר, כולל אסוס, עלי אקספרס, איביי, אייבורי, בוקינג ואחרים, שנבחרים בעזרת בדיקות קבועות שמשכללות את כמות הכניסות אליהם, המבצעים הכי טובים והביקוש הגבוה ביותר. האתרים הללו הם מכל התחומים וכל העולמות, החל ממוצרי חשמל, דרך מזון, תיירות, ביגוד ועוד.

ברגע שנכנסתם לאותם אתרים דרך Topcash, אתם כבר זכאים לאקסטרה הנחה. למשל: קניתם בגד באסוס? מעבר לכל מבצע שהאתר עצמו מציע, אתם מקבלים עוד 4 אחוז קאש בק מישראכרט. עבור כל אתר ממתינה לכם הטבה של 2-11 אחוז קאש בק וזה אפילו לא הכל, כי על כל הכסף שצברתם בקאש בק במהלך הקניות שלכם, אתם מקבלים עוד 7 אחוז בחזרה! כסף על כסף, מה יכול להיות יותר טוב מזה?

50-על-250 - אם אתם מאלו שמעדיפים משהו קצת שונה, והאתרים הפופולריים פחות עושים לכם את זה, יש לישראכרט בדיוק את ההטבה בשבילכם: בלי מגבלת זמן או מגבלת אתר, תקבלו במתנה 50 ש"ח על קנייה ב-250 ש"ח ומעלה באונליין, מהארץ או מהעולם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את ההטבה מהאתר או האפליקציה וברגע שתשלימו את הרכישה, תראו מיד 50 ש"ח בחזרה אצלכם.

ישראכרט טופ - אמרנו שחגיגת הקניות כבר מזמן לא שייכת רק לרשת, אלא גם לקניונים, אז צריך פתרון, נכון? אתר ישראכרט טופ מציע למחזיקי כרטיס טופ הנחות מדהימות גם בחנויות הפיזיות - שובר שעולה 59 ש"ח בלבד ושווה 100 ש"ח כשאתם מגיעים לחנות! השובר דיגיטלי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד אותו לסמארטפון שלכם וליהנות ממנו בתוספת למבצע שהחנות עצמה מציעה.

זהו, השופינג כבר בשיאו, וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לחגיגה, עם הטבות מיוחדות שמתאימות בדיוק לאופי הקניות שלכם. רק זכרו שאם אתם באונליין, כדאי לקנות רק מאתרים מוכרים ובטוחים, כדי להימנע מהונאות פישינג וכו'. באתר וברשתות החברתיות של ישראכרט תמצאו סרטונים והסברים שיעזרו לכם לכל אורך הדרך, עד שהמתנה החדשה שהתפנתקם בה בחודש הקניות הזה תנוח אצלכם בסלון.

מערכת וואלה! בשיתוף ישראכרט
  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully