וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן JLL מגייסת עשרות עובדים בישראל

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 11:30

החברה מעסיקה כיום בישראל כ-200 עובדים ומעניקה שירותי תיווך, ניהול פרויקטים, קבלנות, תפעול וניהול נכסים לחברות מובילות בעולם וללקוחות ישראליים. בימים אלו היא מגייסת עשרות עובדים

חברת JLL המתמחה בנדל"ן וניהול השקעות JLL מעצבת את העתיד של הנדלן לעולם טוב יותר באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכדי ליצור הזדמנויות מתגמלות, חללים נעימים ופתרונות ברי קיימא עבור לקוחותיה, אנשיה והקהילות שלה.

JLL היא חברת fortune 500 עם הכנסות שנתיות בסך 16.6 מיליארד דולר, בשנת 2020, נסחרת בבורסת ניו יורק NYSE ובעלת אופרציה ב 80 מדינות ומעל ל- 92,000 עובדים. JLL הוא שם המותג הסימון המסחרי הרשום של ג'ונס לאנג לאסאל.

בימים אלו החברה מגייסת כ-20 עובדים למגוון תפקידים ביניהם: Facilities Manager, Construction Manager, Talent Acquisition Advisor ועוד.

משרדי חברת jll ישראל. JLL,
משרדי חברת jll ישראל/JLL

את מי אנחנו מחפשים

יועץ לגיוס טאלנטים/ Talent Acquisition Advisor - תפקיד זה כולל בתוכו עבודה צמודה עם מנהלי החברה תוך ייעוץ לגבי אסטרטגיית הגיוס ונתינת תמונת מצב עדכנית על הגיוס. יש צורך בזיהוי מועמדים פוטנציאליים וניהול היקף המשרות בהתבסס על משרות פתוחות וצורכי טאלנטים עתיידים ל- JLL. מהן הדרישות? עדיפות לבעלי ניסיון בניהול ופיתוח צוות. בעלי יכולות תקשורת גבוהות, כישורי ניהול גבוהים, גמישות ויצירתיות. העבודה בתל אביב.

מנהל מתקנים/ Facilities Manager - בתפקיד זה מנהל המתקנים יהיה אחראי לעבודה ישירה אל מול הלקוח על מנת להבטיח הבנה מעמיקה של מטרות הלקוח בתפעול הנכס תוך יישום אסטרטגיות שעונות על הסטדנרטים הנחוצים. מהן הדרישות? רצוי בעל ניסיון של 6 שנים וניסיון בתפקיד בניהול מתקנים בתוך ארגונים מסחרי. העבודה בחיפה.

קבלן בנייה - Construction Manager SPGC Program - יש צורך בקבלת אחריות מלאה על ניהול כל שלבי הפרויקט מתחילתו ועד סופו. נדרשת יכולת פיקוח וניהול עבודות אלקטרומכניקה תוך מסוגלות לניהול הפרויקט בכל שלביו למד ייעוץ של מהנהלי פרויקטים. העבודה בקריית גת. דרישות נוספות בהתאם לכל משרה בנפרד מוצגות באתר החברה.

לעמוד המשרות הכללי: https://www.jll.co.il/en/careers

לינק לאתר https://www.jll.co.il/

זיו שור, מנכ"ל ישראל jll. JLL,
זיו שור, מנכ"ל ישראל jll/JLL

החברה מעניקה שירותי תיווך, ניהול פרויקטים, קבלנות, תפעול וניהול נכסים לחברות המובילות בעולם וללקוחות ישראליים. לאחרונה, JLL בחרה להקים בישראל את מחלקת ה Capital Markets (עסקאות קניה, מכירה מימון וגיוס חוב והון) בהובלתה של מור זיו. מחלקה זו פותחת את מגוון השקעות הנדל"ן הגלובליות, ומגוון השירותים הגלובליים לפמילי אופיס, הקרנות והגופים המוסדיים המקומיים.

JLL מקיימת לאורכה של השנה ימי גיבוש לצוותים השונים תוך חיזוק תחושת הקהילתיות, זאת מתוך הבנה כי שיתוף הפעולה והקשרים הבינאישיים בין עובדיה יוצר ערך מוסף לתרבות האירגונית אשר קיימת בה מדי יום. למרות העובדה שהאופרציה של החברה נעה בין 80 מדינות עוד לפני ימי הקורונה המפגשים נעו בין פיזים לוירטואליים מה שהוביל למעבר חלק בחברת JLL.

זיו שור מנכ"ל JLL ישראל: "עובדינו שותפים ברמה היומיומית לעיצוב הנדל"ן בעולם תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אחד הנכסים החשובים ביותר עבור JLL הוא העובדים אשר כל אחת ואחד מהווים חלק בלתי נפרד מהפאזל שבימים אלו מתפרש על פני 80 מדינות ומונה מעל ל 92,000 עובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully