וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הקולקצייה החדשה שמעגלת את הבגדים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 13:16

וגם: סדרת השפתונים הפופולארית מתרחבת, מביאים את פרובאנס לישראל, שוקו שמתאים גם לטבעונים ורשת המסיבת מתרחבת

H&M מעגלית

קולקציית Innovation Circular Design Story. יח"צ,
קולקציית Innovation Circular Design Story/יח"צ

h&m משיקה רגע לפני חגיגות סוף השנה, את קולקציית Innovation Circular Design Story החוגגת קיימות ושמחה. מדובר בקולקציה המחבקת את העתיד, שיוצרה תוך שימוש במגוון חומרים הניתנים למחזור בקלות, תוך שימת דגש ותשומת לב ליכולת התאמה ושימוש נוסף, דברים המדגישים את המחויבות של H&M לאופן ייצור מעגלי יותר.

לכבוד החגיגה, חבר מותג H&M לנורמני קורדיי, ג'יג'י חדיד וקאיה גרבר, שיעבירו את ההתרגשות, ההתארגנות והציפייה למסיבה.

Innovation Circular Design Story היא התוספת המעודכנת לקולקציות Innovation stories של H&M שבא לידי ביטוי גם בקמפיין שצילם הצלם רפאל פברוטי וכותרתו "רגע לפני שהמסיבה מתחילה". הנושא לוכד את תחושת ההתארגנות, האופטימיות והאינדיבידואליות של אוהבי האופנה, הזוהר, הפוזות מול המראה, הריקוד ותחושת החופשיות. הקולקציה נוצרה על ידי צוות העיצוב של H&M יחד עם הסטייליסט איי בי קמארה, ששימש כיועץ קריאטיבי וסטייליסט בצילומי הקמפיין. קמארה ופבארוטי הביאו לחיים את החזון הדינמי והצבעוני שלהם. נורמני, ג'י'ג'י וקאיה, העניקו הצצה מקדימה וייחודית והראו איך כל אחת מהן יוצרת מראה ייחודי משלה מהקולקציה, בין אם מדובר בשמלת פייטים ורודה עם רצועות, עשויה פוליאסטר ממוחזר או חליפה מחויטת חדשנית, העשויה מסיבים העשויים מחומרי פסולת.

הקולקציה עוצבה באמצעות כלי עיצוב הנקרא Circulator המאפשר לצוות העיצוב של H&M לשקול את כל שלבי תהליך יצירת הבגד, החל ממשך החיים הצפוי ועד לחומרים ואסטרטגיות עיצוב. ה-Circulator מפותח על ידי קבוצת H&M במטרה לתמוך בחברה ובמאמציה להפוך למעגלית יותר ולהגיע ליעד - להיות חברה חיובית לאקלים עד 2040. המטרה היא שכל מוצרי H&M יעוצבו באמצעות כלי זה עד 2025.

הקולקציה תושק בחנויות הדגל בעולם וחנות הדגל בקניון TLV, החל מה-9 בדצמבר.

seperator

מטפחים את העור

Luminesce. יח"צ,
Luminesce/יח"צ

מותג JEUNESSE GLOBAL מציע מוצרים מסדרתLuminesce שיעזרו לכם לעבור את החורף ולשמור על העור. בין המוצרים: תחליב התחדשות לגוף המיוצר על-פי נוסחה ייחודית פרי פיתוחו של הדרמטולוג ד"ר נתן ניומן. התחליב מסייע בשמירה על עור בריא, גמיש וקורן, ומגן עליו מהזדקנות מוקדמת. התחליב מזין, משקם ומרכך את כל סוגי העור, יעיל מיוחד באזורים הגסים והיבשים, אינו סותם את הנקבוביות. התחליב מספק פוספוליפידים עוצמתיים ומרווה את העור הצמא באמצעות אצירת הלחות ותמיכה בהתחדשות התאים ומספק הגנה נוגדת חמצון ארוכת טווח ומסייע בהזדקנות העור.

בנוסף מוצע קרם לחות המרווה את העור באמצעות תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו. התכשיר אינו שומני, נספג במהירות, מתבסס על טכנולוגיה מתקדמת, מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, היפואלרגני, מומלץ על-ידי דרמטולוגים בעולם.

קומפלקס הלחות ליום מבוסס על תמציות אצה אדומה וירוקה, תמציות תפוח, עדשים ואבטיח הלוכדות את הלחות, מונעות אובדן מים, ומשפרות את רמת הלחות בכ-85% תוך שבועיים. שימוש בתמציות הוכח כמפחית את מראה הקמטים העדינים.

שני המוצרים מכילים תרכובת ייחודית בשם APT200 המכילה למעלה מ-200 רכיבים פעילים המזינים את תאי העור ומסייעים להם לשמור על חיוניות ורמת תפקוד לאורך זמן.

seperator

שפתיים יישקו

קרליין. יח"צ,
קרליין/יח"צ

מותג קרליין מרחיב את סדרת שפתוני ה-COLOR הפופולאריים עם שפתון גלוס מבריק ב-6 גוונים המעניקים ברק זוהר לשפתיים. השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש עם ספוגית מריחה, והוא במרקם קטיפתי הנמרח בקלות ומתקבע במהירות.

Color Gloss - סדרת שפתונים במרקם גלוס מבריק במיוחד, מועשר ברכיבי טיפוח ובגוונים טרנדיים למראה שפתיים מלאות ומושלמות. הפורמולה החדשנית משלבת פיגמנטים טהורים וחזקים עם פניני קריסטל השומרים על גוון עשיר ומעניקים ברק מושלם, חומצה היאלורונית ומרכיבי טיפוח ממקור טבעי המעשירים את השפתיים בלחות, שומרים על מוצקות וגמישות ומעניקים תחושת רכות ונינוחות ללא תחושת דביקות, נזילה או יובש. המוצר אינו מכיל פארבנים ולא נוסה על בעלי חיים.

בסדרת Color -Lip & Cheek Tint שני גוונים המשיבים את הנעורים, וורדרדות קורנת, או מראה שזוף וקורן. הפורמולה עשירה בפיגמנטים טהורים של אדום או חום מוזהב, שמנים ממקור טבעי ומרכיבי לחות.

Lip & Cheek Tint נמרח בקלות על השפתיים ומותיר גוון קורן וטבעי המשתלב עם כל גוני העור, מגע קסם המאיר את הפנים ויוצר מראה משיי רענן ומלא חיוניות.

מוצר נוסף הוא Instant Lip Plumper - גלוס שקוף להענקת מראה שפתיים מלאות ועבות יותר במריחה קלה ומהירה. הגלוס השקוף מגיע עם אפליקטור רחב המעניק מריחה נוחה ומהירה, הנוסחה מועשרת בחומצה היאלורונית הממלאת את אזור השפתיים בלחות, מחליקה קמטוטים ובשימוש לאורך זמן מסייעת להשבת הנפח הטבעי מהשכבות הפנימיות כלפי מעלה וגם חומרי לחות, אלוורה ושמנים ממקור טבעי, המחזקים את אפקט הנפח המיידי, מחליקים ומרככים את מרקם העור העדין ומונעים יובש. הגלוס אינו יוצר תחושה שומנית או דביקה, נספג בקלות, מתאים למריחה גם מעל שפתון צבע.

seperator

פרובאנס בישראל

מייזון קייזר. אפיק גבאי,
מייזון קייזר/אפיק גבאי

מותג מייזון קייזר שמזוהה יותר מכל עם פחמימות משובחות, עשה עלייה מוצלחת לישראל לפני כשנה ופתח מאז 3 בתי קפה וביסטרו קייזר שמתחדש לכבוד החורף עם תפריט בהשראת פרובנס שבנו השפים אוהד לוי, מוריס אביטן ואריק קייזר - המייסד האגדי של המותג. במשך שני ערבים הביסטרו התל אביבי הפך לביסטרו צרפתי בניחוח פרובנס עם תפריט חדש שכולל לחמים ייחודים וחדשים של המותג.

הבחירה בפרובנס כעולם השראה מרכזי לתפריט הייתה טבעית, ונולדה אצל קייזר שגדל בחבל ארץ זה, ובו החל לטפח את תשוקתו הקולינרית שהתפתחה בזכות הדמיון הרב בין המטבח הפרובאנסלי לישראלי - מטבחים משפחתיים ומנחמים, ים תיכונים, נדיבים ומבוססים על תוצרי האדמה והשמש, השומרים על פשטות ומתמקדים בשימור טעמים ובמרקמי חומרי גלם עונתיים.

חבל פרובנס מושפע בטעמיו גם מהקרבה הגאוגרפית לאיטליה וצפון ספרד-שני מטבחים אהובים בישראל. המטבח הפרובנסאלי הוא לא רק מה שיש בצלחת, זו חוויה רב חושית של צבעי הירקות בדוכנים והריח הארומטי של עשבי התיבול היבשים, שמתמזגים עם ריח הזיתים המלוחים, מטבח בריא שדומה למטבח הים תיכוני, שניהם נותנים מקום כבוד לירקות עונתיים, דגים ותבלינים.

אביטן העירוני נשלח בקיץ שעבר לפרובנס, שם עבר השתלמות. על-מנת להעמיק את המחקר, גויסה צלע שלישית, השף אוהד לוי המוערך שלקח על עצמו חלק במלאכת פירוק התפריט והרכבתו מחדש של המטבח הצרפתי-דרומי. ביחד עם קייזר, האיש והמותג, הרכיבו השלושה תפריט שהוא דיאלוג מושלם בין דרום צרפת לתל אביב, וביניהם מחברת שפת הנדיבות, והחיבור לתוצרת חקלאית מקומית וטרייה עם קולקציית לחמים של קייזר.

קייזר הוא האופה הראשון שהחזיר את לחמי המחמצת המסורתיים לעולם הקולינריה בשנות ה-90' וחובק מעל 300 מאפיות ב-35 מדינות, כשבכל לוקיישן האפייה היא ארטיזנלית - כל מוצרי הלחם, המאפים והפטיסרי נאפים במקום על-ידי שפים אופים, החמאה והקמחים, מיובאים מצרפת.

טיפול שורש

שדה ירוק. הילה קורן,
שדה ירוק/הילה קורן

מותג משק "שדה ירוק" משק אורגני מבית יהושע, משווק מעתה גם ירקות שורש המכילים שלל ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקודי הגוף. מדובר בירקות שורש הגדלים בישראל ומעניקים הזנה בריאה עם ערכים תזונתיים גבוהים המעניקים תחושת שובע.

בין ירקות השורש של המותג: בטטה, בצל אדום/לבן, בצל ירוק, שאלוט, ג'ינג'ר (זנגביל), לוף/כרישה, גזר, לפת, סלק, סלרי ראש, שורש פטרוזיליה, צנון, צנונית, קולורבי, שום, שומר, תפוח אדמה ועוד. ירקות שורש סופגים מהאדמה מינרלים חשובים, עשירים בסיבים עם ריכוזים גבוהים של ויטמינים. שורש הירק סופח את הוויטמינים והמינרלים שמתחת לקרקע, הוא מאופיין בטעם מרוכז ואדמתי ובמרקם דחוס ועשיר.

הירקות החדשים הופכים להיות חלק משמעותי מתפריט ותזונת החורף שלנו. את כל ירקות השורש של מותג משק שדה ירוק בבית יהושע, ניתן להשיג באתר החברה ובחנויות הרשת (בית יהושע, תל אביב, גבעתיים).

seperator

רפואת העתיד

רפואת העתיד. יח"צ,
רפואת העתיד/יח"צ

בימים אלו יוצא לאור ספרו הראשון של פרופ' אריאל רבל: "רפואת העתיד: מה היה היפוקרטס מצווה עלינו לדעת", המציג את המהפכה הטראנס-היומניסטית או לידתו של האדם החדש, מעין אדם משודרג הודות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום הרפואה והביולוגיה. המחבר נשען על ניסיונו העשיר כרופא כדי להציג דוגמאות מוחשיות במגוון תחומי רפואה בהם נעשו פריצות דרך טכנולוגיות מדעיות שנועדו להציל חיים, לשפר את איכותם ולהאריכם על הדילמות המוסריות המתלוות אליהן.

הספר מבטא תפיסה טראנס-היומניסטית הדוניסטית של המרדף אחר האושר ומעורר עניין בקרב אנשי רפואה, משפט וטכנולוגיה שכבר נחשפו אליו. רבל, פרופסור לרפואה, מומחה בגינקולוגיה ומיילדות ועוסק שנים בהפריה חוץ-גופית ובניתוחים זעיר פולשניים.

ספרו החדש משלב בין דרכו המקצועית המרתקת לדוגמאות מעולם הרפואה והטכנולוגיה של היום וזו שבעתיד. הספר מיועד לכל מי שמגלה סקרנות, חמלה ורצון להפוך את העולם למקום טוב יותר. בספר מבקש רבל, להסביר ולהדגים כיצד הגיע לאמונה שהשימוש בהתקדמות המדע והטכנולוגיה הוא המפתח לַדלת שמעבר לה
.

seperator

גלאם לגלאמז

GLAMZ. יח"צ,
GLAMZ/יח"צ

מותג GLAMZ, שחרט על דגלו להיות הבית של אנשי הביוטי המובילים בישראל, פותח לראשונה שערים לעסקים בתחום הביוטי שמגיעים עד הבית ולעסקים חדשים בתחום. המותג שהקפיד עד היום להכניס לאתר רק עסקים בעלי מקום משלהם אשר עמדו ברף הקריטריונים שהחברה הגדירה, בוחר כעת להתרחב ולאפשר לכמה שיותר לקוחות למצוא את אנשי הביוטי שלהם בכל רחבי הארץ ולפתוח שערים לקהלים חדשים.

למותג GLAMZ אתר חדשני וייחודי המשלב בעלי מקצוע מתחומי היופי, במטרה להעלות את סטנדרט האיכות בתחום בישראל, תוך הענקת חווית שימוש אחרת, בטוחה, איכותית ושקופה. האתר מציע למעלה מ-1,300 אנשי מקצוע בתחומים שונים, ולמעלה מ-16 אלף חוות דעת אותנטיות של גולשות האתר. למותג קו מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים לשיער, לפנים ולגוף שפותחו עם אנשי מקצוע, המוצרים מיוצרים בישראל ובעלי תו ויגן פרנדלי.

seperator

סיבה למסיבה

מסיבלנד. מיכה בריקמן,
מסיבלנד/מיכה בריקמן

רשת מסיבלנד, המתמחה ביבוא ושיווק אביזרים וגימיקים למסיבות ואירועים, מתרחבת ופותחת חנות שלישית בחיפה. לרשת סניף בנתניה, סניף בעפולה ואתר און-ליין המספק משלוחים לכל הארץ.

במסיבלנד יש 9 קטגוריות מובילות לאירועים ולמסיבות כמו: מסיבת רווקות, יום הולדת, חתונה, ערב השנה האזרחית החדשה, כשבכל קטגוריה ניתן למצוא שלל מוצרים ואביזרים כמו: בלונים, מארזים למתנות, חולצות מודפסות, אביזרים לצילומים, פיניאטות, מפות שולחן, ואינספור מוצרים ורעיונות.

פתיחת סניף שלישי של הרשת בחיפה חל בהלימה ישירה עם הרצון להתרחב ולפתוח סניפים במיקומים נוספים ברחבי הארץ. הרשת מציעה מעל 6,000 מוצרים ביניהם מוצרים לקריסמס (עצים, קישוטים לעץ, אביזרים לקישוט שולחן חג ), מוצרים לשנה החדשה 2022 - כמו מארזים מיוחדים של אביזרים וגימיקים .שוק האביזרים לחגיגות סוף השנה החדשה מוערך ב כ-30 מיליון שקלים.

seperator

שוקו שקוף

שוקו על קרם קוקוס. רוצים את הטבע,
שוקו על קרם קוקוס/רוצים את הטבע

מותג "שקוף שזה טבעי", משיקים "שוקו על קרם קוקוס", שוקו עשיר וטעים מקקאו וקרם קוקוס. המשקה משווק על-ידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע. השוקו מזין, מתאים לילדים, צמחונים, טבעונים, שומרי כשרות ולמי שנמנע ממוצרי חלב. השוקו עשוי מקקאו משובח ומקוקוס טרי (94%) ומכיל רק 3.5% סוכר. ללא גלוטן, צבעי מאכל, כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

seperator

הפולניה הגבוהה

BELVEDERE. יח"צ חו"ל,
BELVEDERE/יח"צ חו"ל

אחרי שכבש את ליבם של חובבי הז'אנר בכל העולם, מותג הוודקה BELVEDERE משיק בישראל את הסדרה הגבוהה ועתירת הפרסים Single Estate Rye (שיפון מחלקת אדמה אחת). הסדרה שמה זרקור על חומר הגלם הייחודי ממנו עשויה הוודקה - שיפון מזן יהלום דנקוסקי ול'טרואר' ממנו הוא מגיע.

המותג קרוי על שם הארמון הנשיאותי הממוקם בוורשה ופירוש השם הוא "דבר שנפלא להתבונן בו". חובבי המותג ייהנו מסדרת ה- - Single Estate Rye SER- הכוללת שני סגנונות שונים המבטאים את ה'טרואר' בו גדל השיפון, חומר הגלם המשמש לייצור וודקות אלו.

טרואר, מונח המוכר מעולם היין, מתאר את תנאי הסביבה, האקלים, חומר הגלם, האדמה ולמעשה כל מה שאינו קשור לתהליך הייצור עצמו. בתהליך ייצור שתי הוודקות, משתמשים באותו זן שיפון - יהלום דנקוסקי, אותם שמרים ודרך ייצור, אך כל אחד מהם מבטא את המאפיינים הייחודיים ופרופיל הטעם לחלקה בה גדל השיפון.

BELVEDERE. רונית מטיאס,
BELVEDERE/רונית מטיאס

הבקבוקים בסדרת SER: LAKE BARTĘŻEK - וודקה קלילה שאינה מסוננת ומיוצרת משיפון מזן יהלום דנקוסקי הגדל בחווה על אגם ברטז'ק באזור הצפון מזרחי של פולין. הטרואר של אגם ברטז'ק מעניק לוודקה טעמים מרעננים ומעודנים של תבלינים מתוקים ותפרחת נענע עם ארומות של שיפון שזה עתה נקצר, ארומות ירוקות עם נגיעות שקדים וסיומת קריספית ומרעננת.

SMOGÓRY FOREST- היא וודקה המיוצרת משיפון מזן יהלום דנקוסקי ביער סמוגורי במערב פולין. הטרואר הייחודי של יער סמוגורי מביא עמו טעמים נועזים, מעט מלוחים, עם ארומות של מלח ים, פלפל שחור וקרמל וסיומת ארוכה. וודקה עשירה ונועזת.

וודקה בלוודר הינה וודקה סופר פרמיום פולנית העשויה מ-100% שיפון פולני איכותי, מה שמעניק לה את אופייה הייחודי והבולט. תהליך היצור המוקפד והמהודק, הופכים אותה לאלגנטית מורכבת ומלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully