וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 13:51

משנה חדש למנכ"ל דנשר, מנהל פעילות חדש למטריקס, משנה למנכ"ל בצ'יינה מוטורס ועוד. תזוזות רבות גם השבוע במשק הישראלי

ליאב פלד מונה למשנה למנכ"ל דנשר, חברת השיווק, הייצור, הייבוא, המסחר וההפצה הבולטות בישראל, מבין מותגיה הבולטים; אדג', סוללות אנרייג'יזר, סופט טאץ', טוסו, פופ סטאר, Fresh ones ועוד.

פלד (42) בוגר תואר שני במנהל עסקים MBA עם התמחות בשיווק ופרסום ובעל ניסיון נרחב בניהול והובלה של מערכי סחר, שיווק, פיתוח עסקי ומכירות בערוצים ופורמטים מגוונים. בעברו עבד בחברת דיפלומט בתפקידי ניהול שונים, בלוריאל ישראל בתור סמנכ"ל הסחר של חטיבת מוצרי הצריכה ובשנתיים האחרונות היה מנהל מכירות וסחר ארצי בחברת מרס ריגלי.

במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל דנשר מרוכזות תחתיו כלל פעילויות החטיבות השונות של הארגון: מותגים בינלאומיים, מותגים בבעלות החברה, שוק מקצועי של מספרות, שרשרת אספקה וכו' בצורה שתאפשר לפלד להוביל מהלכים אסטרטגיים בחברה.

ליאב פלד. סיון פרג',
ליאב פלד/סיון פרג'

תאגיד NTT העולמי, הודיע על מינויה של כנרת מילר לדירקטורית ומנהלת פיתוח עסקי של מעבדת החדשנות בישראל, NTT Innovation Laboratory Israel.

לכנרת מילר ניסיון בתפקידים בכירים בשיווק ופיתוח עסקי גלובלי במספר סטארטאפים וחברות בינלאומיות בארה"ב ובארץ, ובהובלה של אסטרטגיות וחדשנות בתחומי הפארמה, IoT, ומדיה דיגיטלית.

כדירקטורית ומנהלת פיתוח העסקי של מעבדת החדשנות של NTT ישראל, כנרת מובילה יוזמות לפיתוח עסקי, אסטרטגיה שיווקית וחדשנות לטרנספורמציה דיגיטלית בתחום הבריאות. כנרת מקדמת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים, אשר יתמכו בשרותי NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם בהתמודדות עם האתגרים העכשוויים ולהמשיך להוביל את החדשנות העולמית.

כנרת מולר. מיכל לוי,
כנרת מילר/מיכל לוי

מארק יזגילוב (42) מונה למנהל הפעילות של Matrix Networks, זרוע פעילות התקשורת של מטריקס. זוהי חברת בוטיק אשר מספקת לארגונים מכלל המגזרים במשק הישראלי קשת רחבה של פתרונות בתחום תקשורת נתונים ותשתיות של יצרני ציוד התקשורת המובילים בעולם. במסגרת תפקידו יוביל יזגילוב את כלל הפעילות של החברה ויהיה אמון על בניית האסטרטגיה שלה כדי למצב אותה כשחקן מוביל בתחום התקשורת.

Matrix Networks פועלת בתוך חטיבת אינטגרציה ותשתיות והיא למעשה שמה החדש של חברת 2Bnet, שנרכשה בעבר על ידי מטריקס. כחלק מתהליך המיתוג מחדש של הפעילות, בחברה צפויים לגייס עשרות עובדים שיחזקו את כוח האדם הקיים. הייחודיות של Matrix Network מתבססת ראשית על כוח הנדסה מקצועי והבנה עמוקה במתן שירות, שותפות ומערכת יחסים הדוקה עם יצרנים בינלאומיים וכן יכולת מקצועית לספק פתרונות מתקדמים מקצה לקצה.

יזגילוב נמצא בחברת מטריקס שנה וחצי בהן מילא את תפקיד מנהל יחידת DataZone, שעוסקת בהפצת פתרונות בתחום הדאטה - תפקיד אותו הוא ימשיך למלא גם כעת. עוד קודם לכן היה יזגילוב מנהל תחום מכירות בחברת טלדור תקשורת. ליזגילוב תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות בחטיבת אינטגרציה ותשתיות, מטריקס: "כחטיבת אינטגרציה חשוב לנו לתת ללקוחות מעטפת שלמה ומגוון רחב של התמחויות. מתוך החלטה אסטרטגית החלטנו למקד את כוחנו בתחום התקשורת שצובר תאוצה בחודשים האחרונים. אני בטוח ששדרוג הפעילות שלנו בתחום במסגרת Matrix Network יהווה עבורנו נקודת מפנה בשוק הישראלי וכן יאפשר לנו מיקוד גדול יותר אל מול הלקוחות. מכאן אני רוצה לאחל בהצלחה למארק, ואני סמוך ובטוח שיחד נצליח במשימה".

מארק יזגילוב. מטריקס,
מארק יזגילוב/מטריקס

קבוצת צ'יינה מוטורס, מהיבואניות המובילות בתחום התחבורה בישראל, מרחיבה את פעילותה ומודיעה על מינויו של אלי אורן לתפקיד משנה למנכ"ל. בתפקידו החדש אורן ירכז את כל הפעילות התפעולית והעסקית של החברה. אורן, בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במימון מאונ' אינסברוק באוסטריה, כיהן ב-15 שנה האחרונות כסמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל בחברת MAN, ובעברו שימש כמנכ"ל ג'ון דיר ישראל וכמנהל חטיבה במטרו מוטור.

אלי אורון. ליטל פרננדס,
אלי אורן/ליטל פרננדס

יונתן שקד מונה למנהל הפעילות במטריקסTop-Q המתמחה בפיתוח תוכנה לבדיקות אוטומטיות. במסגרת תפקידו, יהיה שקד אמון על הניהול הכללי של הפעילות העסקית והאופרטיבית של Top-Q, במטרה להוביל את Top-Q להישגים חדשים ולבסס את מקומה בתור הספק המוביל של פתרונות אוטומציה.

בעברו, שימש שקד כסמנכ"ל המכירות והשיווק בחברת AQUA Software, שלימים נרכשה על ידי קבוצת טופ ולאחר מכן נרכשה בידי מטריקס הפכה להיות מטריקס Top-Q. כמו כן, שימש שקד כמנהל היחידה העסקית של תחום ה-DevOps בחברת Tikal Knowledge. בשנים האחרונות שימש שקד כיועץ עסקי ועבד עם חברות מומחים וסטרטאפים בעולם התוכנה. שקד מביא מעל 20 שנות ניסיון בעולמות ההייטק וה-IT.

"אני משוכנע שיונתן הוא האדם הנכון במקום הנכון בזמן הנכון, ושביחד עם המנהל הטכנולוגי איתי אגמון ועם כולנו יוביל את Top-Q לשיאים חדשים", מסר זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס וחטיבת מטריקסR&D Services & Offshore.

יונתן שקד. יחצ,
יונתן שקד/יחצ

דקלה עדי-פרץ נבחרה למתכננת מחוז צפון במינהל התכנון. הבחירה נעשתה במסגרת מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. עדי-פרץ תחליף את אדר' יהונתן כהן-ליטאנט שסיים כהונה מלאה של חמש שנים כמתכנן המחוז.

עדי-פרץ (49), שימשה בתפקידה האחרון כסגנית מתכנן המחוז לפרויקטים לאומיים ומרחביים בלשכת התכנון
מחוז צפון. במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית בין היתר על תחום התשתיות במחוז, בהן תשתיות אנרגיה מתחדשת, תוכניות לקווי הגז ולתחנות גז, הרשאות ותוכניות חשמל, תוכניות לתחבורה (דרכים, רכבות, שדה תעופה). בנוסף, הובילה תוכניות כוללניות ליישובי המגזר הערבי והחברה הדרוזית, והייתה אחראית על תחום ההתחדשות העירונית ועל גיבוש מתודולוגיה לאיתור מתחמים להתחדשות עירונית במחוז.

בעלת תואר MA בתכנון עיר ואזור בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים, טכניון, חיפה, ו-BA בגיאוגרפיה ולימודים כללים באוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית עדי-פרץ בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה של מינהל התכנון, ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, ובדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן.

מחוז צפון מתאפיין במגוון וייצוג של כל האוכלוסיות, התרבויות וסוגי היישובים בישראל. במחוז ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות, כפרים וקיבוצים. האתגר התכנוני המרכזי הוא תכנון ופיתוח עבור שלל האוכלוסיות וסוגי היישובים על פי צורכיהם, תוך כדי השתלבות ושמירה על תצורות הנוף הטבעי וערכי הטבע בכל רחבי המחוז. במחוז צפון 421 יישובים ומתגוררים בו כ-1,400,000 תושבים.

דקלה עדי פרץ. יחצ,
דקלה עדי פרץ/יחצ

CYE, מובילה עולמית בפתרונות אבטחה לארגונים, הודיעה היום על מינויה של מיקה דניאל לסמנכ"לית קשרי לקוחות (VP Customer Success). במסגרת תפקידה תוביל את צוותי ניהול הלקוחות האחראים על חיזוק הקשרים העסקיים עם הלקוחות, פיתוח עתידי של מוצרים ושירותים מותאמי לקוח, הנעת אימוץ מוצרים והעצמת צוותים בהשגת יעדיהם. כל זאת במטרה לתמוך בלקוחות החברה ולהמשיך לשפר את רמות ההגנה שלהם מפני איומי סייבר.

צוות ניהול הלקוחות של CYE מהווה מנוע צמיחה משמעותי לפתרונות ה- SAAS של החברה. הצוות מסייע בהערכה וניתוח צרכים קיימים של לקוחות על מנת לזהות דרכים למתן ערך מוסף, לצד שמירה על רמה גבוהה של חווית השירות ושביעות רצון הלקוח.

למיקה דניאל ניסיון של מעל 15 שנים בתפקידי ניהול במיקוד לקוחות הן בצדדים הטכניים והן במישור העסקי. קודם להצטרפותה ל- CYE, שימשה דניאל מעל ל-8 שנים כמנהלת בכירה בארנסט אנד יאנג, אחת מחברות הייעוץ המובילות בעולם. במסגרת תפקידה כמנהלת חטיבת הלקוחות בתחום הסייבר הובילה מהלכים אסטרטגיים של שותפויות, יישום תוכניות אבטחת מידע והגדילה את נפח הפעילות העסקית בצורה משמעותית.

למיקה דניאל יש תואר שני (MA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון (BA) במנהל עסקים עם תעודת הצטיינות.

"השילוב בין חשיבותו של תחום הסייבר, בייחוד בעידן הקורונה, לבין היצירתיות והנסיון של יוצאי יחידות מודיעין שונות בישראל מוביל להרבה הזדמנויות מעניינות שיש לשוק הישראלי להציע היום ללקוחות. בחיפוש שלי אחרי האתגר הבא, CYE היתה החברה הראשונה שאליה פניתי. המוצר שמציג ללקוחות בצורה פשוטה וגרפית את החיבור והמשמעות העסקית והכלכלית של החולשות שנמצאו, והמסלול בו תוקף יבחר לנצל אותן, הוא כלי משמעותי עבור מקבלי החלטות בארגון על מנת לדעת לתעדף ולהתמקד בעיקר", אמרה מיקה דניאל, סמנכ"לית קשרי לקוחות ב- CYE.

"אנו מברכים על הצטרפותה של מיקה לצוות הניהול הבכיר של החברה", אמר ראובן (רובי) ארונשווילי, מייסד ומנכ"ל CYE. "אין לי ספק שניסיונה העשיר של מיקה והמחויבות שלה ללקוחות יסייעו לה בתפקידה ויובילו את CYE להעניק חווית שירות מובילה ללקוחותיה ולהמשך התמיכה בהצלחתם".

מיקה דניאל. יחצ,
מיקה דניאל/יחצ

חברת עזריאלי.קום מכריזה על מינויה של יעל פירסט לסמנכ"לית השיווק והשירות של החברה.
בתפקיד חדש, שהוא חלק ממגמה עולמית בחברות ההייטק והאיקומרס המובילות, תשלב ותפתח את כל תחומי הלקוחות (CCO-Chief Customer Officer). כחלק מתפקידה כסמנכ"ל שיווק ושירות, תהיה יעל אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית, מוקדי שירות הלקוחות, מכלול הנכסים הדיגיטליים, ניהול הלקוחות והדאטה השיווקי ועוד

פירסט (39), נשואה ואמא לשתי בנות, שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת השיווק של שופרסל Online ולפני כמנהלת הדיגיטל בחברת הביטוח AIG, וכעת כאמור מצטרפת לקבוצת עזריאלי: "גאה ונרגשת להצטרף למשפחת עזריאלי.קום ומצפה להזדמנות לעשות דברים גדולים ומשמעותיים בעולם האיקומרס. מודה לקבוצת עזריאלי על ההזדמנות והאמון שנתנה בי".

דניאל קורן, מנכ"ל עזריאלי.קום: "מברך על מינויה של יעל פירסט לסמנכ"לית השיווק והשירות של עזריאלי.קום. שילוב התחומים הנוגעים בלקוח במקום אחד, נוצר מתוך ההבנה כי נקודות המגע השיווקיות, המכירותיות והשירותיות נתפסות בעידן הדיגיטלי כמערכת יחסים שלמה ובלתי נפרדת עם הלקוח. אנחנו שמחים מאד על הצטרפותה של מנהלת בכירה כיעל לצוות כחלק מהשאיפה שלנו להפוך לייצר מצויינות באיקומרס ובדיגיטל בעזריאלי.קום. אני מאחל ליעל הצלחה רבה!".

יעל פירסט. עמיר צוק,
יעל פירסט/עמיר צוק

שרון רש מונתה למנהלת משאבי האנוש החדשה של חברת סונובה ישראל, בעלת רשת "שטיינר מכשירי שמיעה", המשווקת מבחר מותגי מכשירי שמיעה דיגיטליים מתקדמים של חברת סונובה השוויצרית בישראל.

רש הגיעה לסונובה לאחר עשר שנות עבודה בתפקידים בתחום משאבי האנוש של חברת "רפאל מערכות לחימה מתקדמות.". בתפקידה האחרון ברפאל עבדה רש כמנהלת משאבי אנוש בחטיבת המו"פ. טרם הצטרפותה לרפאל מילאה רש מספר תפקידים בתחום השיווק בחברות מזון ובתחום הרפואי. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני בפיתוח ויעוץ ארגוני

שרון רש. יחצ,
שרון רש/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully