וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאמר כרדוש מונה למנכ"ל חברת בסט בנייה מקבוצת BST

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 12:45

כרדוש משמש כיום כסמנכ"ל הנדסה בחברת בסט בנייה ובתפקידיו הקודמים שימש כמהנדס הראשי של החברה, וקודם לכן כמנהל פרויקטים בכיר

סאמר כרדוש מונה למנכ"ל חברת בסט בנייה מקבוצת BST החל מ-1 בדצמבר - כך הודיע היום מנכ"ל קבוצת BST אליאס טנוס. בתפקידיו הקודמים שימש כרדוש כסמנכ"ל הנדסה מהנדס הראשי של החברה, וקודם לכן כמנהל פרויקטים בכיר.

כרדוש החל לעבוד כמהנדס בקבוצת BST לפני כ-27 שנה בשנת 1994 ובמהלך שנותיו בחברה היה אחראי על ניהול פרויקטי נדל"ן גדולים ומורכבים .קרדוש הוא בוגר לימודי הנדסה אזרחית בטכניון, נשוי ואב ל-3 ילדים.

סאמר כרדוש. ניר סלקמן,
סאמר כרדוש/ניר סלקמן

מנכ"ל קבוצת BST אליאס טנוס אמר עם המינוי כי "אני סמוך ובטוח שהניסיון והידע שצבר סאמר בשנותיו בקבוצת BST יסייעו לקדם את המטרות של החברה והקבוצה כולה. אנו בבסט מאמינים בעובדים שצומחים וגדלים איתנו וכך היה עם סאמר - הוא החל כמהנדס מן השורה והתקדם בכל שלבי סולם הדרגות עד לניהול החברה, אני מאחל לו בהצלחה בתפקידו".

בסט בנייה היא אחת מארבע חברות בנות של קבוצת BST והיא זרוע הביצוע של הקבוצה האחראית על ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן. החברות האחיות שלה הן בסט ייזום - האחראית על איתור מיזמים בתחום הנדל"ן, ויזום פרויקטים למגורים, מסחר, משרדים ומלונאות; בילדאפ - המתמחה בפרויקטים מורכבים ועבודות גמר; ב.ס.ט אינטרנשיונל - ניהול פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן בזירה הבינלאומית. בראש כל הקבוצה ימשיך לעמוד אליאס טנוס כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully