וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנרגיה הסולארית משתלטת על הקיבוצים והמושבים

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 14:25

ניר פלג, מנכ"ל חברת אנרפוינט מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בכנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתיים: "בקיבוצים ובמושבים, בלמעלה מ-50% בשטחי החקלאות התעשייה והמסחר מותקנות מערכות לאנרגיה סולארית"

בכנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתים, שהתקיים לאחרונה בקיבוץ צובה בנושא חידושים ועדכונים בענף האנרגיה סולארית, ציין ניר פלג, מנכ"ל חברת אנרפוינט, מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גגות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי: "בקיבוצים ובמושבים בלמעלה מ-50% שטחי החקלאות התעשייה והמסחר מותקנות מערכות לאנרגיה סולארית".

פלג הוסיף כי התחום תופס תאוצה: "זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס, יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. מערכת סולארית זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הגג. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך.יש כאן נכס מניב למשך 25 שנים, קל היום לקבל מימון לטובת מערכת סולארית".

ניר פלג. יחצ,
ניר פלג בכנס/יחצ

לאור העובדה שבשנה האחרונה חברת אנרפוינט הגדילה את פעילותה בכ- 40%, החברה משיקה בימים אלו מרלו"ג חדש באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל. המרלו"ג החדש יכלול גם את משרדי הנהלת החברה, מחלקת השיווק, מחלקת תכנון והנדסה, מחלקות התפעול ושירות הלקוחות. "הקמת המרלו"ג החדש המרכז את פעילות החברה ומשדרג את תהליכי שרשרת האספקה נותן מענה תפעולי ואיכותי לצמיחה המתמשכת של החברה", אמר פלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully