וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכנתיל הוכתר כבנק הידיד ביותר לעסקים קטנים

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 17:01

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון, עם ציון של 93, במדד "ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים" למחצית הראשונה של 2021. הסקר נערך ע"י הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון, עם ציון של 93, במדד "ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים" למחצית הראשונה של 2021. הסקר נערך ע"י הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה ונועד לעודד את המודעות והתחרותיות בתחום האשראי. נתוני אשראי לקוחים מדוחות הבנקים ומגזר העסקים הקטנים כולל עסקים עם מחזור של עד 50 מיליון שקל בשנה.

שוקי בורשטיין. מורג ביטן,
שוקי בורשטיין/מורג ביטן

בנק מרכנתיל שיפר את הציון שקיבל בשנה הקודמת מציון 91 לציון 93 ובכך עלה למקום הראשון. מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינונים מסתמך על הנתונים הפיננסים המפורסמים על ידי הבנקים, על סקר שביעות רצון של העסקים, ועל סקר משוב שעורכת הסוכנות בקרב יועצים פיננסיים אשר מסייעים לעסקים קטנים ובינונים לקבל שירותים שונים מהבנקים.

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, מציין: "בנק מרכנתיל רואה בעסקים הקטנים והבינוניים קהל יעד מרכזי בפעילותו. מרכנתיל מעניק ליווי אישי ומקצועי ללקוחות העסקיים בפריסה ארצית ומקפיד להעמיד לרשותם את מיטב האמצעים לקידום עסקיהם. הבנק היה מחלוצי הפעילות בקרנות לעסקים הקטנים בארץ ובתקופת משבר הקורונה סייע באמצעות הלוואות נוספות בהיקף של כ-2 מיליארד שקל".

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully