וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקות קורונה: אילקס מדיקל עם הזמנות של רבע מיליארד שקל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 17:21

הצד הרווחי של מגיפת הקורונה: אילקס מדיקל דיווחה לבורסה על הזמנה נוספת בסך 119 מיליון שקל ממשרד הבריאות, לאספקת בדיקות קורונה. בסך הכל, במשך קצת יותר משנה, הזמינו משרדי הביטחון והבריאות בדיקות מאילקס ביותר מרבע מיליון שקל

אנחנו שומעים לא מעט על קורונה כלכלית, על עסקים שנסגרו, על ענפים שספגו פגיעה ישירה, כמו למשל תיירות ותעופה ועוד. אלא שצרה של אחד היא לפעמים מקור פרנסה לאחר - והכוונה הפעם אינה לחברת טכנולוגיה שצצה במהלך השנתיים האחרונות על רקע הסגרים והצורך הגואה בפרתונות מסחר מרחוק.

חברת אילקס מדיקל מודיעה על הזמנה נוספת של משרד הבריאות לבדיקות קורונה - על סך של כ-119 מיליון שקל, שמצטרפת להזמנות קודמות ומשלימה היקף ההזמנות של החברה בסכום מצטבר של מעל לרבע מיליארד שקל.

תורים לבדיקות קורונה. אבשלום ששוני, מעריב, מעריב
בדיקות קורונה של פיקוד העורף ברחבי ישראל, קיץ 2021 יש גם מי שמרוויח/מעריב, אבשלום ששוני, מעריב

סיפור ההצלחה של אילקס, על רקע הקורונה, החל לפני מעט יותר משנה, ב- .10.9.2020, ערב הסגר השני, עת זכתה החברה במכרז של משרד הביטחון להקמת מעבדה לבדיקות קורונה. מאז קיבלה החברה הזמנות משני המשרדים שהפעילו את מוקדי הבדיקות - משרד הביטחון ומשרד הבריאות.

סך ההזמנות שקיבלה החברה ממשרד הביטחון וממשרד הבריאות במסגרת המכרז עומד על 252 מיליון שקל.

בחודש נובמבר השנה, או ליתר דיוק - כי החל מה-3 בנובמבר 2021, ממשיכה אילקס לספק שירותי מעבדת קורונה למשרד הבריאות מתוקף זכייתה במקום הראשון במסגרת פניה פרטנית ראשונה, במכרז שפרסם משרד הבריאות.

אילקס מדיקל בע"מ, נוסדה בשנת 1977 על ידי ד"ר משה בן שאול, שבשנת 1984 הפך אותה ל"קבוצת אילקס". מנכ"לית הקבוצה היא תמי גלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully