וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת BBB פורסת צי ממונע של פוד טראק'ס במתחמי 'דור אלון'

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 10:23

רשת ההמבורגרים BBB מפתחת זרועות שיווק והפצה חדשים למתיחת המותג. בימים אלה משיקה את BBB BY THE WAY - רשת פוד טראק'ס אשר יוצבו באופן קבוע במתחמי תחנות הדלק של 'דור אלון' ברחבי ישראל. הקבוצה משקיעה במהלך כ-30 מיליון שקל

הדמייה לפוד טראק של BBB. יחסי ציבור,
הדמייה לפוד טראק של BBB/יחסי ציבור

הרשת החדשה של פוד טראק'ס BBB, שתמנה עשרות נקודות בפריסה ארצית, תפעיל החל מהשבוע 2 נקודות ראשונות בכביש 6, בצומת דבירה בדרום ובמחלף קיבוץ מגל בצפון.

על פי התכניות של הקבוצה, ברבעון הקרוב ייפתחו עוד עשרות נקודות נוספות בכל רחבי הארץ אשר יופעלו, כמו כל מותגי הקבוצה, בשיטת הזכיינות, כשלזכייני הקבוצה תינתן זכות הראשונים להפעלתה, כיחידת רווח נוספת.

פוד טראק צילום אילן פנחס bbb ודור אלון. אילן פנחס,
פוד טראק צילום אילן פנחס bbb ודור אלון/אילן פנחס

צי משאיות הפוד טראק'ס של BBB יציע תפריט מהודק ובו מנות פופולאריות נבחרות של BBB, דוגמת המבורגרים, צ'יפס, המבורגר טבעוני, שתיה מגוונת וכיו"ב, במארזי טייק אווי אסתטיים.

בשלב מתקדם יותר, ישמשו הפוד טראק'ס גם כנקודות להוצאת משלוחים לישובים הסמוכים להם.

פודטראקים נוספים עושים דרכם ארצה בימים אלה. הקבוצה משקיעה במהלך זה כ-30 מיליון שקל, מדובר בצעד נוסף בהעמקת שיתוף הפעולה בין קבוצת BBB לבין דור אלון, אשר רכשה 50% מהקבוצה לפני מספר חודשים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אהובה תורג'מן מנכלית ומבעלי קבוצת bbb.. רמי זרנגר,
אהובה תורג'מן מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB/רמי זרנגר

אהובה תורג'מן מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB מסרה: "המהלך החדש הינו עוד נדבך באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו, הגורס כי מותג מצליח ופופולארי צריך לפגוש בקהל הלקוחות הקיים שלו, כמו גם קהלים חדשים, במקומות אחרים ומפתיעים, מחוץ למסעדה. אנחנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח המותג, ואני מעריכה שתוך כשנה נפעיל נקודות בכל מתחמי דור אלון, בכל מדינת ישראל".

קבוצת BBB מנהלת בשיטות הזכיינות את הרשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ומעדניות Meat DeliI, בכ- 100 מיקומים ברחבי הארץ.

רשת bbb לראשונה בדור אלון. גיל אבירם,
רשת BBB לראשונה בדור אלון/גיל אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully