וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספט אופנתי: מתחם ייחודי לפקטורי 54 עם חנויות מותג ובית קפה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 15:36

פקטורי 54 מתרחבת ומשיקה מתחם קניות ולייפסטייל קונספטואלי בקניון הזהב בראשל"צ. בנוסף ל-11 חנויות של פקטורי גברים נשים וילדים וחנויות דגל של מותגי על מובילים - ייפתח גם בית קפה FACTORY 54 CAFE. היקף ההשקעה במתחם הקונספט החדש נאמד כ-20 מיליון שקל

פקטורי 54 משיקה קונספט חדש במתחם קניות ולייפסטייל שיפתח בקניון הזהב בראשון לציון. המתחם משתרע על פני 2,000 מ"ר ויציע חווית קנייה בינלאומית הכוללת את מותגי-העל המובילים כמו בבירות האופנה הגדולות בעולם.

המתחם כולל 11 חנויות - פקטורי 54 נשים, גברים וילדים ולצדן חנויות דגל של MICHAEL KORS, LACOST, CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, PUMA, DIESEL, POLO RALPH LAUREN, BOSS ו-LEVI'S. בנוסף לאלו - לראשונה יפתח גם בית הקפה FACTORY 54 CAFE! היקף ההשקעה במהלך מוערך בכ-20 מיליון שקל.

קפה פקטורי 54 במתחם קייון הזהב. יחצ פקטורי 54,
קפה פקטורי 54 במתחם קייון הזהב/יחצ פקטורי 54

המתחם ממשיך את הוקנפסט של הקבוצה

מתחם החנויות של פקטורי 54 הושק רשמית בקומה העליונה של קניון הזהב. שדרת החנויות ממשיכה את הקונספט של קבוצת אירני, הפועל לפתיחת מתחמי קניות ולייפסטייל עם אופנה גבוהה ומותגי פרימיום בטווחי מחיר שונים ועבור מגוון קהלים.

המתחם בראשון לציון מהווה יעד חדש עבור שוחרי אופנה, כשמותגי האופנה המבוקשים והמדוברים כיום בעולם מוצגים בסביבה המעניקה חווית קנייה התואמת את שדרות האופנה בפריז, מילאנו, לונדון או ניו יורק.

חנות פקטורי 54 במתחם קייון הזהב צ. יח"צ פקטורי 54,
חנות פקטורי 54 במתחם קייון הזהב/יח"צ פקטורי 54

תואמת את חוויית הקנייה בחו"ל

הקולקציות מציעות פריטים אייקוניים וקלאסיים לצד פריטים טרנדיים המושקים במהדורה מוגבלת. בין המותגים: DOLCE GABBANA, BURBERRY, OFF WHITE, ISABEL MARANT, IRO, DSQUARED2, ZIMMERMANN ועוד.

הקמת המתחם בקניון הזהב נעשתה בשיתוף פעולה עם בעלי הקניון, משה גינדי וקבוצת מגדל, לאור הצלחת המתחם בקניון TLV ומתוך ערכים משותפים והבנה שהצרכנים מחפשים חוויית קנייה התואמת את חוויית הקנייה בחו"ל, עם היצע רחב, עיצוב עדכני ופעילויות מעשירות.

רוני אירני מבעלי פקטורי 54. סיימון אלמלם,
רוני אירני מבעלי פקטורי 54/סיימון אלמלם

בקפה של פקטורי יוגש גם יין

לראשונה פקטורי 54 משיקה את FACTORY 54 CAFE - קונספט חדשני שמציג מגוון משקאות על בסיס פולי קפה שנקנים בסחר הוגן ובסגנונות קלייה שונים, כמו קפה מאצ'ה ומשקאות קפה אקזוטיים מרחבי העולם. את המאפים של בית הקפה יצרו הקונדיטוריות של מאפיית הבוטיק AMITA. הקפה מגיש גם יין שנבחר בקפידה, משתנה בהתאם לעונות ומשתלב בחוויית האופנה.

בית הקפה מתכתב עם הרצון להעניק ללקוחות תמהיל חווייתי. רחבת הקפה תארח פעילויות חברתיות, הופעות, השקות מיוחדות ועוד.

לקוחות המתחם ייהנו כמובן גם משירותי סטיילינג אישי. חברי מועדון פקטורי 54 ייהנו מחוויית קנייה המותאמת אישית, ויזכו להטבות בלעדיות ולהנחה של 5% בכל רכישה, ועד 10% צבירת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully