וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש נפתח לרשת 'רונית רפאל מדע היופי' בעיר מודיעין

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 12:21

הסניף ה-12 החדש של רשת "רונית רפאל מדע היופי" נפתח בעיר מודיעין בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. סניף הבוטיק החדש משתרע על-פני 150 מ"ר וממוקם בפרויקט רביעיית פלטינום מודיעין. הרשת מפעילה כיום בישראל 12 סניפים בפריסה ארצית, לצד פעילות ענפה בשוק הבינלאומי

רשת "רונית רפאל - מדע היופי" ממשיכה להתרחב ומודיעה על השקת סניף חדש בו הושקעו כ- 2.5 מיליון שקל על הקמה, ציודים וצוותי מומחים.

בסניף החדש מוצע מכלול הטיפולים האסתטיים של הרשת, ובהם: טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, טיפולי בוטוקס ומילוי באמצעות חומצה היאלרונית, הדגשת תווי פנים, , הסרת שיער בלייזר ועוד.

רונית רפאל מדע היופי - סניף מספר 12 נפתח בעיר מודיעין. מאיר פרץ,
רונית רפאל מדע היופי - סניף מספר 12 נפתח בעיר מודיעין/מאיר פרץ

לאחרונה הוקמו שני סניפים נוספים לרשת:

הסניף הראשון שמשתרע על פני 185 מ"ר הוקם בעיר באר שבע, שם השקיעה הרשת כ-2.5 מיליון שקל בהקמה, כולל ציודים וצוותים של מומחים והסניף השני נפתח בקניון עיר ימים שבנתניה, שם גודל הסניף עומד על 200 מ"ר וגם בו ההשקעה נאמדת בכ- 2.5 מיליון שקל.

עם הסניף החדש שייפתח במודיעין, מגדילה רונית רפאל את פריסתה הארצית לכדי 12 סניפים שונים הממוקמים בין השאר בתל אביב, חיפה, ירושלים, כרמיאל, ראשון לציון, אשדוד, באר שבע ועוד.

מיכאל רבינוביץ, מנכ"ל רונית רפאל: "אנחנו ממשיכים במגמת הצמיחה עם החזרה לשגרה ומיתון השפעת משבר הקורונה. החלטנו להגדיל את פריסת הרשת ולפתוח סניף גם בעיר מרכזית כמו מודיעין ולתת מענה לכל הביקושים בכל חלקי הארץ".

רונית רפאל, תחייה מחדש את רשת סטודיו סי ותקים כ-10 סניפים במרכזים שכונתיים. רוני בר,
רונית רפאל, תחייה מחדש את רשת סטודיו סי ותקים כ-10 סניפים במרכזים שכונתיים/רוני בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully