וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר של ראש המוסד: אקזיט של 700 מיליון דולר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 15:02

XM Cyber, חברת הסייבר של ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ושותפיו - נעם ארז ובועז גורודיסקי באקזיט שובר שיאים: 700 מיליון דולר לאחר 5 שנות פעילות בלבד: נמכרת לתאגיד הגרמני Schwarz Group לאחר שגייסה עד כה 48 מיליון דולר בלבד

אקזיט כזה, כמו שעשתה החברה של בכירי המוסד לשעבר, לא רואים אפילו בסרטי ג'ימס בונד: חברת הסייבר XM Cyber של נעם ארז, בועז גורודיסקי, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ואיש העסקים הבינלואמי שאול שני מודיעה על רכישתה ע"י תאגיד הענק הגרמני Schwarz Group תמורת 700 מיליון דולר.

התאגיד הגרמני Schwarz Group הוא הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם. בשנים האחרונות התאגיד פועל ומתפתח מאוד גם בתחום הדיגיטל והענן. היום מכריזה Schwarz Group על רכישת רוב המניות ב-XM Cyber וזאת לאחר חמש שנים בלבד בה חברת הסייבר הישראלית פועלת, במהלכן גייסה 48 מיליון דולר בלבד.

בעקבות הרכישה, XM Cyber תפתח ותרחיב באופן משמעותי את הטכנולוגיה וסל הפתרונות שלה, בין השאר על מנת להגן על תשתית ה-IT ושירותי הענן מבית Schwarz Group.

הרכישה תאפשר עתיד דיגיטלי בטוח לעסקים ותשים את XM Cyber כאחת מהמובילות בעולם בתחום הגנת הסייבר בסביבות מחשוב היברידיות המשלבות טכנולוגיות ענן שונות ורשתות מקומיות On-Premise XM Cyber, תמשיך לפעול באופן עצמאי ממטה החברה בהרצליה ותציע את מגוון המוצרים שלה תחת אותו המותג וההנהלה הנוכחיים. על פי הודעת החברה, היא תמשיך לשמור על סטנדרט השירות הבלתי מתפשר, כהגדרתה, עבור לקוחותיה.

סייבר. ShutterStock
תקיפות סייבר. השודדים של המילניום השלישי/ShutterStock

השינויים הדיגיטליים הבלתי פוסקים חושפים ארגונים רבים לסיכונים הולכים וגוברים, לרבות תוכנות כופר, פריצות ענן היברידי ומתקפות על שרשראות אספקה - שלושת האיומים העיקריים שעלולים לגרום לנזק חמור לחברות. צוותי אבטחה נדרשים להתמודד עם הגנה על רשתות דינאמיות, מאוד מורכבות וארגוני פשיעת סייבר מתוחכמים.

המורכבות הזאת מייצרת אתגר אדיר לצוותי האבטחה והם מתקשים לזהות את הנושאים המחייבים פעולה מיידית לסגירת הפרצות שעלולות לסכן נכסים קריטיים.

XM Cyber מציעה גישה חדשנית למניעה פרואקטיבית של תקיפות סייבר תוך ניצול הגישה של התוקף. במסגרת גילוי נתיבי מתקפה קריטיים ברשתות מקומיות (On Premise)ורב-ענניות (Multi Cloud), היא מסייעת לארגונים לסגור פרצות אבטחה באופן יעיל ואפקטיבי עוד לפני שהן נחשפות לסכנה. הידע הנרחב והייחודי באבטחת סייבר של החברה והיכולת לתרגמו למוצר מוכח הווה מרכיב חיוני ברכישה אסטרטגית זו של התאגיד הגרמני .Schwarz Group.

תמיר פרדו, נעם ארז, בועז גורודיסקי. יורם רשף,
מימין: תמיר פרדו, נועם ארז ובועז גורודיסקי/יורם רשף

"תרבות של מצויינות הנדרשת להתמודדות עם איומי הסייבר"

נעם ארז, מנכ"ל ומייסד שותף של XM Cyber: "בתקופה זו בה רשתות המחשבים הופכות לגדולות ומורכבות יותר ועסקים מאמצים בקצב הולך וגדל עבודה מרחוק ושרותי ענן, משטח התקיפה גדל משמעותית. במציאות זו, גדלה היכולת של התוקף לנוע בתוך הרשתות ההיברידיות של הארגון ולייצר נגישות לנכסים הדיגיטליים הקריטיים, בין אם הם נמצאים בענן או ברשת המקומית.

אחת הבעיות המרכזיות הינה ריבוי מוצרי הגנה המטפלים ברובם בבעיות בצורה דיסציפלינרית, ללא היתוך מידע הדדי ומבלי לקחת בחשבון את זווית ראייתו של התוקף.XM Cyber פיתחה גישה ייחודית לעולם הגנת הרשתות והענן המבוססת על ראיית הרשת מנקודת מבטו של התוקף.

המערכת של XM Cyber משלבת בין דיסציפלינות שונות, ויודעת לאתר מגוון בעיות ובהן: קונפיגורציה שגוייה, התנהגות לקויה של משתמשי הרשת, סיסמאות שלא מנוהלות נכון וחולשות(CVEs) בתוכנות השונות. ע"י כך, XM Cyber מזהה את כלל נתיבי התקיפה העוברים מתחת לרדאר של מערכות ההגנה, עד הגעה לנכסים הקריטיים של הארגון ועוזרת לארגון לחסום צירי תקיפה אלה מבעוד מועד".

ארז הוסיף תודה למי שהביאו את החברה עד לאקזיט הפנטסטי: "ברצוני להודות לעובדים המסורים של החברה על שנים של מחויבות ומקצועיות, אשר מהווים חלק מרכזי ומשמעותי בהצלחת החברה, למשקיעים שהאמינו בנו לאורך הדרך ולהודות לאיש העסקים הבינלאומי שאול שני ול-Swarth Group, שהיה הראשון להאמין בחזון שלנו וביכולותינו, והשקיע את ההון ההתחלתי שאפשר לנו להקים את החברה הייחודית הזו".

בועז גורודיסקי CTO ומייסד שותף של XM Cyber: "בחברת XM Cyber פיתחנו טכנולוגיה פורצת דרך, ((Attack Path Modeling אשר באופן אוטומטי ורציף, מחשבת את כל נתיבי התקיפה שעלולים לסכן את הנכסים הדיגיטליים הקריטיים של הארגון. על בסיס הממצאים, המערכת מחשבת את התיקונים הקריטיים שימנעו מהתוקף נגישות לאותם הנכסים.

למעשה, קבוצת הפיתוח של XM Cyber יצרה מערכת ייחודית בתפיסתה להגנת סייבר, אשר לראשונה מאפשרת לארגון לראות כיצד מערך המחשוב של החברה נראה דרך העיניים של התוקף וע"י כך לתת מענה הגנתי פרואקטיבי. המענה של XM Cyber מאפשר לארגונים לפעול בעולם של משאבים מוגבלים ועדיין לתת פתרון מהיר וכירורגי לבעיות האבטחה החמורות ביותר".

תמיר פרדו נשיא חברת XM Cyber" :XM Cyber בנתה שילוב רב עוצמה של עומק מקצועי, מתודולוגיות, טכנולוגיות ותרבות של מצוינות - הדרושים להתמודדות עם המורכבות הגוברת של איומי הסייבר. בעידן הדאטה אנחנו צריכים סייבר חזק ונושם שיודע לעמוד באיומים הגדלים כל העת הן במהירות והן בתחכום".

כריסטיאן מולר, מנמ"ר Schwarz Group" :XM Cyber מביאה עמה הבנה טכנית וחדשנות עמוקה התואמת באופן מושלם את היצע המוצרים שלנו בתחום שירותי אבטחת סייבר מתקדמים".

רולף שומן, Chief Digital Officer ב- Schwarz Group: "איתור וסגירת פרצות אבטחה מנקודות המבט של התוקף היא גישה ייחודית לאופן שבו ארגונים יכולים להגן על הרשתות שלהם באופן יזום. הגישה של XM Cyber מתווספת ליסודות אבטחת ה-IT האיתנים שלנו במטרה להמשיך להגן על הלקוחות והשותפים שלנו, כמו גם על עצמנו כחברה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully