וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אובר ישראל לשעבר יוני גרייפמן מצטרף לאינטל קפיטל

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 14:10

גרייפמן מצטרף לאינטל קפיטל לאחר שכיהן כמנכ"ל הפעילות של אובר במרכז ומזרח אירופה: "אני מאוד שמח על ההזדמנות להיות חלק מהצוות הישראלי ולעזור ליזמים לבנות חברות חדשניות ומובילות בתחומן"

אינטל קפיטל, קרן ההון סיכון התאגידית של אינטל, הודיעה על מינויו של יוני גרייפמן כדירקטור השקעות שלישי לצידם של רועי בר-קט ונועם קייזר. גרייפמן מצטרף לאינטל קפיטל לאחר שכיהן כמנכ"ל הפעילות של אובר במרכז ומזרח אירופה. קודם לכן שימש כמנכ"ל אובר ישראל, גרייפמן ביצע את התפקידים השונים במשך יותר מ-7 שנים. לפני כן, כיהן כמנהל פרויקטים בחברת הייעוץ האסטרטגי, בוסטון קונסולטינג גרופ (BCG) ועסק בתחומי השירותים הפיננסיים, טכנולוגיה ומוביליטי. לגרייפמן תואר שני מבית הספר למנהל עסקים וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה. הוא נשוי לרונה ואב לשלושה.

יוני גרייפמן. יחצ,
יוני גרייפמן/יחצ

אינטל קפיטל פועלת כבר כשלושה עשורים ומשקיעה בעיקר בסבבי . A-C הפורטפוליו של הקרן כולל כיום כ-30 חברות ביניהן נוירובלייד (NeuroBlade) המפתחת שבבי בינה מלאכותית; דואליטי (Duality) המפתחת טכנולוגיות הצפנה המאפשרות שיתוף מידע סודי בין חברות; סנטריקל (Centrical) המפתחת פלטפורמה לאימון מקצועי אישי של עובדים בזמן אמת תוך שילוב אלמנטים של 'משחקיות' (גיימיפיקציה); פליאו (Pliops) המפתחת מעבד אחסון המאיץ באופן משמעותי את העיבוד של אפליקציות עתירות מידע במרכזי נתונים; אוברוולף (Overwolf) המספקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות על גבי משחקים; גלאוט (Gloat) חברת טכנולוגיות ניהול קידום וניוד כוח האדם; ונקסייט (Nexite) המאפשרת ייצוג דיגיטלי לכל פריט פיזי בחנות באמצעות שבב שמשדר את המידע לענן. בין האקזיטים האחרונים שרשמה הקרן: מוביט (Moovit) והבאנה לאבס שנמכרו לאינטל, קלטורה שהונפקה לנאסד"ק ואלסיד (Alcide) שנמכרה ל- Rapid7.

"אנו מאוד שמחים על הצטרפותו של יוני לקרן", אמר רועי בר-קט, מנהל אינטל קפיטל בישראל, "השקעה וליווי חברות בשלבים מוקדמים מצריכה כישרון והבנה עסקית-אסטרטגית שיוני מביא עימו אחרי יותר מעשור בתפקידי מפתח בעולם העסקי".

"אני נרגש להצטרף לאינטל קפיטל", אמר יוני גרייפמן, "אינטל קפיטל היא שחקנית משמעותית ומאוד אקטיבית בתחום ההון סיכון בישראל, וחברה רב לאומית שעזרה לעצב את נוף ההייטק בישראל מראשיתו. אני מאוד שמח על ההזדמנות להיות חלק מהצוות הישראלי ולעזור ליזמים לבנות חברות חדשניות ומובילות בתחומן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully