וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל מחזקת את מערך האונליין, מינתה CMO ומנהלת לפעילות Non-food

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 11:46

יהונתן לי מונה לתפקיד ה- CMO (מנהל השיווק) של פעילות האיקומרס )זרוע האונליין של שופרסל) ונטלי רוקח נופרבר מונתה למנהלת shopping Operations (פעילות האונליין בתחום ה Non-Food) בשופרסל

יהונתן לי מונה לתפקיד ה- CMO (מנהל השיווק) של פעילות האיקומרס )זרוע האונליין של שופרסל) ונטלי רוקח נופרבר מונתה למנהלת shopping Operations (פעילות האונליין בתחום ה Non-Food) בשופרסל. שני התפקידים בכפיפות לצביקה ביידא, סמנכ"ל החברה ומנכ"ל שופרסל איקומרס.

צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל Ecom, אמר היום: "אני שמח מאד על הצטרפותם של יהונתן ונטלי, לשני תפקידי מפתח בצוות ההנהלה של שופרסל Ecom, זרוע האי-קומרס של קבוצת שופרסל. אין לי ספק שהצטרפותם תתרום רבות להמשך הצמיחה וההצלחה של הקבוצה בתחום האיקומרס, הן בתחום המזון והן בתחומים הנוספים אותם אנו מפתחים. אני מאחל לשניהם הצלחה רבה והנאה מהדרך".

יהונתן לי. סיון פרג',
יהונתן לי/סיון פרג'

במסגרת תפקידו, יהונתן לי יהיה אחראי על מכירות אתר ואפליקציית שופרסל אונליין, ניהול האתר, שיווק פעילות שופרסל אונליין בערוצים השונים וניהול מחלקת השיווק באגף האיקומרס על מגוון תחומי פעילותה. ליהונתן ניסיון רב בתחום האיקומרס, לרבות הקמה וניהול של פעילויות דיגיטל ואיקומרס עבור מותגים מובילים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל תחום האיקומרס בקבוצת קסטרו- הודיס, במסגרתו ניהל את אתרי הסחר המקוון של כל מותגי הקבוצה. יהונתן בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ויזמות מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

נטלי רוקח נופרבר. נמרוד כהן,
נטלי רוקח נופרבר/נמרוד כהן

במסגרת תפקידה, נטלי רוקח נופרבר תהיה אחראית על פיתוח, בניה וגיבוש חווית הלקוח, בפעילות השופינג, גיבוש סטנדרט חווית הלקוח בפעילות זו, תוך גיבוש תפיסת הפעלה חדשה ללקוחות האונליין בתחומי הנון פוד. בתפקידה הקודם נטלי שימשה כמנהלת פעילות האיקומרס C2D בקבוצת טמפו. לנטלי תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל בראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully