וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Parametrix ממשיכה להתרחב ומודיעה על גיוס בכירים

23.11.2021 / 10:08

חברת ה-insurtech הודיעה על גיוס סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל שיווק חדשים, שמצטרפים למינויים האחרונים של סמנכ"ל אירופה וסמנכ"ל ביטוח ואקטואריה

Parametrix, חברת ה- Insurtech הראשונה מסוגה, אשר מסייעת לחברות להתאושש במהירות מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן ושירותי צד ג' נוספים, מודיעה על גיוסם של לירן בוסקילה, כסמנכ"ל הכספים (CFO), וג'ד אלפרט כסמנכ"ל השיווק (CMO) אשר מצטרפים לשרון חרן, סמנכ"ל אירופה (VP Europe) ודניאל בנג'מין, סמנכ"ל הביטוח ואקטואריה (VP Insurance). שורת המינויים מגיעה לאחר סבב הגיוס של החברה, בהיקף של 17.5 מיליון דולר, ובעקבות הדרישה הגוברת של חברות לפתרון שמספק התאוששות מהירה מאירועי השבתה של מערכות ושירותים צד ג' אשר כיום וכלל שהזמן עובר, התלות של חברות באלו הולכת וגדלה.

דניאל בנג'מין. יחצ,
דניאל בנג'מין/יחצ

לירן בוסקילה, ישמש כסמנכ"ל הכספים בחברת Parametrix. מצטרף לחברה כסמנכ"ל הכספים ומגיע עם ניסיון רב בעולמות הפיננסים ועם רקורד מוכח של מעל עשור בחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בתעשיית ההיי-טק, בין היתר כ-VP Finance & Sales ו-NICE , VP Finance ב-Undertone. בתפקידו החדש ב - Parametrix, בוסקילה יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של החברה ועבודה שוטפת מול המנכ"ל, הדירקטוריון וההנהלה על התוויה ויישום אסטרטגיות פיננסיות שיבנו את הבסיס להמשך הצמיחה של Parametrix.
ג'ד אלפרט, מצטרף לחברת Parametrix כסמנכ"ל השיווק. במסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על האסטרטגיה השיווקית של החברה וניהול מערך השיווק הגלובלי שלה. אלפרט ישב בסניף האמריקאי של החברה בניו-יורק ומגיע עם מעל עשרים שנות ניסיון שיווקי במגוון רחב של חברות. בתפקידו האחרון שימש כ-VP Marketing ב-.Riskified אשר הנפיקה לאחרונה.
שרון חרן, סמנכ"ל אירופה בחברת Parametrix. שרון מגיע עם עשרות שנות ניסיון בתעשיית ההייטק בהן כיהן בין היתר כמנכ"ל PassportCard. בנוסף, מתמחה בפיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות בתעשיית הביטוח העולמית. במסגרת תפקידו מנהל שרון את כלל הפעילות של בשוק האירופאי וההתרחבות ביבשת.
דניאל בנג'מין,סמנכ"ל הביטוח ואקטואריה (VP Insurance), דניאל, הצטרף לחברה בימיה הראשונים, זאת לאחר שנים של ניסיון וצבירת ידע בתחומי התמחור וניהול סיכונים בחברות ביטוח שונות בעולם, בתפקידיו האחרונים כיהן דניאל כראש תחום תמחור ביטוח פרט, אירופה, מזה"ת ואפריקה בחברת הביטוח AIG. במסגרת תפקידו מוביל את צוות האקטורים של החברה ואחראי לפיתוח המודליים הסטטיסטיים והביטוחיים של מוצרים קיימים וחדשים עליהם פעילות החברה נשענת.

ג'ד אלפרט. יחצ,
ג'ד אלפרט/יחצ

יוני חצור, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת Parametrix: "בזכות הטכנולוגיה שלנו והפתרון החדשני, אשר נחשב פורץ דרך בתחום, אנחנו ממשיכים להוסיף טאלנטים איכותיים המצטרפים לחזון שלנו. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לגייס את האנשים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים שאפתניים ויצירתיים נוספים להצטרף אלינו למשפחה. סבב המינויים הבכירים האחרון מביע אמון במוצר שלנו, שהוא הראשון מסוגו, שמנטר ומזהה נפילות ענן ושרתים צד ג' ובכך מאפשר לחברות להתמגן ולבטח את עצמם למקרה של אירועים כאלו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully