וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית התמלול Verbit שווה כבר 2 מיליארד דולר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 16:58

חברת Verbit הישראלית שפיתחה מערכת אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית לתמלול קבצי אודיו ווידאו, הודיעה היום על סבב גיוס E בסך 250 מיליון דולר. החברה משלבת בינה מלאכותית ובינה אנושית כדי להפיק תמלול מהיר לכל שפה ומבטא. עכשיו רק נותר לברר איזה מבטא יש ליוניקורן

חברת Verbit הישראלית שפיתחה מערכת אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית לתמלול קבצי אודיו ווידאו, הודיעה היום על סבב גיוס E בסך 250 מיליון דולר.

הגיוס הנוכחי נעשה פחות מחצי שנה לאחר סבב D הקודם ומכפיל את שווי החברה למעל ל-2 מיליארד דולר תוך פחות מ-5 שנים שנים מהקמת החברה.

גיוס הון זה וסדרת הרכישות של חברות כתוביות ותמלול אמריקאיות מביאים את ורביט להיות המובילה העולמית בתחומה.

הגיוס ישמש את ורביט לרכישת חברות נוספות והמשך השקעה בפיתוח מוצרים טכנולוגים מתקדמים אשר יאפשרו לחברה להתרחב לשווקים נוספים. לאור הצמיחה האדירה, החברה מגייסת עוד עשרות עובדים למגוון רחב של תפקידים.

את הסבב הובילה Third Point Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Sapphire Ventures More Capital, Disruptive AI, Vertex Growth, 40 North ו-TCP.

ורביט. ישראל בוהדנה,
לא רק גיוס בשוק ההון, אלא גם התגייסות למען החברה: עובדי ורביט מכינים סלי מזון לניצולי שואה ונזקקים, בתקופת החגיםים/ישראל בוהדנה

הגיוס הנוכחי הכפיל את השווי

סך הגיוס של Verbit עומד כעת על 550 מיליון דולר (כולל עסקאות משניות) מאז היווסדה של החברה ב-2017. הגיוס האחרון של Verbit על סך 157 מיליון דולר בחודש מאי האחרון הביא אותה לשווי של מיליארד דולר והפך אותה לחד קרן.

גיוס זה של 250 מיליון דולר מכפיל את שוויה - דבר שמוכיח את אמון המשקיעים בחזון של Verbit לייצר סביבה דיגיטלית נגישה ובכך לחולל מהפכה בשוק התמלול הידני שגודלו הוערך בלמעלה מ-30 מיליארד דולר. החברה מתכננת להמשיך להשקיע ולפתח את יכולות ה-VOICE AI ולהטמיע פיתוחים חדשים שיעצימו את אחיזתה כמובילת שוק בתחומי המדיה, החינוך והמשפט ויאפשרו לחברה להתרחב לורטיקלים נוספים.

תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד ורביט: "ורביט הוקמה לפני פחות מחמש שנים, נותנת כיום מענה ליותר מ- 2,000 לקוחות מרוצים ברחבי העולם, צומחת במהירות יוצאת דופן וזאת גאווה גדולה עבורי.

סבב הגיוס הנוכחי הוא הבעת אמון ביכולת של ורביט לחולל שינוי משמעותי בעולמות ה-Voice AI ומבסס את מעמדה כמובילת השוק - שוק שעבד באופן אנלוגי ומיושן במשך שנים רבות עד שאנחנו הגענו.

בנינו פלטפורמה טכנולוגית ייחודית המאפשרת לנו להנגיש תכנים ורבליים עבור מיליוני בני אדם ברחבי העולם תוך כדי שאנחנו מייצרים תעסוקה ל- 35,000 אנשים הפרוסים ביותר מ-120 מדינות. אני גאה בחברי ההנהלה, בעובדים ובמתמללים שלנו אשר הביאו אותנו לרגע המרגש הזה ומצפה בקוצר רוח להמשך המסע המטורף שלנו יחד ולראות איפה נהיה עוד 5 שנים".

רוברט שוורץ, שותף מנהל ב-Third Point Ventures, שגם הצטרף לדירקטוריון של Verbit: "ורביט היא חברה פורצת דרך המשלבת בינה מלאכותית יחד עם בינה אנושית בצורה יוצאת דופן. כמשקיע, נדיר להיתקל בשוק כה גדול הבשל לטרנספורמציה דיגיטלית בצורה כה מובהקת. הצוות המוכשר של Verbit הציג צמיחה ומנהיגות בזמן קצר להפליא. אנו נרגשים להגדיל באופן משמעותי את ההשקעה שלנו ב-Verbit ומצפים להמשיך לתמוך בצמיחה המואצת שלה".

תום ליבנה. שלומי יוסף,
תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד ורביט/שלומי יוסף

מקייב ועד קליפורניה

ורביט (Verbit) היא חברת תמלול וכתוביות טכנולוגית, אשר משתמשת בבינה המלאכותית (AI) בשילוב עם בינה אנושית (HI) על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול וכתוביות מקצועי ומדויק שיודע לתמלל כל מבטא, לזהות מונחים ספציפיים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד.

הטכנולוגיה של Verbit מיושמת אצל למעלה מ-2,000 לקוחות מתחומי האקדמיה, המדיה והמשפט דוגמת CNN ,NBC, FOX הרווארד, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, קורסרה ועוד. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק, קליפורניה, קולורדו וקייב, והיא מעסיקה כ-470 עובדים.

במקביל, החברה עובדת עם למעלה מ-35 אלף מתמללים מקצועיים שמגיעים מיותר מ־120 מדינות, העובדים במתכונת של פרילנסר ופועלים לשיפור רמת הדיוק של התרגום האוטומטי לכדי 99.9%.
החברה שהוקמה ב-2017 בתל אביב, גייסה עד כה כ-550 מיליון דולר במספר סבבים ועל המשקיעים נמנות קרנות מובילות, בין היתר: ורטקס ונצ'רס, ויולה ונצ'רס, Stripes, Oryzn Capital, Disruptive.ai, כלל-טק, הקרן הגרמנית HV Capital ו Sapphire Ventures.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully