וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג Johnson & Johnson יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 23:35

Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. "רפונזל", מגולל, בהתאמה מושלמת, את סיפורה של נערה בעלת שיער ארוך וקסום במיוחד. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי

Johnson & Johnson מציעה מוצרים ששמים קץ לקשרים, לקושי הסירוק ולמראה שיער חסר ברק עם סדרות לטיפוח השיער המיועדות לילדים ועל כן נוצר חיבור טבעי למחזמר "רפונזל" שמספר את חייה של נערה בעלת שיער ארוך במיוחד.

במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" מוזמנים הצרכנים להשתתף תחרות שתתקיים בעמוד האינסטגרם של ג'ונסון בה העוקבים יתבקשו לשתף בנס משפחתי, כאשר עשרת הסיפורים המנצחים יזכו בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרים מפנק הכולל את מוצרי ג'ונסונס לשיער.

תחרות נוספת שתתקיים בעמוד האינסטגרם של ג'ונסון תבקש מהעוקבים לשלוח תמונה של הילד או הילדה שלהם עם שיער ארוך. עשרת הילדים עם השיער הארוך ביותר יזכו במארז מוצרי שיער מפנק של ג'ונסונס.

הקץ לקשרים של ג'ונסונס. יח"צ,
די לקשרים של ג'ונסונס/יח"צ

מוצרי הטיפוח לשיער לילדים:

סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק - גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים. מחירים: שמפו: 23.90 שקל, מרכך: 23.90 שקל, ספריי לסירוק קל: 21.90 שקל.

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה. מחירים: שמפו: 18 שקל, מרכך: 23.90 שקל, ספריי: 21.90 שקל.

ג'ונסונס מותג השיער ישתף פעולה עם המחזמר "רפונזל". יח"צ,
סדרת "טיפות של ברק", ג'ונסונס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully