וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלשכת שר הביטחון לאיחוד האמירויות: הג'וב החדש של יעלון

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 12:49

משה (בוגי) יעלון יעמוד בראש קרן הון סיכון אמירתית חדשה בבעלות ישראלית, "סינפטק" מקבוצת אבנון, שהוקמה באיחוד האמירויות. יעלון: "אנו נביא את הרוח של הסטרטאפ ניישן והטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש לנו להציע למדינות המפרץ"

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר רא"ל (בדימ.) משה (בוגי) יעלון, נכנס לעולם העסקי ויעמוד בראשה של סינפטק (SYNAPTECH), קרן הון סיכון חדשה בבעלות ישראלית שתוקם באיחוד האמירויות. סינפטק, שהוקמה על ידי קבוצת אבנון ושותפים אסטרטגיים מאזור המפרץ, תשקיע בכ-20 חברות סטארט-אפ צעירות מתוך מטרה להביא את רוח הסטארט אפ ניישן הישראלי לאמירויות ולממש את הפוטנציאל העסקי בענף הביטחון בין שני הצדדים.

אסטרטגיית ההשקעות של סינפטק מתמקדת בסטארט-אפים בשלב מוקדם המספקים פתרונות וטכנולוגיות חדשניות בתחומים שונים כמו ערים חכמות, בטיחות הציבור, אבטחת סייבר וטכנולוגיות פינטק וביטוח, עם היכולת להפוך במהירות מתיאוריה לטכנולוגיה מוכחת.

לצד הקרן תקים קבוצת אבנון, בראשות המייסד תומר אבנון, ביחד עם שותפים נוספים, מרכז חדשנות לתאגידים, בו יקיימו הסטארט-אפים חלק מפעילות הפיתוח שלהם. כמו גם יוקמו במרכז Corporate Innovation Center, Accelerator ומרכז הכשרות לטכנולוגיות משבשות.

המרכז יאפשר לשותפים ממדינות המפרץ להיות חלק מתהליך הפיתוח של המוצרים של חברות הסטארט-אפ הישראליות, והחברות עצמן יזכו להדרכה, סיוע וחיבור למשקיעים מקומיים ופיתוח עסקי אל מול לקוחות במזרח התיכון והמפרץ.

משה בוגי יעלון. יורם גוטמן,
משה יעלון. מעתה גם ראש קרן הון סיכון/יורם גוטמן

"סמל של שלום ושל שיתוף פעולה"

יעלון: "הסכמי אברהם פתחו לישראל ולאיחוד האמירויות את השער לשיתופי פעולה אסטרטגיים שישפיעו על שתי המדינות לשנים רבות. במסגרת שיתוף הפעולה שניצור בסינפטק, אנו נביא את הרוח של הסטרטאפ ניישן והטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש לנו להציע למדינות המפרץ.

במרכז החדשנות שנקים באיחוד האמירויות, נאפשר לחברות טכנולוגיה ישראליות לגייס משקיעים אסטרטגיים ולפתח את המוצר שלהן בהתאם לדרישות השוק, תוך שיתוף פעולה עם הלקוחות העתידיים שלהם במפרץ. אנו מאמינים שתוך זמן קצר, סינפטק תהפוך לסמל של שלום ושיתוף פעולה כלכלי בין ישראל ואיחוד האמירויות".

הרכב ההנהלה שנבחר להוביל את פעילות הקרן כולל יזמים, מומחים טכנולוגיים ומנהלים בכירים לשעבר במשק הישראלי להם ניסיון רב בגיוסי הון, הנפקות, טכנולוגיה ואקזיטים.

הקמת הקרן ומרכז החדשנות מצטרפים ליוזמות נוספות של קבוצת אבנון באיחוד האמירויות, ביניהם הקמת משרד מקומי באבו דאבי ושיתופי פעולה הדוקים עם גורמים ביטחוניים מקומיים בפרויקטים שונים בתחום ה-HLS. הקרן החדשה תביא את החדשנות, הידע והרוח היזמית לאמירויות, על מנת לחזק את האקוסיסטם המקומי, תייצר הזדמנויות רבות לתעשייה הישראלית ובמיוחד לחברות הסטארט-אפ ותחזק את הקשר עם מדינות המפרץ.

תומר אבנון, נשיא קבוצת אבנון. אורן כהן,
תומר אבנון, מייסד קבוצת אבנון/אורן כהן

רא"ל (בדימ.) משה (בוגי) יעלון הוא איש צבא ופוליטיקאי ישראלי, שכיהן כמשנה לראש הממשלה, שר הביטחון, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני ושר לנושאים אסטרטגיים. יעלון כיהן כרמטכ"ל ה־17 של צה"ל בדרגת רב-אלוף, ובמהלך שירותו הצבאי היה מפקד סיירת מטכ"ל, ראש אמ"ן ואלוף פיקוד המרכז.
לצד קרן ההון סיכון סינפטק, קבוצת אבנון הנפיקה לאחרונה בבורסה בתל אביב את שותפות הייב 2040 המשקיעה בחברות סטארטאפ מתחומי ה-Smart Economy, Cyber, Smart Cities ופעילויות נוספות.

קבוצת אבנון, שבראשה עומד תומר אבנון, הינה קבוצת חברות וותיקה שהוקמה ב-1989 ונחשבת לספקית מובילה בתחום ה-HLS, הטכנולוגיה והביטחון, הפועלת בשוק הגלובאלי, עם פתרונות וטכנולוגיות מתקדמות בתחומים ביטחוניים. הקבוצה פעילה בלמעלה מ-80 מדינות באמריקה, אירופה, אסיה וכו', ומונה 20 חברות-בת המעניקות שירותי טכנולוגיה מתקדמים עבור ארגונים גדולים, תאגידים פיננסים, מוסדות ממשלתיים, מנגנוני אכיפת חוק ויחידות HLS במגזר הציבורי והפרטי. לאבנון ניסיון מוכח בבניית חברות מהיסוד, עם רקורד מרשים בניהול וביצוע של פרויקטים רחבי היקף בתחום ה- HLS וביטחון הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully