וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: רשת האופנה שנלחמת נגד האלימות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 15:08

וגם: מותג הביוטי מתכונן לחורף, סדרת הקונסילרים מתרחבת, סדרה חדשה לבושם שקנדי אהב והסדרה חברים הפכה לסדרת מוצרי איפור

נלחמים באלימות

HOODIES. שי יחזקאל,
HOODIES/שי יחזקאל

רשת האופנה HOODIES יצאה במיזם בשיתוף המכינה הקדם צבאית "מנשרים קלו" - "את לא לבד", במטרה לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים. הרשת הצמידה לכל הפריטים בקולקציית הנשים תווית בה מצוין המשפט "את לא לבד" ומספר טלפון חירום לדיווח על מקרי אלימות בנשים. עכשיו הרשת עושה צעד נוסף, ומשיקה בשיתוף "פורום מיכל סלה" ליין תיקים שיימכר בכל סניפי הרשת עם המשפט: "סתם שתדעי, שאת לא סתם. שתדעי" ומספר טלפון 118 לדיווח על מקרי אלימות.

התיקים יימכרו ב-69 סניפי הרשת במחיר סמלי של 19.90 שקל והרווחים ממכירת התיקים ייתרמו ל"פורום מיכל סלה" - עמותה רשומה ללא מטרות רווח אשר הוקמה במאי 2020 בעקבות הרצח של מיכל סלה ז"ל. הפורום שם לעצמו למטרה להציל חיים ולמנוע אלימות כלפי נשים.

העמותה תקדם את פרויקט סיירת מיכל המעניק לאישה מאוימת אשר חיה עם בן זוג מאיים, "חליפת ברזל" של הגנה והרתעה. במסגרת הפרויקט כל אישה מאוימת תקבל התקנת מצלמות אבטחה בבית, לחצן מצוקה, חבילת שיעורי הגנה עצמית ושליחת מכתב אזהרה מאת עו"ד אל הגורם המאיים, חבילת הגנה והרתעה שתעניק לאישה המאוימת ולילדיה בטחון פיזי, איכות חיים, בריאות נפשית, ריפוי מטראומה, חיזוק הביטחון העצמי, רכישת מסוגלות ושליטה על חייה ועל חיי ילדיה.

seperator

יוקרה בשדרה

AP House. יח"צ חו"ל,
AP House/יח"צ חו"ל

יצרנית שענות העילית השוויצרית Audemars Piguet מעלה את מושג האירוח לרמה חדשה ופותחת את House AP בפעם הראשונה בישראל. הלוקיישן, מבנה היסטורי מ- 1925, בשדרות רוטשילד בתל אביב. המותג מאגד את המורשת התרבותית של תל אביב עם הסגנון העכשווי של אודמר פיגה.

הרעיון העומד מאחורי AP House, המעוצב באופן אותנטי כ"בית מחוץ לבית" עבור אוהבי המותג, נולד בעקבות ראיונות שערך צוות המותג עם לקוחותיו שענו על השאלה: "מה עוד אפשר לעשות כדי להעצים עבורם את חווית Audemars Piguet?" צוות אודמר פיגה, ניסה לדמיין כיצד ז'ול לואיס אודמר ואדוארד אוגוסט פיגה, מיסדי המותג, היו מתייחסים ללקוחותיהם לו היו חיים במאה ה -21, מטיילים בעולם וחולקים את התשוקה שלהם לשעונים יפים.

AP House. יח"צ חו"ל,
AP House/יח"צ חו"ל

התוצאה - מרחב המשלב נוחות של בית עם חמימות המשתרע על קומה ששטחה 280 מ"ר, בבניין ארט דקו היסטורי. דלתות העץ המקושתות והמקוריות, מובילות לחלל פנימי בעיצוב עכשווי, בהשראת מוצא המותג- הרי היורה השוויצרים. בחלל הפנימי ניגודים של רצפת עץ כהה וקירות בצבע בהיר, מראות קיר וריפודים רכים היוצרים אווירה אלגנטית וחמימה. בפטיו חיצוני מוצעת לאורחים אווירה שקטה וירוקה. כחלק מהתמיכה רבת-השנים של Audemars Piguet באמנות, ה-House AP בתל אביב יציג תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית, ואירועים אקסקלוסיביים בהם האורחים יחשפו לשעוני המותג השוויצרי וחשיבותו.

מיקומו של ה- AP House בלב הסצנה הקולינרית התל אביבית יהפוך אותו גם למקום מפגש יחודי לחוויות גסטרונומיות עם שפים בינלאומיים ומקומיים כאחד.

Audemars Piguet היא יצרנית שענות העילית הוותיקה ביותר שעדיין נמצאת בבעלות המשפחות המייסדות, Audemars ו- Piguet. החברה, ממוקמת בלה בראסו. מאז נוסד המותג ב- 1875, הוא טיפח דורות של בעלי מלאכה מוכשרים, שפיתחו ללא הרף, כישורים וטכניקות חדשות בתחום השענות, והעמיקו את המומחיות המקצועית לכדי יצירת טרנדים פורצי דרך.

seperator

סבון חורפי

SABON. רונן מנגן,
SABON/רונן מנגן

מותג הביוטי הבין-לאומי SABON משיק לקראת החורף ערכת Winter care kit המיועדת לטיפול וטיפוח הגוף והשיער בימים הקרים. ערכת החורף של המותג מכילה 5 מרכיבים שונים ונוצרה כדי להעניק את הפתרון האולטימטיבי לבעיית היובש הפופולארית ביותר בקרב רבים. יובש עלול להופיע במקומות רבים בגוף, להכאיב, לגרד ועוד.

המארז מכיל שמן לגוף ולשיער בניחוחות פצ'ולי, לבנדר ווניל. השמן מזין את העור והשיער, נספג במהירות ומותיר אפקט זוהר. פורמולת השמן טבעונית ומתבססת ב-93% על רכיבים טבעיים. השמן מורכב מ- 4 סוגי שמנים: ארגן, חוחובה, קמליה ומקדמיה שמקורם מאזור אגן הים התיכון, סיליקון ושמן מינרלי.

עוד בחבילה, קרם ידיים בניחוחות פצ'ולי, לבנדר ווניל - הקרם מבוסס על שמן פסיפלורה שעשיר בוויטמין C ומספק לחות ומזין את עור הידיים. הקרם מתאים לכלל סוגי העור, שמנים מינראליים.

פילינג לגוף בניחוחות של פצ'ולי, לבנדר ווניל המבוסס על מלחים ושמנים ממקורות טבעיים: שמן שקדים, שמן קקיון, שמן חוחובה, שמן זיפן ושמנים נוספים שמקורם מיערות הגשם ועשירים בחומצות שומן חיוניות לעור. הפילינג מכיל אומגה ועשיר בוויטמין E.

קרם לחות משקם לגוף בניחוחות פצ'ולי, לבנדר ווניל המבוסס על חמאת שיאה המזינה ומגנה על העור. פורמולת הקרם טבעונית ומבוססת על85% מרכיבים טבעיים, סיליקון ושמנים מינראליים. בנוסף כלולות בחבילה מגבת+ כף עץ. המוצרים אינם מכילים פראבנים.

seperator

לנקום מרגשים

לנקום. יח"צ חו"ל,
לנקום/יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME מרחיב את סדרת TEINT IDOLE האייקונית ומשיק קונסילר חדש ALL-OVER CONCEALER עשיר בלחות בפורמולה קלילה. הנוסחה הייחודית של הקונסילר מתאימה גם לעור רגיש, מעניקה לחות לעור ומספקת 24 שעות של כיסוי נוח ונושם היוצר אפקט דמוי פילטר.

הקונסילר מועשר בפיגמנטים מינרליים בצבע טהור, מעניק כיסוי מלא עד בינוני בגימור מאט, ומסווה באופן מיידי מראה של עיגולים כהים וכתמים. האפליקטור המיוחד עם החלק המחודד, מאפשר להגיע לכל הפינות ולדייק למראה ממוקד.

לנקום. יח"צ חו"ל,
לנקום/יח"צ חו"ל

הפורמולה מועשרת ברכיבים המעשירים את העור בלחות ומטפחים אותו ומסייעים לקונסילר לא לבלוט ולשקוע בתוך הקמטים והקמטוטים. המוצר מתאים לכיסוי ואחידות גוון הפנים או כקונסילר מתחת לעיניים להבהרת עיגולים כהים או כבסיס לעור הפנים, תיקון וטשטוש .

לסדרה מתווסף מוצר חדש למכורות למייק-אפ: Teint Idole Ultra Wear Stick, אידיאלי לשינוי במהירות בזק או לתיקוני מייק-אפ עדינים. המוצר מאפשר לאחד את גוון העור ולתקן את המייק-אפ גם מחוץ לבית. הקולקציה זמינה ב-12 גוונים.

seperator

ניחוח ספרדי

אינדיבידואל קבינט דה פרפיום. יח"צ חו"ל,
אינדיבידואל קבינט דה פרפיום/יח"צ חו"ל

"אינדיבידואל קבינט דה פרפיום" - רשת חנויות בוטיק לבשמי נישה משיקה סדרה חדשה למותג הבישום הספרדי EIGHT & BOB המציע נרות ודפיוזרים לבית בניחוחות שנוצרו בהשראת נופים מיוחדים בעולם. קולקציית הנרות עשויה בעבודת יד מ-100% שעווה צמחית ללא פראפין, וקולקציית הדיפיוזרים מעוצבת בקו נקי ואלגנטי.

מותג EIGHT & BOB הוקם בהשראת חייו של הבשם אלבר פוקה, בנו של אציל פריזאי, שהיה חלק מהחברה הגבוהה בצרפת של תחילת המאה ה-20. פוקה יצר ושכלל תמציות שונות לשימושו האישי בעזרת פיליפ, רב המשרתים של המשפחה. לילה אחד במהלך חופשת הקיץ, נפגש אלבר עם סטודנט אמריקאי צעיר שטייל ברחבי צרפת, שמו היה ג'ון פ' קנדי, שנכבש בניחוח הבושם של אלבר. קסמו האישי של קנדי שכנע את אלבר להשאיר לו דוגמה של מי הבושם שלו עם מכתב אישי: "בבקבוק זה תמצא קורטוב מהזוהר הצרפתי שכה חסר לאישיותך האמריקנית".

כשחזר מהחופשה, קיבל אלבר מכתב מקנדי ששב לארצות הברית, הודה לו על המתנה הנדיבה והודיע שזכה למחמאות מחבריו. קנדי ביקש מאלבר לשלוח לו 8 דוגמאות, ואמר כי אם כושר הייצור יאפשר, וישמח לדוגמה עבור בוב קנדי.

פוקה נהרג בתאונת דרכים קטלנית, אך בקשות נוספות לבושם זרמו מארצות הברית, מחברים ומכרים של ג'ון פ' קנדי. הן נענו על-ידי פיליפ, רב המשרתים, שהסתיר את הבקבוקים בתוך ספרים שדפיהם נחתכו בקפידה כדי למנוע מהנאצים לשים את ידם על הבשמים. בעקבות מלחמת העולם השנייה, נאלץ פיליפ לעזוב את משרתו כרב המשרתים של משפחת פוקה והבושם נותר קפוא בזמן.

למותג שתי סדרות בישום, הסדרה הקלאסית וסדרת האניק -מושא אהבתו והערצתו של אלבר פוקה. הסדרה הקלאסית מכילה 6 ניחוחות המתעדים את מסעותיו ורשמיו של פוקה מסביב לעולם עם בשמים על שמות המקומות בהם ביקר. ORIGINAL- הבושם המקורי של אלבר פוקה, נשמת הניחוח ההרפתקני של EIGHT & BOB בושם שנרקח עבור קנדי על בסיס תמצית צמח שנמצא בהרי האנדים , צמח בר נדיר מאוד בשל הגובה הרב והשטח הקטן שבו הוא צומח, ושניתן לקטפו אך ורק בחודשי דצמבר וינואר. מהיבול הנקצר מידי שנה נבחרת לשימוש בקפידה רבה כמות קטנה מאוד של 7% בלבד. מדובר בבושם אלגנטי על-זמני לגברים והנשים בניחוחות של פלפל ורוד, הל , לימון , עלי סיגלית, לבנדום, עץ מיובש, עץ אלגום,וטיבר וענבר.

בסדרת ANNICKE 6 בשמים בניחוחות שונים מבוססים על סיפור האהבה והתשוקה שנרקם בין פוקה לאהובתו אניק בת אצולה הונגרית.

seperator

החברים באים

סופר-פארם  חברים. יח"צ חו"ל,
סופר-פארם חברים/יח"צ חו"ל

סופר-פארם משיקה קולקציית קפסולה ל"חברים" - הסדרה שהפכה למותג: הדירה עם הדלת הסגולה, הספה בבית קפה, הרגע בו ראשה של מוניקה נתקע בתרנגול הודו בחג ההודיה והאיפור של כל אחת מהכוכבות. הסדרה התאחדה לכדי קולקציה אייקונית של חברות הביוטי MAKEUP REVOLUTION ו-MAD BEAUTY שניתן למצוא רק בסניפים הנבחרים ובאתר האונליין של סופר-פארם.

הקולקציה מציעה מגוון מוצרים: קולקציית איפור הכוללת פלטות צלליות וגלוסים בגוונים של רייצ'ל, מוניקה ופיבי, תיקי איפור ממותגים, מסיכת שינה ברקע בית הקפה, גומיות וסיכות שיער מעוצבות, מראות בצורת לובסטר ודלת הדירה הסגולה וכובע אמבטיה של תרנגול הודו.

seperator

להשתזף בחורף

SACARA. יח"צ,
SACARA/יח"צ

מתגעגעים לעור שזוף וזוהר? רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה מוס לשיזוף עצמי, ללא צורך בחשיפה לשמש, לגוון שיזוף אחיד וטבעי כל השנה. הקרם החדשני מתאים את גוון השיזוף לצבע העור ומעניק מראה עור שזוף וטבעי, מועשר ברכיבי לחות, אלוורה וויטמין B5.

המוס קל לשימוש, נספג במהירות ומתייבש מהר, אינו דביק, אינו מלכלך את הבגדים, מעניק כיסוי אחיד, מתאים לכל סוגי העור, עמיד במים, עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות והכי חשוב לא שורפים את העור בשמש.

seperator

סופגניות בפופ אפ

donuta market. יח"צ,
דונאטס מרקט/יח"צ

חברת ייבוא המזון NeoBrand מרחיבה את פעילותה בשוק הדונאטס בישראל ובמסגרת מיזם יוצא דופן הוקמה חנות פופ-אפ באפליקציית וולט בשם דונאטס מרקט. החנות מציעה כ-15 סוגי דונאטס, ביניהם דונאטס מקוריים של מילקה ואוראו שנחתו לאחרונה בישראל.

דונאטס מרקט תעמוד לרשות הצרכנים עד ה-12.12, ושירות המשלוחים נגיש לאזורים נרחבים: תל-אביב וגוש דן, אזור ראשל"צ, חולון ובת ים, אזור השרון, כפר סבא ורעננה, אזור ירושלים ובאר שבע. "הדונאטס הפכו לפופולאריים בישראל בשנה האחרונה, אך הכניסה של דונאטס מילקה ואוראו לשוק הישראלי, עוררה עניין רב. דונאטס מרקט תאפשר לחובבי הדונאטס באזורים נרחבים בארץ, לקבל את המוצר עד הבית וליהנות מחגיגה מתוקה ומפנקת.

seperator

הכל אודות חוה

חוה זינגבוים. טל עבודי,
חוה זינגבוים/טל עבודי

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק 3 מוצרים שהם פריצת דרך טכנולוגית מוכחת קלינית עם שתי טכנולוגיות מזעור המאפשרות להחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית למוצר אחד. הם חודרים לשכבות העור העמוקות ומטפלים בגורמי בעיות עור, לא רק בסימפטומים.

סדרת Remicronized - רימייקרוניזד: תכשירי קולגן פברילי המבוססים על טכנולוגיית Deep Skin Technology tm היא פרי פיתוח של זינגבוים בשיתוף מחלקות הננוטכנולוגיה והביופיזיקה של אוניברסיטת בר אילן. הפורמולה הוכחה קלינית כמובילה מולקולות ממוזערות של קולגן פברילי מעבר לשכבות העור השטחיות, שילוב ייחודי המטשטש את מראה הקמטוטים, משפר את בריאות העור ותפקודו ומקנה לו גמישות, מוצקות, לחות עוצמתית, ברק וזוהר. טכנולוגיית המזעור הבלעדית של החברה שמה דגש על חדירות חומרים פעילים לעומק העור, לתוצאות מהירות ויעילות מרבית.

בסדרה: Remicronized - קרם לחות חדשני המשלב שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומבוססות מדעית: החומצה ההיאלורונית הממוזערת חודרת לעומק העור בטכנולוגיה בלעדית, מחדירה לחות לעור, מטשטשת קמטוטים ומעניקה תחושת רעננות. הקולגן הפברילי שומר על איכויות הקולגן הטבעי וחודר לעור הודות לטכנולוגיית המזעור החדשנית.

התכשירים מכילים גם אנטי אוקסידנטים ורכיבי לחות: ויטמין E, ניאצינמיד, אוראה, סודיום פי.סי.איי, סיליבום מריאנום, אתיל אסתר וחמאת קקאו, רכיבים המעלים את רמת הלחות ושומרים עליה בתוך העור למשך שעות רבות, תומכים ביכולת הספיגה היעילה של התכשיר, מצמצמים את אובדן המים מעומק העור, מחזקים את שכבת ההגנה של העור ותומכים במערכת החיסונית שלו.

מוצרי הסדרה: Remicronized קרם לחות מתאים לעור רגיל עד יבש; Remicronized - סרום עוצמתי וחכם הפועל בסינרגיה מלאה עם הקרם ;Remicronized Remicronized - קרם עיניים חדשני, המשלב שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומבוססות מדעי מטפל בסימני גיל האופייניים לעור הדק המקיף את העיניים ומטפל בכהויות, קמטוטים, יובש ומרקם לא אחיד.

מותג Hava Zingboim , פיתח לאורך השנים למעלה מ-150 תכשירי קוסמטיקה המתבססים על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. למותג מחלקת מחקר הפועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן לצורך פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הקוסמטיקה. השיטה הדו-עומקית אותה פיתחה זינגבוים, מהווה את בסיס התפיסה הטיפולית של החברה.

seperator

זיכרונות מבית סבתא

מחלבות גד רוזטה. יח"צ,
רוזטה/יח"צ

מחלבות גד משיקים מעדן "רוזטה" במהדורה מוגבלת - מעדן ים תיכוני על בסיס שקדים מולבנים עם שבבי קוקוס קלוי בטעם מרציפן אמיתי ומרירות עדינה המגיעה מסוגי השקדים השונים, ובמרקם קרמי בהשראת משקה השקדים הים תיכוני המוכר והאהוב בהרבה עדות. כבר לא צריך לחכות לאירוע בו מוגשת הרוזטה, רק לגשת לרשתות השיווק את המוצר המשווק במהדורה מוגבלת לחודשיים הקרובים בלבד.

מעדן הרוזטה של מחלבות גד, מושק תחת קטגורית הקינוחים של המחלבות ומצטרף למעדן הירח המתוק-פודינג אורז מתוק, מעדן שיבולת שועל ומעדן מלבי, כאשר המכנה המשותף לכולם הינו ביצירתיות, עם טעמים מהעולם עם חיבור עמוק לבית ומשפחה.

seperator

גוזמים בשקט

STIHL. יח"צ חו"ל,
STIHL/יח"צ חו"ל

חולמים לגזום ופוחדים להעיר את השכנים? חברת ש.ונציה המתמחה ביבוא שיווק והפצת ציוד וכלי גינון לחקלאות למעלה מ-100 שנה, משווקת בלעדית בארץ את מוצרי חברת STIHL הגרמנית יצרנית כלי הגינון המובילה בעולם-הדור הבא של מוצרי הגינון, סדרות כלים נטענים המיועדים לשימוש ביתי ומקצועי. היכרות רבת שנים עם אופי העבודה בגינה הביאה את STIHL לייצר מוצרים נוחים, מעוצבים ופשוטים לתפעול מגננים מקצועיים ועד המשתמש הביתי.

כעת מצטרף לשלל המוצרים המסור הנטען לגינה של STIHL מדגם GTA 26. הוא מתאים לשימוש ביתי לתחזוקת גינה מושלמת ולפעולות נגרות. המסור שקט, קל משקל (ללא הסוללה - 1.2 קילו, עם הסוללה - 1.45) ידידותי יעיל וחסכוני באנרגיה, וניתן לשימוש עם שמן Multioil Bio הידידותי לסביבה שאינו פוגע בצמחיה. מתאים לגיזום עצים ושיחים, דילול ענפים , ולבנייה ונגרות בעץ.

ה- GTA 26 מציע ביצועי חיתוך גבוהים ומרשימים, פעולה שקטה, ידית עם ציפוי גומי לאחיזה נוחה וארגונומיה מעולה.

seperator

מייבשים בארון

ASKO. יח"צ חו"ל,
ASKO/יח"צ חו"ל

מותג הפרימיום ASKO של היבואנית קבוצת ח.י, משיק ארון ייבוש המאפשר לייבש בגדים בבית במהירות ללא צורך בהפעלת מכונה ובלגן. ארון הייבוש של ASKO דואג לייבוש מהיר וחסכוני ללא נזק לבגדים מבגדים על נעליים.

לארון נפח אדיר, מתלים נשלפים, מתקן לנעליים, מדפי תלייה למניעת קימוט וחיכוך של הבגדים ו-16 מטר של מקום פנוי. הארון עובד על משאבת חום המייבשת את הבגדים במהירות ותורמת לצריכת אנרגיה נמוכה עם יעילות ייבוש גבוהה.

seperator

Kids Best

Kidsbest. יח"צ,
Kidsbest/יח"צ

לידיעת ההורים, אתר ראשון בישראל יספק כלים מקצועיים להורים בבחירת משחקים וספרים לילדים. לראשונה מוצגת באתר שיטת דירוג חדשה ופיצ'ר ייחודי בשם "מחוג העוצמה" אשר יאפשר לגולשים לווסת את משקל המומחים אל מול משקל המלצות הקהל.

Kidsbest הוקמה במטרה לשמש כלי בידי ההורים לדעת מה המוצרים הטובים והנכונים לילדיהם בכל קטגוריית גיל ולפי סוגי מיומנויות שרוצים לפתח. את האתר הקים עופר צוקר, איש חינוך, ביחד עם צוות של 15 אנשי מקצוע מובילים מתחומי התפתחות הילד.

האתר משמש כפורטל מקיף ומלא של חוות דעת ודירוגים מצד שני קהלים מרכזים: ההורים הגולשים, וצוות רחב של מומחים. האתר מציג למעלה מ-1,500 מוצרים ביניהם: ספרים, משחקי קופסא, הצגות, ערכות מדע, בנייה והרכבה ומוצרים חינוכיים. בכל קטגוריה מוצגים המוצרים הטובים ביותר והמוצרים המדורגים ביותר.

seperator

לא מעגלים פינות

ביקונקט. יח"צ,
NEATO/יח"צ

ביקונקט משיקה סדרת שואבי אבק רובוטים חכמים של המותג האמריקאי NEATO עם צורת האות D לשאיבה בפינות ששואבים אחרים לא מגיעים אליהן, ניווט לייזר LIDAR, מיכל איסוף הגדול בקטגוריה- עד 5 שעות ניקיון בטעינה בודדת, חזרה אוטומטית לניקוי לאחר טעינה, תיקון ואיסוף מבית הלקוח עד 6 ימים, עדכוני תוכנה בצורה אוטומטית ואיכות ללא פשרות.

NEATO היתה הראשונה בעולם בין היתר, בפיתוח שואב רובוטי בצורה של האות D, קישוריות ויי-פיי, שאיבה מונחת לייזר, תמיכה באפליקציה עם שעון חכם, תמיכה באמזון אלכסה ועוד.

סדרת השואבים החדשה כוללת 3 שואבים חכמים ברמות מחיר שונות הכוללות טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מלוטש ותכונות רבות אשר מעמידות אותם בחזית החדשנות. שלושת הרובוטים החכמים המושקים בישראל במקביל להשקה העולמית כוללים טכנולוגיית LaserSmart ומשתמשים בטכנולוגיית LiDAR שנמצאת במכוניות אוטונומיות המאפשרת לסרוק את הסביבה באמצעות לייזרים ולנקות בתנאי אור חלש עד חושך, כולל בלילה ומתחת לרהיטים, מבלי לפגוע בפרטיות ובביטחון המשתמשים.

לרובוטים תוכנית הפעלה לכל קומה בבית עד 3 קומות עם אזורי שאיבה מוגדרים ועוד.
שואבי NEATO החכמים עם יניקה עוצמתית ממפים את חדרי הבית והחלל באמצעות הלייזר ולא מסתובבים בינהם, אם יש צורך בטעינה נוספת במהלך פעולת השאיבה, NEATO חוזר לתחנת העגינה לטעינה, ומחדש את הניקוי עד סיום העבודה.

לשואב 4 מצבי ניקוי, הכוללים תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב אזורי, וניקוי extra-care, אפשרות למצב חסכון באנרגיה- ECO, מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק, אוטומטי המתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו נמצא השואב הרובוטי ו- MAX לחיות מחמד. בנוסף, התאמה לפקודות קוליות של Alexa, ו- Google Assistant. באמצעות שימוש באפליקציית MyNeato וחיבור Bluetooth לשואב ניתן להגדיר בצורה קלה ופשוטה את אזורי הניקוי הרצויים וגם אזורים שאליהם הרובוט לא יגיע. האפליקציה מאפשרת גם צפיה במפת הניקיון (עד 3 מפות שונות), צפיה בהיסטוריית הניקיון והגדרת אזורים. NEATO שולחת עדכוני תוכנה בצורה אוטומטית, כך שתמיד לשואב יהיו את הפיצ'רים העדכניים ביותר ברגע שהם זמינים.

ביקונקט מעניקה שנת אחריות עם שרות איסוף מבית הלקוח במקרה של תקלה תוך 48 שעות והחזרה עד 4 ימים נוספים- סך הכל לתהליך תיקון של 6 ימים, שרות תמיכה טלפונית בעברית ומרכז שרות מקצועי ומנוסה ותמיכת לקוחות חינם באמצעות הטלפון, צ'ט, מייל או ברשתות החברתיות 24/7.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully